.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 پدر زیست شناسی نوین ایران زندگینامه دکتر محمود بهزاد(گزارش)
پدر زیست شناسی نوین ایران(ادامه)
"فريدون نصيري"يكي از هواداران متعصب تيم ملوان بندر انزلي پس از گل پيروزي بخش اين تيم برابر استقلال تهران بر اثر سكته قلبي درگذشت.اين هوادار متعصب سالها بود كه تمامي بازي‌هاي ... پيروزي ملوان مقابل استقلال جان يك هوادار را گرفت
"فريدون نصيري"يكي از هواداران متعصب تيم ملوان بندر انزلي پس از گل پيروزي بخش اين تيم برابر استقلال تهران بر اثر سكته قلبي درگذشت.اين هوادار متعصب سالها بود كه تمامي بازي‌هاي ...(ادامه)
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ... ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي 246كشته ومجروح حاصل يك هفته رانندگی درگیلان
فرمانده پليس گيلان از وقوع 149 فقره تصادف طي يك هفته در اين استان خبر داد و گفت: در اين حوادث، 246 نفر كشته و مجروح شدند.محمود ميرفيضي (ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
پيام شفقت بمناسبت درگذشت ملاقلي پور
استاندار مازندران گفت: رسول ملاقي‌پور از كارگرداناني بود كه در به تصوير كشيدن زواياي پنهان حماسه هشت سال دفاع مقدس بسيار موفق عمل كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت در پيامي (ادامه)
جزئيات تازه از درگذشت رسول ملاقلي ‌پور
كارگردان سينماي كشورمان ظهر امروز سه شنبه در نوشهر و بر اثر سكته مغزي درگذشت. (ادامه)
جانباز 70 درصد گرگاني در آتش سوخت
-علي‌اصغر مقصودلو جانباز 70 درصد گرگاني با آتش گرفتن موتورسيكلتش در آتش سوخت.(ادامه)
درگذشت یک خبرنگار مطبوعات درمازندران
سید عباس رضوی" خبرنگار فقید مطبوعات استان مازندران ، پس از سالها مشقت و تحمل بیماری سرطان ، به دیار باقی شتافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مرحوم عباس رضوی جانباز جنگ تحمیلی در سن 43 سالگی که از بیماری سرطان رنج می برد و در جبهه های جنگ شیمیایی شده بود، ظهردیروز به دیار باقی شتافت.(ادامه)
متن كامل دفاعيات خسرو گلسرخی (بخوانيد)
(ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
مرگ دانش آموز بابلی در سومین روز تحصیلی
كودك هفت ساله بابلي كه چند روز قبل از شروع سال تحصيلي شوق فراواني براي ورورد به كلاس درس داشت، روز جشن شكوفه‌ها راهي بيمارستان شد و پس از دو روز درگذشت. (ادامه)
برگزاري مراسم هفتم اكبر محمدي در آمل
(ادامه)
مرگ فوتباليست قائمشهري در زمين بازي
(ادامه)
حضور سر زده وزير بهداشت از شهر بابل
(ادامه)
حجت السلام مهدوي امام جمعه شهرستان جويبار درگذشت
حجت السلام قربانعلي مهدوي کياسري پس از سالها تلاش درراه ترويج فرهنگ ديني و معنوي و حضور در سنگر نماز جمعه صبح امروز در سن 69 سالگي بعلت عارضه قلبي دار فاني را وداع گفت .وي از ائمه جمعه با سابقه و متعهد مازندران بود که بعنوان  امام جمعه کياسر،راميان و جويبار  ايفا مسئوليت مي نمود . پيکر اين عزيز راحل .... (ادامه)
پنجمين سالگرددرگذشت آيت الله احسانبخش نماينده امام در گيلان برگزارشد
(ادامه)
پدر رئيس‌ جمهور درگذشت
(ادامه)
پنجمين سالگرد شهداي ياك 40
(ادامه)
عبرت در عين وحدت(ديدگاه)
محمد مقصود علي(ادامه)
جانباز و آزاده قائمشهري به شهادت رسيد
(ادامه)
شكار گنجشك منجر به قتل جوان ? ???ساله شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.