.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مخالفت قزاقستان با منع صيد خاويار در خزر
(ادامه)
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند. دماوند جزء جدایی ناپذیر فرهنگ مازندرانیها
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند.(ادامه)
سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به مازندران
(ادامه)
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ... با اصلاح طلبان مازندران قوم و خويشي ندارم
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ...(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
امنیت انتخابات بستر توسعه پایدار کشور
(ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
افتتاح اولین مرکز مکانیزه بیمه ملت در گلستان
(ادامه)
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ... کلید پالایشگاه مازندران در دست كارشناسان محیط زیست
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ...(ادامه)
افتتاح اداره ارشاد اسلامی شهرستان ساری
(ادامه)
ایران این بار به دریای خزر وارد شد. نخستین تحرکات رسمی برای تولید نفت در اعماق آب های خزر. دیگر تنها در جنوب نفت تولید نخواهدشد؛ شمال هم به جمع میدان های قابل استخراج پیوست... حفاری اولین چاه نفت ایران در دریای خزر
ایران این بار به دریای خزر وارد شد. نخستین تحرکات رسمی برای تولید نفت در اعماق آب های خزر. دیگر تنها در جنوب نفت تولید نخواهدشد؛ شمال هم به جمع میدان های قابل استخراج پیوست...(ادامه)
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود. مرکز پژوهش‌های مجلس: نام دریای خزر تغيير كند
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود.(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
انتقاد تند اصوگرایان جهادی از باهنر
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)
يادواره سرداران و 150 شهید سنگرساز بی سنگر
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
امنیت شغلی بزرگترین دغدغه مطبوعات
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت :خبرنگاران به لحاظ تمكن مالي از محروم ترین افراد جامعه هستند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) منطقه مازندران محمداسماعیل امامزاده بااظهار مطلب فوق درآیین گرامیداشت روزخبرنگار دردانشگاه مازندران بیان کرد: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی در جامعه هستند و قلم آنها برگرفته از اخلاص وطهارت نفس است . امامزاده یادآور شد:کسانی که مولدان خبر و اطلاع رسانی هستند باید در فرآیند تولید و انعكاس به موقع خبر دقت نظر داشته باشند . این مسئول اذعان داشت:در نگاه اسلامی نگارندگان خبر مظاهر اصلی سوگند الهی محسوب می شوند . وی ادامه داد:با تحقق آیین نامه خبرنگاران حرفه ای امید است در حل مشکلات اقتصادی خبرنگاران تحولي ايجاد شود. وی گفت: برای تقویت نشریات استان به 26 نشریه مبلغ 5 میلیارد و پانصد میلیون ریال یارانه کاغذ داده و از محل بنگاه های زودبازده 3 میلیارد و 670 میلیارد ریال وام در اختیار مطبوعات محلی مازندران قرار گرفته است . امامزاده گفت : از 118 نفری که به آنان وام داده شده 60 نفر خبرنگار بوده اند . وی تحلیل محتوای نشریات استانی را یکی از اقدامات اساسی در سطح استان عنوان کرد و گفت : نشریات محلی در 53 محور و 200 مولفه تحلیل می شوند كه تا کنون موجب ارتقای محتوای نشریات شده است . وی گفت : عدم امنیت شغلی و تمکین مالی بزرگترین دغدغه مطبوعات است . معاون آموزشی دانشگاه مازندران نيز در مراسم گرامی داشت 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: استراتژی اتحاد ملی و انسجام اسلامی که در کشور ترسیم شده با تلاش اصحاب رسانه به روشنی محقق خواهد شد. دکتر قاسم علیزاده افروزی با اشاره به فعالیت تعداد بسیاری از خبرنگاران در جامعه گفت: پیشرفت علم و فن آوری ارتباطات از طریق اطلاع رسانی به عنوان یک دانش شناخته شده است زیرا بدون اطلاع رسانی درست جامعه دچار رکود خواهد شد. وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد تفرقه قصد شکستن وحدت بین مسلمانان را دارد ، خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید جلوی اين فتنه ها را که منجر به جنگهای فرقه ای و مذهبی مي شود بگیرند. وی تولید علم ، جنبش نرم افزاری ، ترسیم نقشه علمی کشور را از اولویت های اصلی برنامه چهارم توسعه عنوان كرد گفت : انتظار می رود مطبوعات با تدوین راهکارهای عملی مناسب به سوي تبدیل علم و دانش به گفتمان مسلط در جامعه حرکت نمایند. همچنین محمد علی مینایی فر رئیس خانه مطبوعات استان در این مراسم در سخنانی گفت: پیوند میان اصحاب قلم و علم، توسعه جامعه را رقم خواهد زد از اینرو همواره از فعالیتهای عالمان و فرهیختگان استان برای رشد و توسعه علمی و استان استقبال می نماییم.(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
وی جانباز70 درصد  قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ... مظلومیت بزرگترین قهرمان تیراندازی جانبازان و جهان؟
وی جانباز70 درصد قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ...(ادامه)
خبرهای ویژه رشت که گفته می شود
(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور ابتکار استاندار ، وحدت و همگرایی خادمان مازندران
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور(ادامه)
بزرگترین کشتی دریای خزر در انزلی
بزرگترین کشتی دریای خزر دیروز دوشنبه در بندر انزلی به آب انداخته شد. به گزارش شمال نیوز،این کشتی امکان حمل شش هزار و 750 تن کالا را به کشورهای ساحلی دارد. (ادامه)
بهره برداری ازاولین کارخانه موتورسیکلت مازندران
درسالگردپیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی کارخانه مازندسیکلت بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت درکیاسر باحضورآیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان ومهندس شفقت استاندارمازندران افتتاح وموردبهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز (ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.