.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمود رنجبر در خلق و خوی انتخابات هشتم مجلس(يادداشت)
محمود رنجبر(ادامه)
آغاز فعالیت دانشكده مجازي بندرانزلي
(ادامه)
مازندران در کنکور امسال سوم شد
(ادامه)
تاسيس دانشگاه علوم بهزيستي در مازندران
(ادامه)
مازندران استاني براي آزمودن مديران
مازندران از جمله استانهايي است كه شايد بتوان گفت: متاسفانه در طول سالهاي گذشته درصد ماندگاري مديران لايق وقوي در آن بسيار پايين بوده است. شايد اين مطلب موجب رنجش خاطر برخي مديران فعلي استان شود ولي چه مي توان گفت كه حقيقت همواره تلخ بوده وخواهد بود ...(ادامه)
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ... تكراري نمي خواهيم !!!
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ...(ادامه)
تجليل از نفر اول کنکور ریاضی کشور در قائمشهر
(ادامه)
نوید نادری علیزاده داوطلب قائمشهری شرکت کننده در آزمون سراسری سال 86 رتبه اول رشته ریاضی فنی را از آن خود کرد. گفتنی است رتبه اول رشته علوم تجربی ... دانش آموز مازندراني نفر اول کنکور ریاضی کشور
نوید نادری علیزاده داوطلب قائمشهری شرکت کننده در آزمون سراسری سال 86 رتبه اول رشته ریاضی فنی را از آن خود کرد. گفتنی است رتبه اول رشته علوم تجربی ...(ادامه)
یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی ... بیهوشی داوطلب کنکور در جلسه آزمون
یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی ...(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
نشست اعضاى كانون هاى وكلاى دادگسترى در انزلى
هشتمين همايش اتحاديه سراسرى كانون هاى وكلاى دادگسترى ايران، با حضور يكصد تن از اعضاى هيأت مديره كانون هاى وكلاى دادگسترى سراسر كشور در دهكده ساحلى بندرانزلى برگزار شد. (ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد. سئوالات موهن در مورد پیامبر (ص) ؛ اینبار در مازندران
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد.(ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
يك پيرمرد مازندراني مسن ترين داوطلب كنكور سراسري
محمد افضليان مسن ترين داوطلب  شرکت کننده در آزمون سراسري امسال دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ميباشد.برپايه اين گزارش اين شرکت کننده ساروي كه داراي ديپلم ساختمان ميباشد قصد شركت  در گروه آزمايشي علوم انساني را دارد.همچنين امير يساوي رستاقي از ساري نيز .... (ادامه)
آزمون مهارت فني آتش نشانان كشوردرآمل
(ادامه)
دغدغه هاي مشترك دولت هاي ايران(ديدگاه)
جعفرخاندوزي(ادامه)
غفلت ازآثارشهيد مطهري نگران‌كننده است
(ادامه)
استخدام 303 نفر در آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
دانش‌آموزان مازندراني و مسابقه اينترنتي
(ادامه)
در محكومت هتك حرمت به امامان معصوم,تجمع دانشجويان در مقابل استانداري مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.