.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

رئیس مجلس گفت: در خصوص رد صلاحیت بعضی نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار از جانب سخنگوی شورای نگهبان مطلبی در رسانه‌ها منتشر شد که علت رد صلاحیت‌ها را عمدتا مربوط به سوء‌استفاده‌های اقتصادی می‌دانست. این مطلب درست نیست. دفاع لاریجانی از نمایندگان رد صلاحیت شده+ پاسخ کدخدایی
رئیس مجلس گفت: در خصوص رد صلاحیت بعضی نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار از جانب سخنگوی شورای نگهبان مطلبی در رسانه‌ها منتشر شد که علت رد صلاحیت‌ها را عمدتا مربوط به سوء‌استفاده‌های اقتصادی می‌دانست. این مطلب درست نیست.(ادامه)
عکس: پلی که یکی از جانباختگان هواپیما ساخته است
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم و دوست داشتم داخل این هواپیما باشم و با این عزیزان سقوط کنم اما شاهد این ماجرای غم‌انگیز نباشم. سرباز و فدایی ملتم؛ دوست داشتم داخل این هواپیما بودم و می سوختم، ولی شاهد این ماجرای غم انگیز نبودم/ هیچ وقت در طول عمرم این قدر شرمنده نبوده ام/فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم(خبر)
فرمانده کل سپاه گفت: فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم و دوست داشتم داخل این هواپیما باشم و با این عزیزان سقوط کنم اما شاهد این ماجرای غم‌انگیز نباشم.(ادامه)
عکس/ گرامیداشت یاد جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی در دانشگاه
گرامیداشت یاد جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی در دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.(ادامه)
اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره هواپیمای اوکراینی
سازمان هواپیمایی کشوری طی بیانیه‌ای به تشریح حوادث مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی پرداخت.(ادامه)
سرعت اتوبوس هنگام واژگونی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، سرعت اتوبوس واژگون شده در سوادکوه را هنگام تصادف طبق گزارش راهداری ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.(ادامه)


در سانحه دلخراش سقوط هواپیمای بویینگ ۷۳۷ اوکراین، ۲ فرزند مدیرکل بین الملل وزارت بهداشت جان خود را از دست دادند.

دختر و و پسر مشاور وزیر در بین جانباختگان حادثه سقوط هواپیما
در سانحه دلخراش سقوط هواپیمای بویینگ ۷۳۷ اوکراین، ۲ فرزند مدیرکل بین الملل وزارت بهداشت جان خود را از دست دادند. (ادامه)
عکس/ خانواده های جانباختگان سانحه هوایی
خانواده های جانباختگان هواپیمای مسافری اوکراین مقابل پزشکی قانونی تجمع کردند.(ادامه)
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ترامپ پیام را دریافت کرد/ برای تنبیه دشمن درنگ نمی کنیم
سخنگوی سپاه با اشاره به حملات سنگین موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی گفت: آمریکا دستپاچه جلسه اضطراری تشکیل داد و اعلام کرد ترامپ سخنرانی می‌کند که لغو شد و او قطعاً پیام را دریافت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند..... بازداشت ۱۷۰ شهردار و کارمند شهرداری / محکومیت ۳۰۲ سردفتر و دفتریار متخلف به انفصال/بازداشت ۳۰ پرسنل ثبت اسناد
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند.....(ادامه)
دیدار شمخانی با خانواده‌ی برخی جان‌باختگان حوداث اخیر
خرداد: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز با سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران با خانواده جان باختگان حوداث آبان ماه سال جاری دیدار کرد.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی «شمخانی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی که پیرامون نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومین حوادث اخیرخدمت ایشان تقدیم شد، ضمن موافقت با پیشنهادات رافت اسلامی مبنا باشد/ تقسیم بندی کشته‌شدگان به 3 بخش: شهدا، پرداخت دیه و دلجویی از خانواده‌ها
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی «شمخانی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی که پیرامون نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومین حوادث اخیرخدمت ایشان تقدیم شد، ضمن موافقت با پیشنهادات(ادامه)
نیروهای جهادی جانباخته در حادثه واژگونی قایق گمیشان، با موافقت مقام معظم رهبری، «شهید خدمت» محسوب می‌شوند. با درخواست نماینده ولی فقیه در گلستان و موافقت رهبر انقلاب؛ نیرو‌های جانباخته در حادثه گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند(خبر)
نیروهای جهادی جانباخته در حادثه واژگونی قایق گمیشان، با موافقت مقام معظم رهبری، «شهید خدمت» محسوب می‌شوند.(ادامه)
عکس/ ادای احترام مردم شیراز به قربانیان سیل
مردم شیراز ، شامگاه پنجشنبه ۸ فروردین با روشن کردن شمع و نثاردسته گل در کنار بنای دروازه قران، ،یاد جانباختگان حادثه سیل این شهر را گرامی داشتند.(ادامه)


