.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مردم مازندران انتظار داشتند که استاندار از رییس جمهور بخواهد که دولتمردان به دیارشان نگاه ملی داشته باشند تا زیر ساخت های توسعه گردشگری در استانی که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر است فراهم شود . فرصت سوزی در حضور رییس جمهور !
مردم مازندران انتظار داشتند که استاندار از رییس جمهور بخواهد که دولتمردان به دیارشان نگاه ملی داشته باشند تا زیر ساخت های توسعه گردشگری در استانی که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر است فراهم شود . (ادامه)
اعلام یك معافیت جدید برای سربازان
(ادامه)
متن بيانيه آيت الله مهدوي كني و آيت الله يزدي
(ادامه)
از پينوكيوي سياسي هم رونمايي شد!
(ادامه)
عكس منتشر نشده از دانشمند شهيد
(ادامه)
لطفا نام سه‌تار را با هویج عوض کنید!
(ادامه)
پرداخت سود سهام عدالت كارمندان
(ادامه)
بوشهريها سرمربي خود را اخراج كردند
(ادامه)
رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور نگاه‌هاي متفاوت در كشور را مفيد مي‌دانم اما مهم است كه آنها در چارچوب نظام، حفظ منافع و حفظ بالندگي كشور حضور داشته باشند.... 
نمي‌توانم نمايندگان را از سوال از رييس‌جمهور منصرف كنم
رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور نگاه‌هاي متفاوت در كشور را مفيد مي‌دانم اما مهم است كه آنها در چارچوب نظام، حفظ منافع و حفظ بالندگي كشور حضور داشته باشند.... (ادامه)
در این مسابقه که حدود 6 هزار تماشاگر طرفدار تیم راه ساری حضور داشتند آنها که بصورت خودجوش شعارهای تندی را علیه نصرالله پریچهره  می دادند، معتقد بودند عدم حمایت وی از این راه ساری ، این تیم را در پرتگاه سقوط قرار داده است... اعتراض هواداران راه ساری به مدیر کل تربیت بدنی!
در این مسابقه که حدود 6 هزار تماشاگر طرفدار تیم راه ساری حضور داشتند آنها که بصورت خودجوش شعارهای تندی را علیه نصرالله پریچهره می دادند، معتقد بودند عدم حمایت وی از این راه ساری ، این تیم را در پرتگاه سقوط قرار داده است...(ادامه)
جنگلهای گلوگاه دوباره شعله ور شد
(ادامه)
آخرین وضعیت سیاسی آیت‏الله مهدوی‏کنی، ناطق نوری و حسن روحانی
(ادامه)
شلیک به ماموران محیط زیست در بابل
(ادامه)
در سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمي كه از سوي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري و سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران برگزار شد تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي ساري با ارائه طرح مين ياب خودكار رتبه اول كشور را كسب نمود 

در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه با حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري ، وزير آموزش و پرورش و معاون وزير علوم در سالن اجلاس تهران برگزار شد با اهداء لوح تقدير ، تنديس و هدايايي از تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي ساري تقدير شد تقدير وزير علوم از تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي ساري
در سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمي كه از سوي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري و سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران برگزار شد تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي ساري با ارائه طرح مين ياب خودكار رتبه اول كشور را كسب نمود در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه با حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري ، وزير آموزش و پرورش و معاون وزير علوم در سالن اجلاس تهران برگزار شد با اهداء لوح تقدير ، تنديس و هدايايي از تيم رباتيك دانشگاه آزاد اسلامي ساري تقدير شد (ادامه)
من چي به آنان بگويم، چقدر به آنها دروغ بگوييم، چقدر براي دريافت مطالباتشان امروز و فردا كنيم، ديگر خسته شديم و نمي‌دانم دست را به روي چه كساني دراز كنيم ... حرف اول و آخر فوتبال را پول مي‌زند !
من چي به آنان بگويم، چقدر به آنها دروغ بگوييم، چقدر براي دريافت مطالباتشان امروز و فردا كنيم، ديگر خسته شديم و نمي‌دانم دست را به روي چه كساني دراز كنيم ...(ادامه)
جنگلهای گلستان تشنه باران
(ادامه)
اعلام لیست فاسدترین کشورها
(ادامه)
آخرين وضعيت سهميه بنزين دي ماه از زبان رویانیان
(ادامه)
مدير حوزه هنري مازندران گفت:قدرشناسي از تلاشهاي مستمر هنرمندان كه ساليان طولاني از عمرشان را براي رشد و توسعه فرهنگ و هنر صرف نموده اند، كوچكترين كاري است كه ما مي توانيم در قبال آنها انجام دهيم ..
عيادت هنرمندان حوزه هنري از هنرمند پيشكسوت مازندران
مدير حوزه هنري مازندران گفت:قدرشناسي از تلاشهاي مستمر هنرمندان كه ساليان طولاني از عمرشان را براي رشد و توسعه فرهنگ و هنر صرف نموده اند، كوچكترين كاري است كه ما مي توانيم در قبال آنها انجام دهيم .. (ادامه)
جهت اطلاع/ روزنامه جمهوری اسلامی شنبه
(ادامه)
نرخ فروش برخي خودروهاي داخلي،وارداتي و مونتاژي
(ادامه)
واردات برنج از مرز 730 هزار تن گذشت
(ادامه)
نخستین قبرستان مسلمانان ایران در گلوگاه+عکس
(ادامه)
جدول تغییرات هفتگی قیمت ارز و طلا ‌
(ادامه)
هفته شانزدهم فوتسال لیگ برتر کشور عصر امروز با برگزاری 2 بازی در شهرهای تهران و ساری پیگیری شد که طی آن تیم فوتسال فولاد ماهان از سد میهمان خود راه ساری گذشت...... راه ساري در خانه به اصفهان باخت
هفته شانزدهم فوتسال لیگ برتر کشور عصر امروز با برگزاری 2 بازی در شهرهای تهران و ساری پیگیری شد که طی آن تیم فوتسال فولاد ماهان از سد میهمان خود راه ساری گذشت......(ادامه)
مربی صنعت:برخی تماشاگران اجیر مربیان هستند
(ادامه)
هادي ابراهيمي در مراسم معارفه مدير سازمان جوانان استان مازندران با بيان اينكه جمعيت جوان مازندران نسبت به كل جمعيتش بالا است، بيان داشت: با توجه به رويكرد سفر سوم دولت كه فرهنگي است..... معارفه سرپرست سازمان جوانان مازندران + حاشيه
هادي ابراهيمي در مراسم معارفه مدير سازمان جوانان استان مازندران با بيان اينكه جمعيت جوان مازندران نسبت به كل جمعيتش بالا است، بيان داشت: با توجه به رويكرد سفر سوم دولت كه فرهنگي است.....(ادامه)
شکست خانگی صنعت ساری مقابل ایرانجوان
(ادامه)
تصاویر: همايش شيرخوارگان حسيني
(ادامه)
تصاویر سکینه محمدی و پسرش در منزل
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.