.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روش پلکانی کردن افزایش حقوق
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس میانگین دریافتی‌ها، می‌شود بر مبنای مدل پلکانی، حقوق‌ها را افزایش داد که این روش در سال گذشته هم اجرایی شد.(ادامه)
وام ۶۰ میلیونی ازدواج شامل چه کسانی می‌شود؟
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد جدید نمایندگان درباره وام ۶۰ میلیونی ازدواج را تشریح کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه: شاکله انقلاب اسلامی فرهنگی و قرآنی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر معرفی قرآن و عترت در جامعه گفت: شاکله انقلاب اسلامی ایران فرهنگی و قرآنی است.(ادامه)
محمد تقوی ایران را ترک کرد
گویا تقوی هم عطای کار در لیگ ایران را به لقایش بخشید و ظاهراً بنا بر پیگیری خبرنگار فارس از منابع آگاه، محمد تقوی بامداد امروز ایران را به مقصد انگلستان برای حضور در کنار خانواده، ترک کرده است.(ادامه)
پیامدهای ترسناک کمبود ویتامین D
ویتامین D می تواند بر خلق و خوی انسان تاثیرگذار باشد. مطالعات مختلف ارتباط بین کمبود ویتامین D و افسردگی را نشان داده اند.(ادامه)
استاندار : ایجاد وقف های مشارکتی نیاز جامعه است
استاندار مازندران، ایجاد وقف های مشارکتی و اجتماعی را مهمترین نیاز روز جامعه برشمرد و فرهنگسازی در این زمینه را لازم دانست.(ادامه)
تصاویر/ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از بازی با ویتنام
آخرین تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال قبل از بازی با ویتنام در جام ملتهای آسیا صبح جمعه 21 دی 1397 در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوذبی برگزار شد. پس از تمرین کارلوس کی روش و مسعود شجاعی سرمربی و کاپیتان تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ گفتند.(ادامه)
محمود خاوری در کانادا به قتل رسید؟
امروز در برخی کانال های تلگرامی خبری منتشر شد مبنی بر این که خاوری در کانادا به قتل رسیده است که پیش از این نیز در کانال های چنین مطلبی منتشر و شایعه بودن آن مشخص شده بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۲ دی ماه مازندران
(ادامه)
فوت ۵۸ نفر براثر تصادف رانندگی آذرماه امسال در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی در آذر ماه امسال ۵۸ نفر شامل ۳۸ مرد و ۲۰ زن بوده است.(ادامه)
قیمت انواع ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۲ /قیمت دلار
قیمت انواع ارز دولتی امروز که توسط بانک ملی اعلام شده است را مشاهده می کنید. (ادامه)
آغاز ثبت‌نام آزمون آزمایشی دستیاری دندانپزشکی
امکان ثبت‌نام دوباره در آزمون آزمایشی الکترونیک ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی از امروز فراهم می‌شود و تا ۲۴ دی‌ماه ادامه دارد.(ادامه)
تصویری دیده نشده از جمال خاشقچی قبل از قتل!
