.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشارکت اوقاف ساری در اکرام ایتام
(ادامه)
کمک یک میلیاردي مازندرانیها به جشن عاطفه ها
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 25شهریور
(ادامه)
درآمد 50 ميليارد دلاري حاصل از فروش نفت زير ذره بين هيچ دستگاه و بنگاه اقتصادي نيست چرا که اگر قرار باشد روزي درب چاه‌هاي نفتمان را ببنديم بايد 900 ميليارد دلار کالا و خدمات عرضه کنيم تا بتوانيم 50 ميليارد دلار عايد کشور کنيم... نگاه سياسي ،عامل عقب ماندگي صنعت مازندران
درآمد 50 ميليارد دلاري حاصل از فروش نفت زير ذره بين هيچ دستگاه و بنگاه اقتصادي نيست چرا که اگر قرار باشد روزي درب چاه‌هاي نفتمان را ببنديم بايد 900 ميليارد دلار کالا و خدمات عرضه کنيم تا بتوانيم 50 ميليارد دلار عايد کشور کنيم...(ادامه)
كشف23هزار ليتر مشروبات الكلي و72هزار سي‌دي غيرمجاز در مازندران
(ادامه)
کشف11 هزار پاکت سیگار خارجی در مازندران
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف 11 هزار و 152 پاکت انواع سیگار خارجی و قاچاق آن در سه ماهه اول سال جاری خبر داد. سرهنگ حسین آزرده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماموران پلیس آگاهی در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف 180 کیلوگرم چای قاچاق خارجی، 105 دستگاه گوشی تلفن همراه، 238 پاکت تنباکو و هفت هزار و 740 کیلوگرم چوب قاچاق شدند. وی اظهار داشت: در این مدت همچنین سه هزار و 141 دستگاه ماهواره و تجهیزات دریافت ماهواره، 23هزار و 378 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز و چهار هزار و پنج قوطی مشروبات خارجی کشف شد. سرهنگ آزرده خاطرنشان کرد: 72 هزار و 160 حلقه سی دی و محصولات ضد فرهنگی نیز در این مدت توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد. وی 34هزار و 146عدد انوا داروهای غیرمجاز، 113 قبضه انواع سلاح شکاری، 700 لیتر سوخت، 80 کیلوگرم ماهی خاویاری و 77 کیلوگرم ماهی استخوانی را از دیگر کشفیات قاچاق نیروهای انتظامی عنوان کرد. رئیس پلیس آگاهی مازندران همچنین از کشف 35 قطعه اشیا عتیقه و زیرخاکی و سه دستگاه گنج یاب در سطح استان خبرداد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده افرادی که اقدام به قاچاق کالا یا عرضه محصولات فرهنگی می کنند، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی به پلیس اطلاع دهند.(ادامه)
صادرات3/6 ميليون دلاری نوشابه از مازندران
در دو ماهه اول سال جاری، درآمد گمرکهاي استان مازندران از مرز 66 میلیارد و 863 میلیون ریال گذشت.(ادامه)
بزرگترین کشتی دریای خزر در انزلی
بزرگترین کشتی دریای خزر دیروز دوشنبه در بندر انزلی به آب انداخته شد. به گزارش شمال نیوز،این کشتی امکان حمل شش هزار و 750 تن کالا را به کشورهای ساحلی دارد. (ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای (ادامه)
امضاء تفاهم نامه ميان استان گلستان و قزاقستان
(ادامه)
41 ميليون دلار صادرات سهم استان گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.