.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نشانه‌های ابتلا به کبد چرب
متخصص داخلی گفت: سستی، بی حالی، ضعف عمومی، خارش بدن و جوش زدن از علائم کبد چرب است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
«ایران» قهرمان مسابقات بین‌المللی کشتی جام موحد شد
پرونده نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام عبدالله موحد درشهرستان آمل با قهرمانی تیم ایران بسته شد.(ادامه)
اسماعیل اسماعیلی سرمربی نساجی مازندران شد
اسماعیل اسماعیلی به عنوان سرمربی نساجی مازندران تا پایان فصل انتخاب شد. (ادامه)
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران که گفته می‌شد به علت فساد ستیزی قمه خورده است با روشن شدن موضوع و اعلام پزشکی قانونی مبنی بر خودزنی، از کار برکنار شد. شهرداری که خودزنی کرده بود، برکنار شد + جزئیات
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران که گفته می‌شد به علت فساد ستیزی قمه خورده است با روشن شدن موضوع و اعلام پزشکی قانونی مبنی بر خودزنی، از کار برکنار شد.(ادامه)
عکس/ حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار معلمان
قال النبی (ص): «إنَّ مُعَلِّمَ الخَیرِ یَستَغفِرُ لَهُ دَوابُّ الأرضِ و حِیتانُ البَحرِ» | بحارالانوار، ج۲، ص۱۷ پیامبر خدا (ص): همانا جنبندگان زمین و ماهیان دریا برای آموزگار خوبیها آمرزش می طلبند.(ادامه)
کشف مواد مخدر در ۲ شهر مازندران
ماموران نیروی انتظامی مقادیری مواد مخدر را در شهر‌های آمل و تنکابن کشف کردند.(ادامه)
وداع آخر با رضا امانی
وداع آخر با رضا امانی بازیکن لیگ برتری فوتسال در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.(ادامه)
وزیر کشور: هیچ ناامنی در اهواز وجود ندارد/ اینترنت قطع نشده است
احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: هیچ ناامنی در‌ هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد. الحمدلله امنیت برقرار است و همه در آرامش بسر می‌برند. وزیر کشور هم‌چنین شایعه قطع اینترنت در اهواز را رد کرد و گفت: این خبرها درست نیست. (ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۹۸ نفر رسید. فوت ۶ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۴۵۳ بیمار جدید کرونایی/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۹۸ نفر رسید
شمال نیوز: طبق اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۹۸ نفر رسید. (ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
واکنش گل گهر به حضور قلعه‌نویی در نساجی
مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص وضعیت همکاری با سرمربی این تیم ارائه کرد.(ادامه)
قیمت دلار در صرافی ملی امروز 21 اردیبهشت
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 21 اردیبهشت 1401 (ادامه)
عنوان همیاربرگزیده طرح شاهد به مازندران رسید
(ادامه)
عکس/ دیدار جمعی از معلمان با رهبرانقلاب
جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد دیدار مقابل پرسپولیس برای شاگردان تارتار حیثیتی بوده است و آنها نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این بازی کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: باشگاه نساجی مازندران، از قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی تیمش با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه خبر داد. ساکت الهامی از سرمربیگری نساجی مازندران برکنار شد
شمال نیوز: باشگاه نساجی مازندران، از قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی تیمش با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.(ادامه)
عکس/ نشاکاری در شالیزارهای گیلان
کشاورزان پر تلاش گیلانی با فرارسیدن نیمه فصل بهار، شالیزاری خود را نشا می‌کنند تا پس از چند ماه برنج حاصل دست‌رنجشان را برداشت کنند. گیلان بیش از ۲۳۸ هزار سطح زیرکشت برنج دارد.(ادامه)
مطلوب بودن ذخایر مواد غذایی در مازندران
سرپرست اداره کل صمت مازندران از مطلوب بودن ذخایر مواد غذایی در استان خبر داد.(ادامه)
طرح سلامت محله و پرونده الکترونیک در مازندران اجرا می شود
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازنگری در طرح پزشک خانواده شهری را لازم دانست گفت: طرح سلامت محله و پرونده الکترونیک سطح یک در استان اجرا می شود.(ادامه)
بیمارستان ماهفروجک پس از ۱۰ سال نیمه کاره است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بیمارستان هزار و ۱۰۰ تختخوابی ماهفروجک ساری پس از ۱۰ سال هنوز کامل نشد، گفت: با روال کنونی تکمیل آن بیش از ۱۵ سال طول می کشد.(ادامه)

شمال نیوز: وزنه‌بردار فوق سنگین ایران رکورد شکست و بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی جوانان جهان قرار گرفت. سه طلای وزنه برداری جوانان جهان به یک مازنی رسید/ یوسفی قهرمان جهان شد
شمال نیوز: وزنه‌بردار فوق سنگین ایران رکورد شکست و بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی جوانان جهان قرار گرفت.(ادامه)
خرید لاستیک‌های ناوگان عمومی از طریق سامانه
مدیر کل راهداری مازندران از میسر شدن خرید لاستیک‌های ناوگان عمومی از طریق سامانه کالای وزارت صمت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل غله مازندران از پرداخت سالانه ۵ هزار میلیارد تومان یارانه نان در استان خبر داد./ وی گفت : نها ۶۰ تا ۷۰ هزار تن از گندم مورد نیاز مازندران از محل تولید داخل استان تامین می‌شود .... پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان یارانه نان در مازندران
شمال نیوز : مدیرکل غله مازندران از پرداخت سالانه ۵ هزار میلیارد تومان یارانه نان در استان خبر داد./ وی گفت : نها ۶۰ تا ۷۰ هزار تن از گندم مورد نیاز مازندران از محل تولید داخل استان تامین می‌شود ....(ادامه)
عکس/ یادداشت حاج قاسم بر کتاب «از راست نفر سوم»
شاید بتوان گفت اگر بخواهیم پاسدار تربیت کنیم باید از شیوه و روش اخلاقی و رفتاری شهید حمید قلنبر بهره‌برد، خداوند متعال ما را از اخلاص او بهره‌مند فرماید. ۹۶/۱۲/۷(ادامه)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم . مسئولان شفاف و صریح بگویند که قرار است پس از برگزاری این رویداد دقیقا چه چیزی عاید مازندران و مرکز استان شود ؟ اصولا رهاورد این رویداد جز چند سخنرانی ، بازدید و حضور چند سفیر کشورهای نه چندان مطرح چیست ؟ ....+ نظرات قابل تامل کاربران(خبر)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم .(ادامه)
واکنش الهامی به برکناری اش از نساجی
ساکت الهامی با انتشار مطلبی در فضای مجازی با تشکر از هواداران نساجی نسبت به برکناری اش از این تیم واکنش نشان داد.(ادامه)
استاندارد بودن ۱۰۰ درصدی نازل‌های سوخت مایع
رییس اداره اوزان و مقیاس‌های استاندارد مازندران از تایید ۱۰۰ درصدی عملکرد نازل‌های سوخت مایع در استان خبر داد.(ادامه)
راه‌آهن شمال ایران حدفاصل شیرگاه تا ورسک مناظر بهاری مسیر راه‌آهن شمال در محور سوادکوه(خبر)
راه‌آهن شمال ایران حدفاصل شیرگاه تا ورسک(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.