.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
یکی از عوامل موثر در بروز میگرن
نتایج یک متاآنالیز منتشر شده در مجله انجمن بین‌المللی سردرد، نشان می‌دهد افسردگی و مصرف بیش از حد داروها می‌تواند به‌طور چشمگیری خطر ابتلا به سردردهای میگرنی شدید را افزایش دهد.(ادامه)
شمال نیوز : ستادکل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین، را ناشی از خطای انسانی و غیرعمد دانست. .... سقوط هواپیمای مسافربری ناشی از خطای انسانی سیستم پدافندی
شمال نیوز : ستادکل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین، را ناشی از خطای انسانی و غیرعمد دانست. ....(ادامه)
«قابوس بن سعید» پادشاه عمان در گذشت
«قابوس بن سعید» پادشاه عمان شامگاه روز جمعه در سن 79 سالگی در گذشت. (ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی شنبه ۲۱ دی
(ادامه)
این ۷ گیاه را قبل از مصرف حتما بپزید
مصرف پخته شده برخی سبزیجات می‌تواند سیستم ایمنی بدن انسان را در برابر بسیاری از بیماری‌ها مقاوم سازد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:جامعه اصناف و بازاریان ما همانند سایر اقشار کشور، معضلات و مشکلات و مطالبات به حقی دارند که بنده واقعا مطالبه و خواسته‌ام از مسئولان آن است که به بخش اصناف و بازار توجه کنند، به دغدغه‌های ... یادواره سردار دلها و 154 شهید اصناف مرکز استان برگزار شد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:جامعه اصناف و بازاریان ما همانند سایر اقشار کشور، معضلات و مشکلات و مطالبات به حقی دارند که بنده واقعا مطالبه و خواسته‌ام از مسئولان آن است که به بخش اصناف و بازار توجه کنند، به دغدغه‌های ...(ادامه)
حداقل عیدی کارگران اعلام شد
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه حداقل عیدی کارگران 3 میلیون و 32 هزار است‌، گفت: پرداخت عیدی از بهمن تا اسفند انجام می‌شود.(ادامه)
عکس/ زوج جان‌باخته هواپیمای اوکراینی در کنار حاج قاسم
مرحوم محمد صالحه و همسرش زهرا حسنی سعدی از جمله دانشجویان دانشگاه شریف بودند که در سانحه هواپیمای اوکراینی جان باختند.(ادامه)
صیادان مازندرانی تا دوشنبه صبر کنند
کارشناس هواشناسی مازندران گفت:دریای خزر تا روز یکشنبه ۲۲ دی ماه نسبتا مواج است.(ادامه)
نصب تصویر شهدای محور مقاومت در نجف اشرف
نصب تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی در خیابان خیابان امام خمینی(ره) نجف اشرف با جمله "ایران و العراق ، لا یمکن الفراق" (ادامه)
سنگ مزار ابومهدی المهندس +عکس
مزار مجاهد اسلام شهيد جمال جعفر ( إبو مهدی المهندس )(ادامه)
عکس: گریم هومن حاجی عبدالهی در پایتخت ۶
هومن حاجی عبدالهی در پشت صحنه پایتخت ۶.(ادامه)
شمال نیوز : هیئت نظارت بر انتخابات مازندران تا پایان امروز نتیجه رد صلاحیت ها را به فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه اعلام و این فرمانداری ها نیز نتیجه را به شخص نامزد رد صلاحیت شده ایلاغ می نمایند.... انتخابات مجلس یازدهم ؛ چه کسانی از گردونه رقابت ها کنار می روند ؟
شمال نیوز : هیئت نظارت بر انتخابات مازندران تا پایان امروز نتیجه رد صلاحیت ها را به فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه اعلام و این فرمانداری ها نیز نتیجه را به شخص نامزد رد صلاحیت شده ایلاغ می نمایند....(ادامه)
اولین واکنش محسن رضایی به تحریم شدنش از سوی آمریکا
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم من توسط آمریکا جبران کننده موشک باران اقتدار و حیثیت واشنگتن نیست. (ادامه)
تحریم تکراری، واکنش آمریکا به مرحله اول انتقام سخت
دولت آمریکا پس از اننقام سخت ایران، مجددا بخش‌هایی را تحت تحریم قرار داد که پیش از این در تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران آنها را تحریم کرده بود.(ادامه)

رئیس فدراسیون تکواندو به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده به اروپا واکنش نشان داد و گفت که این ورزشکار به پدرش گفته بود برای تفریح و استراحت به خارج رفته است. واکنش فدراسیون تکواندو به شایعه مهاجرت کیمیا
