.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محسن زارعي در جلسه توسعه شهر ساري بيان داشت: با وجود همه پيگيري‌ها و تلاش مديران، ساري هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده و براي نيل به اين مقصود پشتكار والاتري مورد نياز است...
گلایه فرماندار ساري از وضعیت توسعه مركز استان !
محسن زارعي در جلسه توسعه شهر ساري بيان داشت: با وجود همه پيگيري‌ها و تلاش مديران، ساري هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده و براي نيل به اين مقصود پشتكار والاتري مورد نياز است... (ادامه)
قهرمانی بانوان شمالي‌ در مسابقات كاراته كشور
(ادامه)
اخبار کوتاه از دانشگاه آزاد اسلامی ساری
(ادامه)
درخواست مردم محروم کجور مازندران از رئیس جمهور
(ادامه)
نسل وحوش پارک ملی گلستان در خطر انقراض
(ادامه)
آغاز بکار نخستین قرارگاه ساحلی مازندران
(ادامه)
احیای کارخانجات نساجی مازندران؟!
(ادامه)
اعلام محدودیتهای ترافیکی راههای کشور
(ادامه)
ترافیک سنگین در جاده های شمالی
(ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
تا 3 هفته ديگر اپوزیسيون داخلي تشكيل مي شود!
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
اخبار ويژه قدس
(ادامه)
در حاشیه آفتاب یزد 4 شنبه
(ادامه)
محدوديت دو هفته اي تردد در مسير كرج _ چالوس
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي ورزشي امروز
(ادامه)
پیشنهاد محتشمی و لاری به شورای نگهبان
(ادامه)
اين روزها همه بيشتر در جست‌وجوي شنيدن سخنان مردي هستند كه ترجيح داده كمتر سخن بگويد. اين روزها اكبر هاشمي‌رفسنجاني، سياستمدار 75 ساله نظام اسلامي بيشتر از آنكه سخن بگويد، در ديدارهاي گوناگون صرفا سخنان را مي‌شنود و به تجزيه و تحليل يافته‌هاي خود از جانب جناح‌ها و گروه‌هاي متفاوت مي‌پردازد. راز سكوت هاشمي رفسنجاني
اين روزها همه بيشتر در جست‌وجوي شنيدن سخنان مردي هستند كه ترجيح داده كمتر سخن بگويد. اين روزها اكبر هاشمي‌رفسنجاني، سياستمدار 75 ساله نظام اسلامي بيشتر از آنكه سخن بگويد، در ديدارهاي گوناگون صرفا سخنان را مي‌شنود و به تجزيه و تحليل يافته‌هاي خود از جانب جناح‌ها و گروه‌هاي متفاوت مي‌پردازد.(ادامه)
نشست مشترک خاتمی ، موسوی و کروبی برگزار شد
(ادامه)
مشایی، علی آبادی ، علی احمدی ، صفار ، رحیمی رفتنی شدند
(ادامه)
در آينده‌اي نزديك محلي اعلام خواهد شد تا كساني كه در خود توانايي و ظرفيت حضور در مديريت‌هاي ارشد كشور را مي‌بينند، خود را معرفي كنند و متعاقب آن گروههايي را تعيين كرده‌ام كه بررسي كرده و گزارش‌ها را به من خواهند داد و خود من نيز بررسي مي‌كنم و بعد از اينكه اعلام آمادگي‌ها و نظرات ... تغييرات قابل توجهي در كابينه انجام خواهد شد
در آينده‌اي نزديك محلي اعلام خواهد شد تا كساني كه در خود توانايي و ظرفيت حضور در مديريت‌هاي ارشد كشور را مي‌بينند، خود را معرفي كنند و متعاقب آن گروههايي را تعيين كرده‌ام كه بررسي كرده و گزارش‌ها را به من خواهند داد و خود من نيز بررسي مي‌كنم و بعد از اينكه اعلام آمادگي‌ها و نظرات ...(ادامه)
سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره اتفاقات اخیر کشور به طور مشخص سه فراز مهم داشت که مخاطب مشخص آن ، سه طیف مشخص از مجموعه فعالان سیاسی داخل و خارج بود که برای تحلیل درست آن لازم است مورد واکاوی قرار گیرد: مخاطب سخنان رهبری چه کسانی بودند؟
سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره اتفاقات اخیر کشور به طور مشخص سه فراز مهم داشت که مخاطب مشخص آن ، سه طیف مشخص از مجموعه فعالان سیاسی داخل و خارج بود که برای تحلیل درست آن لازم است مورد واکاوی قرار گیرد:(ادامه)
تغییر وزیران مسکن و ارشاد کلید خورد
(ادامه)
حمله احمدی نژاد به وزیر ارشاد و گشت ارشاد
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه
(ادامه)
باید حرف حامیان نامزدهای انتخابات را شنید
(ادامه)
احمدی نژاد: در سال 92 جزوه 10 کشور برتر دنیا هستیم
(ادامه)
مزار زینب (س) کجاست؟
(ادامه)
روح الله خمینی به دنیا آمد
(ادامه)
مازندران قطب ممتاز شاخص ورزش کشورمان میباشد و محل تغذیه نفرات تیم ملی در همه رشته های ورزشی اما اینک زنگ خطر سقوط ورزش استان به گوش می رسد ... زنگ خطر سقوط در انتظار ورزش مازندران
مازندران قطب ممتاز شاخص ورزش کشورمان میباشد و محل تغذیه نفرات تیم ملی در همه رشته های ورزشی اما اینک زنگ خطر سقوط ورزش استان به گوش می رسد ...(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.