رئیس ستاد مدیریت بحران می‌گوید همچنان وضعیت بحران رفع نشده و بارش‌های ابتدای هفته آینده همچنان می‌تواند خطرساز شود. از ۱۱ فروردین خطر سیل دقیقا کدام مناطق را تهدید می‌کند؟
رئیس ستاد مدیریت بحران می‌گوید همچنان وضعیت بحران رفع نشده و بارش‌های ابتدای هفته آینده همچنان می‌تواند خطرساز شود.(ادامه)
پرتصادف‌ترین استان‌ها در نوروز ۹۷ + نمودار
در طرح نوروزی سال گذشته ۱۰۳۴ نفر در جاده‌های شهری و برون‌شهری کشور جان خود را از دست دادند که بیشترین آمار کشته شدگان متعلق به استان فارس با ۹۹نفر و کمترین آن مربوط به استان اردبیل با شش نفر است. (ادامه)
23 نفر، آخرین تعداد قربانیان سیل در کشور
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار جانباختگان سیل دو روز گذشته در کشور را 23 نفر اعلام کرد.(ادامه)
تصاویر/ نهمین روز سیل در استان گلستان
سیل و تبعات سیل در استان گلستان، وارد نهمین روز شده است. پس از انفجار بخشی از خط آهن آق‌قلا و در نتیجه تسهیل روند خروج آب جمع شده در آن منطقه، حالا نوبت به انفجار جاده چارقلی به گمیشان رسیده تا بدین ترتیب به خروج آب‌های انباشته شده در گمیشان کمک شود. از دیروز آسمان کمی آرام‌تر شده تا شاید شرایط آسیب‌دیدگان گلستان تثبیت شود اما حادثه دست بردار نیست. دیشب یک قایق حامل تعدادی از اهالی گمیشان غرق شد و چند کشته و چندین مصدوم برجای گذاشت. تاکنون پیکر پنج تن از جانباختگان پیدا شده است. عکس: محسن اسماعیل‌زاده - ایسنا(ادامه)
شمال نیوز : وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد..... آخوندی:افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر افتتاح نکردم/از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد!
شمال نیوز : وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد..... (ادامه)
پیام تسلیت روحانی در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری
رئیس جمهور در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان شد را تسلیت گفت.(ادامه)
برخورد مرگبار تانکر حمل قیر با اتوبوس در سنندج
برخورد یک دستگاه تانکر حمل قیر با اتوبوس مسافربری سنندج - تهران در سنندج، منجر به آتش‌گرفتن اتوبوس حامل مسافران شد. (ادامه)
پرونده سقوط هواپیمای تهران یاسوج بسته شد
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان خاتمه مرحله اول تجسس و شناسایی اجساد گفت: دیگر عملیاتی برای شناسایی اجساد نخواهیم داشت و این کار خاتمه یافت.(ادامه)
۹۶ بر ما چه گذشت؟
سال ۱۳۹۶ خوب شروع شد اما بد تمام شد. سالی که با انتخاب مجدد حسن روحانی و همسو شدن دولت و مجلس قدم اولش را برداشته بود، رفته رفته رنگ بحران‌های متعدد گرفت. تا افکار عمومی و رسانه‌ها می‌خواستند روی یک موضوع تمرکز کنند، بحرانی نو گریبان مردم، دولت و نظام را می‌گرفت.(ادامه)
تصاویر/ کشف قطعات جدید از هواپیمای ATR
با تلاش نیروهای امدادگر هلال احمر سپاه، و ارتش قطعات جدیدی از هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا کشف شد.(ادامه)
تصاویر پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای ATR آسمان
در پانزدهمین روز از سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا، بار دیگر از صبح امروز تیم های امدادی و جستجو برای یافتن باقی پیکرهای جانباختگان را اغاز کردند.(ادامه)
وکیل مدافع اولیاء دم مرحوم روح‌الامینی یکی از جانباختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک می‌گوید که حکم جلب سعید مرتضوی دادستان وقت تهران برای اجرای محکومیت دو سال حبسش به اتهام معاونت در قتل صادر شده است.
حکم جلب سعید مرتضوی صادر شد
وکیل مدافع اولیاء دم مرحوم روح‌الامینی یکی از جانباختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک می‌گوید که حکم جلب سعید مرتضوی دادستان وقت تهران برای اجرای محکومیت دو سال حبسش به اتهام معاونت در قتل صادر شده است. (ادامه)
کارت‎ملی یکی از جانباختگان مازندرانی سانحه هوایی پیدا شد +عکس
کارت ملی یکی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، که امروز از زیر برف ها پیدا شد / کبیریان اهل شهرستان قائم شهر بود .(ادامه)
آخرین عکس هوایی از رسیدن امدادگران به لاشه دفن شده هواپیما در دنا
جستجوی پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای تهران- یاسوج در سیزدهمین روز از بروز این حادثه آغاز شد. (ادامه)
عکس/ خانواده‌های شهدای سانچی در انتظار پیکر دریانوردان
خانواده های جانباختگان نفتکش سانچی در ساعات اولیه روز چهارشنبه در انتظار پیکر سه تن از عزیزانشان در فرودگاه امام(ره) حضور دارند.(ادامه)
اعلام زمان ورود پیکر جان‌باختگان سانچی به تهران
موضوع (نفتکش سانچی) به هیچ وجه خاتمه نیافته است. به هر حال کشتی در عمق 115 متری و در فاصله بسیار زیادی از چین غرق شده است و کشتی همچنان در حال نشت است. امکان عملیات ویژه‌ای در حال حاضر وجود ندارد با این حال استفاده از تمام تکنولوژی هایی که ممکن است به ما امکان بررسی بدهد را دنبال می کنیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.