.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بابایی کارنامی گفت: چون برای کارمندان در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۴۰ درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید ۵۰ درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم. علی بابایی کارنامی: تکلیف افزایش حقوق کارگران تا پایان هفته مشخص می‌شود
شمال نیوز : بابایی کارنامی گفت: چون برای کارمندان در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۴۰ درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید ۵۰ درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم.(ادامه)
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند. محکومیت بیش از ۲ میلیارد دلاری گروهک تروریستی تندر و دولت آمریکا
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند.(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است. انصارالله یمن: به عملیات خود ادامه خواهیم داد
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود. رئیسی فردا آزادراه منجیل-رودبار را افتتاح می‌کند
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. واریز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ به حساب سرپرستان خانوار
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد. اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. احمدی نژاد دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست؟
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند.(ادامه)
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت. فوری| وزیر اسبق راه و شهرسازی درگذشت
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت.(ادامه)
انتشار تصاویری از تلاش ناموفق برای خرابکاری در سیستم ارتباطی کشور در ایام انتخابات
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که ۲۰ تلاش برای خرابکاری در زیرساخت ارتباطی انتخابات ناکام مانده است.(ادامه)
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد. اتصال ۵ خدمت اصلی بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات هوشمند
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.(ادامه)
وزیر کار دولت دهم بر اثر بیماری درگذشت. حمید بهبهانی درگذشت
وزیر کار دولت دهم بر اثر بیماری درگذشت.(ادامه)
وزارت دفاع آمریکا به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد آمریکا به فناوری فرا زمینی‌ها دست نیافته است. گزارش پنتاگون درباره حقیقت دستیابی آمریکا به یوفو‌ها
وزارت دفاع آمریکا به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد آمریکا به فناوری فرا زمینی‌ها دست نیافته است.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره دستمزد ۱۴۰۳ تاکید کرد: موضع ما همان سبد معیشت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و با توجه به تورم ۴۶ درصدی، این عدد مبنای مذاکرات ما در شورای عالی کار خواهد بود. احتمال افزایش حقوق کارگران
نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره دستمزد ۱۴۰۳ تاکید کرد: موضع ما همان سبد معیشت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و با توجه به تورم ۴۶ درصدی، این عدد مبنای مذاکرات ما در شورای عالی کار خواهد بود.(ادامه)
منابعی در عمان از لغو کنسرت دیشب مسقط «ساسی» خبر داده اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است. احتمال دستگیری «ساسی» در عمان و استرداد به ایران
منابعی در عمان از لغو کنسرت دیشب مسقط «ساسی» خبر داده اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد. مصر نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داد
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا مجلس جدید تصورات عمومی اشتباه را اصلاح کند(يادداشت)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا(ادامه)
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند. هشدار چین به آمریکا: واشنگتن آسیب می‌بیند
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است. امنیت ایران یک امنیت پایدار است
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است.(ادامه)
عکسی گفتگوی حسن روحانی رئیسی در مراسم ختم آیت‌الله امامی کاشانی
مراسم ترحیم آیت‌الله محمد امامی کاشانی با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت‌های کشوری و لشگری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.105 seconds.