.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فرود اضطراری هواپیما روی دریای خزر
یک فروند هواپیمای آموزشی - تفریحی به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام ۲۰ مهر وزارت بهداشت، از نوزدهم تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۶۹ نفر از آنها بستری شدند. شناسایی ۱۳۳۹۱ بیمار جدید / ۲۱۳ تن دیگر جان باختند/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۱ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام ۲۰ مهر وزارت بهداشت، از نوزدهم تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۶۹ نفر از آنها بستری شدند.(ادامه)
دلیل جلوگیری از تمرین استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع
دلیل عدم برگزاری تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه صنایع دفاع مشخص شد.(ادامه)
تصاویر متفاوت از آرامگاه حافظ شیرازی
بیستم مهرماه، هر ساله در تقویم ایران برای گرامیداشت حافظ شیرازی، این شاعر شیرین‌سخن پارسی، به عنوان یادروز حافظ نام‌گذاری شده است. (ادامه)
نظارت بر صید از وظایف مهم ناظرین پره
نظارت برصید ماهیان استخوانی در دریا از وظایف مهم ناظرین پره است.(ادامه)
پشت پرده خط خوردن دو استقلالی از اردوی تیم ملی
زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی که دراردوی قبلی تیم ملی حضور داشتند، برای بازی با کره جنوبی دعوت نشدند. (ادامه)
واگذاری کارت بازرگانی به غیر تخلف است
واگذاری کارت بازرگانی به غیر جهت انجام هر گونه اقدام تجاری،تخلف است.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 20 مهر
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 20 مهر 1400 (ادامه)
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی
تیم ملی فوتبال ایران باید در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر عصر امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف کره جنوبی برود و میزبان این تیم است. (ادامه)
ایران و عربستان به توافق رسیدند + جزییات کامل
یک دیپلمات خارجی در عربستان به به خبرگزاری فرانسه گفت که ایران و عربستان به توافق برای بازگشایی کنسولگری دست یافتند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تصویب موادی از طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی خبر داد و گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون تاسیس و اداره مدرسه غیردولتی از سوی مسئولان و بستگان درجه یک آنان ممنوع است. ممنوعیت تأسیس و اداره مدرسه غیردولتی توسط مسئولان و بستگان درجه یک آنان + جرایم تعین شده برای متخلفان
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تصویب موادی از طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی خبر داد و گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون تاسیس و اداره مدرسه غیردولتی از سوی مسئولان و بستگان درجه یک آنان ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز:  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی چند روز اخیر میزان بستری ها و مراجعه سرپایی ناشی از ابتلای به کرونا در استان روند صعودی گرفته است. میزان بستری و مراجعه بیماران کرونایی در مازندران صعودی شد
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی چند روز اخیر میزان بستری ها و مراجعه سرپایی ناشی از ابتلای به کرونا در استان روند صعودی گرفته است.(ادامه)
چرا باید دو یا سه دوز واکسن کرونا تزریق کنیم؟
تزریق هر دوز واکسن کرونا عملکردی متفاوت در مقابله با این ویروس و تغییر شکل آن دارد.(ادامه)
شمال نیوز : غلامی راد یادآور شد: نگاه به ماهیت اشتغال تغییر کرده است و متأسفانه از نظر برنامه ریزی و برنامه نویسی در مراحل اولیه و ابتدایی قرار داریم.

رشد 8 درصدی پیش بینی شده در سند ۱۴۰۴ محقق نشده است
شمال نیوز : غلامی راد یادآور شد: نگاه به ماهیت اشتغال تغییر کرده است و متأسفانه از نظر برنامه ریزی و برنامه نویسی در مراحل اولیه و ابتدایی قرار داریم. (ادامه)
بانمک‌ترین کوه طبیعت در بوشهر +عکس
(ادامه)
ورود دومین محموله ۶ میلیون دزی واکسن کرونا به کشور
بیست‌وپنجمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دُز واکسن، امروز سه‌شنبه؛ بیستم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به بهداشت تحویل داده شد. (ادامه)
جاده‌های مازندران خلوت شد
رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی استان در شهریور ماه سال 1400 نسبت به سال 1399، میزان 29 درصد کاهش داشته است.

کاهش 29 درصدی کشته شدگان تصادفات رانندگی در استان مازندران
شمال نیوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی استان در شهریور ماه سال 1400 نسبت به سال 1399، میزان 29 درصد کاهش داشته است. (ادامه)
شمال نیوز : حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک کشورمان با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی نروژ به مدت ۴ سال به عضویت کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی درآمد. حسن یزدانی عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی شد
شمال نیوز : حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک کشورمان با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی نروژ به مدت ۴ سال به عضویت کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی درآمد.(ادامه)
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند. اصلاحات با پوست اندازی جدید به صحنه سیاسی کشور باز می‌گردد؟
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند.(ادامه)
۳۳ درصد مازندرانی ها دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون ۷۹ درصد از جامعه هدف دز اول و ۳۳ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.(ادامه)
کامرانی‌فر: حضور تماشاگران در بازی با کره به نفع ما نبود
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال وظیفه‌اش این است که از فوتبال حفاظت کند و ما دیدیم حضور تماشاگران در ‌ بازی ایران و کره جنوبی نمی‌تواند به نفع فوتبال ما باشد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌ها در استان خبر داد. افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌های مازندران / برنامه ریزی برای پرواز مازندران - کیش
شمال نیوز : مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌ها در استان خبر داد.(ادامه)
در روزهای اخیر که مسابقات جهانی کشتی برگزار شد ایران توانست دو مدال طلای سنگین وزن در دو رشته آزاد و فرنگی را به دست بیاورد؛ موضوعی که فراتر از ورزش باید مورد توجه و تحلیل قرار بگیرد. / ایران چگونه صاحب قوی‌ترین کشتی گیران جهان شد؟ ....(خبر)
(ادامه)
بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک(PPR) یکی از مهمترین بیماری‌های ویروسی واگیر دامی است که طی سال‌های گذشته موجب تلفات زیادی در بین علفخواران وحشی کشور شده است. وحشت از طاعون به مازندران رسید/آماده باش برای مقابله
بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک(PPR) یکی از مهمترین بیماری‌های ویروسی واگیر دامی است که طی سال‌های گذشته موجب تلفات زیادی در بین علفخواران وحشی کشور شده است.(ادامه)

 محمود احمدی نژاد از اکسپوی ۲۰۲۰ که به تازگی در امارات برپا شده است بازدید می کند. سفر خارجی محمود احمدی نژاد +جزئیات
محمود احمدی نژاد از اکسپوی ۲۰۲۰ که به تازگی در امارات برپا شده است بازدید می کند.(ادامه)
دیابتی‌ها بیشتر مراقب سلامت چشمان خود باشند
متخصص چشم گفت: این بیماری معمولا در سنین نوجوانی ایجاد می‌شود و پیشرفت آن تا ۳۰ سالگی امتداد می‌یابد که علائم آستیگماتی بالایی دارد.(ادامه)
بخشنامه بودجه ۱۴۰۱ ابلاغ شد
از رویکرد‌های کلان بودجه سال ۱۴۰۱ در بخشنامه می‌توان به رشد اقتصادی با تمرکز برای ارتقای بهره‌وری، ثبات اقتصادی، عدالت محوری، تغییر ساختار بودجه و تأمین مالی اقتصاد اشاره کرد. (ادامه)
با ۸تا ۹میلیون تومان چه گوشی بخریم؟ +‌جدول
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۸تا ۹میلیون تومانی در سطح بازار تهران است (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.