.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
متحد 145؛ پایداری 30؛ايستادگي35؛ اصلاح‌طلب 30
(ادامه)
غیب‌شدن مسئول هدفمندی در استودیو!
(ادامه)
رد نظر احمدی نژاد درباره صندوق توسعه ملی
(ادامه)
هدیه 26 مادر شهید به تمام مادران+تصاویر
(ادامه)
جدول/قیمت برخی خودروهای داخلی
(ادامه)
مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
انتقال آب خزر به روستایی در خراسان
(ادامه)
گرگانی ها بر بلندای بسکتبال ایران
(ادامه)
شمال نيوز: مسئول مربوطه در نیمه های شب با پیامک های متعدد ،خواستار دیدار حضوری با بنده قبل از ساعات اداری و دفتر کار اداره اش شد.هر چند که از این دعوت بوی توطئه بر می خواست ولی ...
باید تقاص کدامین گناه را بدهم ؟
شمال نيوز: مسئول مربوطه در نیمه های شب با پیامک های متعدد ،خواستار دیدار حضوری با بنده قبل از ساعات اداری و دفتر کار اداره اش شد.هر چند که از این دعوت بوی توطئه بر می خواست ولی ... (ادامه)
جایزه شیعه آنلاین برای کشتن خواننده ایرانی
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
عکس/ نوشته روی درب یک غسالخانه
(ادامه)
برگزاری "جشن صدمین سفر استانی رئیس جمهور" درحالی از سوی استاندار گیلان مطرح می‌شود که هنوز آن‌گونه که باید و شاید تصویر روشنی از اهداف ترسیم شده در قالب مصوبات سه دوره سفر هیأت دولت در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان وجود ندارد و نشانه‌هایی از ردپای ... ردپای اختلاس بزرگ در مناطق نمونه گردشگری گیلان
برگزاری "جشن صدمین سفر استانی رئیس جمهور" درحالی از سوی استاندار گیلان مطرح می‌شود که هنوز آن‌گونه که باید و شاید تصویر روشنی از اهداف ترسیم شده در قالب مصوبات سه دوره سفر هیأت دولت در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان وجود ندارد و نشانه‌هایی از ردپای ...(ادامه)
دکتر محمدطاهر یعقوبی جنبش تنباکو، طلیعه نهضت آزادیخواهی(يادداشت)
دکتر محمدطاهر یعقوبی(ادامه)
رشد 24 درصدی خبر در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان
(ادامه)
تصاویر/ مادرانی که تاریخ ساختند
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باتوجه به آمادگی فراوان ورزشکاران مازندرانی، چشم امید کاروان المپیک ایران به ورزشکاران این استان است. به گزارش شمال نیوز ، حمید سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قدرت ورزشکاران مازندرانی در رشته هایی که در آن مجوز حضور در المپیک را کسب کرده خیره کننده است و بدون تردید کسب مدال توسط این ورزشکاران دور از انتظار نیست. وی المپیکی شدن ورزشکاران استان را نمادی از رشد ورزش مازندران به طور عمومی دانست و گفت: وزارت ورزش و جوانان از هیچگونه مساعدتی برای ارتقای دیگر رشته ها در مازندران دریغ نخواهد کرد. معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ابراز رضایت از روند کسب سهیمه المپیک توسط ورزشکاران ایران گفت: تلاش خواهیم کرد با حمایت بیشتر از این ورزشکاران، امیدهای کاروان ایران به کسب مدال در این رویداد بزرگ ورزشی را افزایش دهیم. وی برگزاری مراسم تجلیل از این قهرمانان که پنجشنبه هفته آینده با حضور رئیس جمهور برگزار می شود را از جمله این برنامه ها برای افزایش روحیه ورزشکاران دانست. سجادی از اقبال مسئولان کشور به ورزش ابراز خرسندی کرد و گفت: این روحیه امیدآفرین می تواند شرایط ایده آلی را برای رشد و اتقای وزرش قهرمانی و همگانی فرام آورد.(ادامه)
نیمی از بابلیها مبتلا به دیابت!
(ادامه)
بی پرده باید گفت نمایشنامه‌نویسی در میان دیگر بخش های تئاترمظلوم مانده و هنوز برای آن جایگاه شناسنامه داری تعریف نشده تا به روشنی در جامعه شناخته شود. وعده مدیران برای حمایت از نمایشنامه بومی در حد یک حرف باقی مانده است
بی پرده باید گفت نمایشنامه‌نویسی در میان دیگر بخش های تئاترمظلوم مانده و هنوز برای آن جایگاه شناسنامه داری تعریف نشده تا به روشنی در جامعه شناخته شود.(ادامه)
دستگيري کلاهبردار 800ميليون توماني در فريدون کنار
(ادامه)
مسعودکاوه سخنی با اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری
مسعودکاوه(ادامه)
پخمه ترین پخمه ها از نظر احمدی نژاد
(ادامه)
در حال حاضر زمزمه ها و فشارهای مختلف حاکی از آن است برای چندمين بار ، بازهم فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و اداره کل ورزش و جوانان مازندران توپ را به زمین یکدیگر می اندازند و قصد  آن دارند ، تا تاریخ اعلام شده را باطل اعلام نمایند. بلاتکلیفی ورزش روستایی مازندران و جولان دادن بعضی از افراد سیاست زده !
در حال حاضر زمزمه ها و فشارهای مختلف حاکی از آن است برای چندمين بار ، بازهم فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و اداره کل ورزش و جوانان مازندران توپ را به زمین یکدیگر می اندازند و قصد آن دارند ، تا تاریخ اعلام شده را باطل اعلام نمایند.(ادامه)
سپاهان قهرمان لیگ یازدهم شد
(ادامه)
"هر وزیر 8 هزار و 200 میلیارد می‌گیرد"
(ادامه)
پایان خوش یک فصل تلخ برای پرسپولیس
(ادامه)
جزییات بودجه پیشنهادی قوه قضائیه
(ادامه)
تخریب پل مرکزی چالوس فاجعه در پی دارد
(ادامه)
احتمال اجرای فازدوم هدفمندی ازخرداد
(ادامه)
تكذيب ديدار انتخاباتی خاتمي با هاشمي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.