.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افزايش 6درصد ازدواج در مازندران
(ادامه)
نتایج تحقیق مركز مطالعاتي بركمان آمریکا از وبلاگهای ایرانی
(ادامه)
افزايش آمار ازدواج در گيلان
(ادامه)
سال موش و هر آنچه در باره آن می خواهید
(ادامه)
زهرا مرعشي نوروز در ایران و کشورهای همسایه
زهرا مرعشي(ادامه)
جشن ازدواج فرزندان شاهد گيلان برگزار شد
(ادامه)
خاطراتي منتشر نشده از حاج احمد آقا خمینی
(ادامه)
بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای آنان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند.
شجاعي : مردم تا خرخره گرفتارند
بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای آنان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند. (ادامه)
هر 10 ازدواج در مازندران 4 مورد به طلاق منجر مي‌شود
(ادامه)
اختلاس در تبريز دستگيري در بندرانزلي
(ادامه)
سكونت افغانيها در گيلان ممنوع ميشود
(ادامه)
پسران مازندراني از دختران پيشي گرفتند
(ادامه)
رشد هشت درصدی طلاق و رشد 2 / 6 درصدی ازدواج در مازندران
(ادامه)
مرگ 4 نفر براثر گازگرفتگي دراستارا
(ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)
خواستگار جوان و قتل مادر و پدر دختر
اين جوان به علت علاقه‌اي كه به دختر اين خانواده داشت به خواستگاري او رفت و با جواب رد اين خانواده مواجه شد، اما جوان از اصرار دست برنداشت و چندين مرتبه به خواستگاري دختر رفت اما هر بار با ...(ادامه)
دومين همايش زوج هاي جوان در مازندران
(ادامه)
اين پيرمرد 66 ساله‌ بيش از 46 سال از عمرش را در غاري ميان جنگل هاي انبوه سپري كرده و آخرين باري كه استحمام كرده 20 سال قبل بوده است.تنها آرزوي وي داشتن يك تفنگ ته پر، يك كاخ و ازدواج با دختري زيبا است... 46 سال غارنشيني در جنگل هاي فومن
اين پيرمرد 66 ساله‌ بيش از 46 سال از عمرش را در غاري ميان جنگل هاي انبوه سپري كرده و آخرين باري كه استحمام كرده 20 سال قبل بوده است.تنها آرزوي وي داشتن يك تفنگ ته پر، يك كاخ و ازدواج با دختري زيبا است...(ادامه)
افزايش آمار طلاق در مازندران
(ادامه)
مروري بر زندگي قزاق‌هاي ساكن استان گلستان (بخوانيد)
(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
گزارشي از آزار دختران به ‌بهانه جن گيري
(ادامه)
92 درصد مازندرانی‌ها کارت ملی دریافت کردند
(ادامه)
تجمع جمعي از كاركنان ايران‌خودرو در ساري
(ادامه)
جشن ازدواج شکوفه های ایثار در گیلان
(ادامه)
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ... اسيدپاشى شوهر بخاطر دادخواست طلاق
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ...(ادامه)
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها
(ادامه)
قتل مرد گیلانی توسط همسرش
(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d  با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ... مراسم جالب ازدواج فرزند یک شهید
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.