رئیس فدراسیون تکواندو به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده به اروپا واکنش نشان داد و گفت که این ورزشکار به پدرش گفته بود برای تفریح و استراحت به خارج رفته است.(ادامه)
ابراز همدردی عادل فردوسی‌پور با مردم ایران
عادل فردوسی‌پور پس از اتفاقات تلخ رخ داده که منجر به از دست رفتن جمعی از هموطنان‌مان شد، با نگارش یادداشتی کوتاه با بازماندگان آن‌ها ‌و مردم ایران ابراز همدردی کرده‌است.(ادامه)
فیلمی از لحظه باز شدن جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی
جعبه سیاه هواپیمای ۷۳۷ در سازمان هواپیمایی کشوری باز شد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد که برای رد صلاحیت پرونده‌ها دلایل و مستندات مختلفی وجود دارد و هرکدام از این ها می تواند متفاوت باشد. نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها تا پایان روز شنبه اعلام می‌شود
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد که برای رد صلاحیت پرونده‌ها دلایل و مستندات مختلفی وجود دارد و هرکدام از این ها می تواند متفاوت باشد.(ادامه)
امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی، چنان عطری را ایجاد کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر معنویت را استشمام کردند.
واکنش سردار سلیمانی به پیشنهاد کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری: من نامزد شهادت هستم / سال‌هاست به دنبال قاتل خودم می گردم امّا او را پیدا نمی‌کنم
امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی، چنان عطری را ایجاد کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر معنویت را استشمام کردند. (ادامه)
حدادعادل: یک تیم اقتصادی واقع‌بین وارد مجلس کنیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ما در شورای ائتلاف سعی داریم به مساله اقتصاد بیشترین اهمیت را بدهیم و قصد داریم یک تیم اقتصادی عالم، واقع بین و پاک وارد مجلس کنیم.(ادامه)
تسلیت روحانی به ناطق نوری و عباس آخوندی
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.(ادامه)
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست . آیت الله رسولی محلاتی دار فانی را وداع گفت/ اعلام زمان و مکان مراسم تشییع
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست .(ادامه)
لژیونر فوتسال ایران از سقوط هوایپمای اوکراینی جان سالم به در برد + عکس
یکی از لژیونر‌های فوتسال کشورمان با لغو سفر خود به اوکراین از سقوط هواپیما جان سالم به در برد. (ادامه)
معاون دانشگاه پیام نور استان مازندران داغدار شد
(ادامه)
انصراف در آستانه پایان بررسی صلاحیت  کاندیداها از جمله مواردی است که در گذشته نیز سابقه داشته است و معمولا مایه شگفتی است. شنیده ها از انصراف کاندیداهای انتخابات مجلس در استان/ چند چهره شاخص در میان انصرافی های احتمالی
انصراف در آستانه پایان بررسی صلاحیت کاندیداها از جمله مواردی است که در گذشته نیز سابقه داشته است و معمولا مایه شگفتی است.(ادامه)
پیش بینی بارش باران در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز جمعه ۲۰ دی ماه همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جزییات پرواز مخفیانه بزرگترین آمبولانس هوایی ارتش آمریکا از عراق به آلمان +سند
پرواز مخفیانه هواپیمای مخصوص اورژانس ارتش آمریکا به مقصد آلمان نشان می‌دهد حجم قابل توجهی از مصدومان و کشته‌شدگان پاسخ موشکی سپاه، به سرعت از عراق تخلیه شده‌اند.(ادامه)
آمریکا در خاورمیانه چند سرباز دارد؟/ اینفوگرافیک
ایسنا : پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی بر اثر حمله هوایی آمریکا در بغداد، پارلمان عراق به خروج سربازان آمریکایی از این کشور رأی مثبت داد. این روزها بحث در مورد کمیت و کیفیت حضور سربازان آمریکایی در عراق داغ‌تر شده است؛ با این حال، برخی کشورهای منطقه خاورمیانه از تعداد بیشتری از سربازان آمریکایی میزبانی می‌کنند. (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.