تصویری تاریخی از دیدار ریگان و مجاهدین افغان که جمال خاشقجی نیز در آن حضور داشت را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. لازم به ذکر است این تصویر در سال ۱۹۸۵ ثبت شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب در حرم حضرت زینب(س)
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)؛ تصویری از تشرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به حرم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در سال ۱۳۶۳.(ادامه)
معاون وزیر امور خارجه کشورمان به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی در لهستان واکنش نشان داد. عکس / کنایه توییتری عراقچی به نشست ضدایرانی در لهستان
معاون وزیر امور خارجه کشورمان به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی در لهستان واکنش نشان داد.(ادامه)
سرمربی جدید نساجی مازندران انتخاب شد
سرمربی اسبق استقلال تهران هدایت تیم قائمشهری را برعهده گرفت.(ادامه)
افزایش نسبی دمای هوا در مازندران
هوای مازندران امروز شنبه ۲۲ دی ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به انتشار ویدئویی که در آن چند سرباز مشغول شادی هستند، واکنش نشان داد. واکنش سردار کمالی به کلیپ رقص سربازان + عکس
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به انتشار ویدئویی که در آن چند سرباز مشغول شادی هستند، واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : مرتضی حاجی گفت : اینکه می‌گوییم مردم نگذاشتند یعنی به معنای واقعی اجازه ندادند. چرا که با این که جاده بسته شده بود و اتومبیل تردد نمی‌کرد از فاصله‌های 16-15 کیلومتری مردم از جاهای مختلف به سمت آمل حرکت کردند و .... ناگفته های استاندار وقت مازندران از قیام مردم آمل
شمال نیوز : مرتضی حاجی گفت : اینکه می‌گوییم مردم نگذاشتند یعنی به معنای واقعی اجازه ندادند. چرا که با این که جاده بسته شده بود و اتومبیل تردد نمی‌کرد از فاصله‌های 16-15 کیلومتری مردم از جاهای مختلف به سمت آمل حرکت کردند و ....(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون تلفیق مجلس بیان کرد: جای تعجب است چرا یک رئیس‌جمهور یا معاون اول آن به نفع زادگاه خود، منافع کشور را برهم زده و حق‌آبه زیست‌محیطی را نابود می‌کند..... نماینده خوزستانی : با نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان هم درد هستیم/ اجازه انتقال آب دریای خزر را نمی‌دهیم حتی اگر دستور رئیس‌جمهور باشد
شمال نیوز : عضو کمیسیون تلفیق مجلس بیان کرد: جای تعجب است چرا یک رئیس‌جمهور یا معاون اول آن به نفع زادگاه خود، منافع کشور را برهم زده و حق‌آبه زیست‌محیطی را نابود می‌کند.....(ادامه)
عکس / تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۲ دی
(ادامه)
واکنشِ جالب بازیگر «شب‌های برره» به روسری ایرانی همسرِ مایک پمپئو/ عکس
احمد ایراندوست که با بازی در نقش غولِ سریال «شب‌های برره» به عرصه بازیگری سینما و تلویزیون وارد شد، نسبت به عکسِ همسر وزیر امورخارجه آمریکا در سفر به بحرین واکنش نشان داد. (ادامه)
آبادانی و خوشبختی بیشتر و پایدار سرزمینی که در آن زاد و رشد را آزموده و شهروندان آن را دوستان یک خانواده بزرگ می‌دانیم یک آرزوی دیرینه و خاموش ناشدنی برای همه ما ایرانی‌هاست.

اتاق برای همه ایرانیان است(ديدگاه)
آبادانی و خوشبختی بیشتر و پایدار سرزمینی که در آن زاد و رشد را آزموده و شهروندان آن را دوستان یک خانواده بزرگ می‌دانیم یک آرزوی دیرینه و خاموش ناشدنی برای همه ما ایرانی‌هاست. (ادامه)
آخرین پست اینستاگرامی کی روش +عکس
سرمربی تیم ملی می‌گوید از پیشرفت تیم ملی ویتنام آگاه است و این تیم با غرور وارد زمین نمی‌شود.(ادامه)
نمودار قیمت طلا در ۳۰ روز گذشته
نرخ طلا در سی روز گذشته با نوسان کمی رو به رو شد. نمودار قیمت طلا در 30 روز اخیر را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز: برخی گمانه‌زنی‌ها از حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت نساجی مازندران خبر می‌دهد. شایعاتی که تا به اینجا از سوی مالک باشگاه صورت رسمی تایید نشده است.

بازگشت آقا فیروز به لیگ برتر با نساجی مازندران ؟
شمال نیوز: برخی گمانه‌زنی‌ها از حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت نساجی مازندران خبر می‌دهد. شایعاتی که تا به اینجا از سوی مالک باشگاه صورت رسمی تایید نشده است. (ادامه)
فقر آهن با بدنتان چه می‌کند؟
در این مطلب به ۱۰ نشانه کمبود آهن اشاره شده است.(ادامه)
عکس/ روز برفی خیابان ولیعصر در سال ۶۵
در تصویر زیر خیابان ولیعصر (عج) در یک روز برفی در زمستان سال ۱۳۶۵ را می‌بینید.(ادامه)
داور دیدار ایران با ویتنام مشخص شد
داور سنگاپوری دیدار ایران با ویتنام را قضاوت می‌کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.