.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آيت الله شاهرودي  در  ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد...
عفو ‪ ۲۱‬زنداني در استان گيلان
آيت الله شاهرودي در ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد... (ادامه)
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و  ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از  کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... گشایش چهارمين نمايشگاه الكامپ در گلستان
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... (ادامه)
آغاز بکار همایش بین المللی پیامبر اعظم(ص) در ساری
همایش بین المللی "پیامبر اعظم، نگین آفرینش" در مجتمع رفاهی نیروی انتظامی ساری آغاز به کار کرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
درخشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی
در دوازدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد ، موفق به احراز رتبه نخست در بخش رتبه بندی امور پژوهشی و تحقیقاتی در بین دانشگاههای تیپ 2 در کشور شد .(ادامه)
دو بازيكن برزيلي در تيم فوتسال فجرقائم گلوگاه
روابط عمومي باشگاه فجرقائم گلوگاه از به خدمت گرفتن دو بازيكن برزيلي براي بازيهاي باقيمانده اين تيم فوتسال در ليگ برتر امسال خبر داد. به گزارش اين روابط عمومي، هزينه به خدمت گرفتن اين دو بازيكن كه از فوتساليستهاي مطرح برزيل هستند را حامي مالي سال آينده اين تيم پرداخت مي‌كند.(ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
گيلان 35 واحد بحران زده دارد
نماينده كارگران شركت" ايران الكتريك" رشت از تعطيلي3 ساله اين واحد وبلاتكليفي 544 كارگر انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، علي نعمتي گفت: كارگران اين واحد حدود 55 ميليارد ريال از شركت طلب دارند . (ادامه)
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ... سخني با استاندار مازندران..خزر ديگر آبي نيست
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ...(ادامه)
محمد قلي نژاد كاهش محبوبيت‌ چرا ؟ اعتماد سنجي مردم در انتخابات را جدي بگيرد ...(يادداشت)
محمد قلي نژاد (ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
وقوع زمين لرزه 2/4 ريشتري در كياسر
زمين لرزه اي به بزرگي 2/4 در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ساعت هشت و 30 دقيقه و 36 ثانيه روز چهارشنبه حوالي كياسر واقع در مرز استان هاي سمنان و مازندران را لرزاند.(ادامه)
پس از28 سال! یک حبس ابدی، درسن هفتاد سالگی، به مرخصی یکماهه رفت! ده هزار و دویست و بیست روز و شب، در زندانهای قزل حصار، اوین، رجایی شهر، قصر تهران، ساری و آمل بسر بردن و بیش ازپنجاه رئیس زندان دیدن ... عباس ابد! امشب تا صبح نمی خوابد!
پس از28 سال! یک حبس ابدی، درسن هفتاد سالگی، به مرخصی یکماهه رفت! ده هزار و دویست و بیست روز و شب، در زندانهای قزل حصار، اوین، رجایی شهر، قصر تهران، ساری و آمل بسر بردن و بیش ازپنجاه رئیس زندان دیدن ...(ادامه)
قديمي‌ترين زنداني كشور در زندان آمل پس از گذشت 28 سال براي نخستين بار روز گذشته به مدت يك ماه به مرخصي رفت. دادستان آمل گفت: اين تصميم با همكاري رئيس اداره زندان شهرستان آمل در شوراي طبقه زندان ... قديمي‌ترين زنداني كشور به مرخصی رفت
قديمي‌ترين زنداني كشور در زندان آمل پس از گذشت 28 سال براي نخستين بار روز گذشته به مدت يك ماه به مرخصي رفت. دادستان آمل گفت: اين تصميم با همكاري رئيس اداره زندان شهرستان آمل در شوراي طبقه زندان ...(ادامه)
دستگير ي سارقان كابلهاي مخابراتي در بندرانزلي
در پي گزارشهاي واصله مبني بر سرقت كابلهاي مخابراتي در سطح شهرستان انزلي ، سه نفر به اتهام اين سرقتها دستگير شدند. فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي به خبرنگار ايرنا گفت: يكي از سارقان كه قبلا نيز به اين اتهام دستگير شده و ماه گذشته از زندان آزاد شده بود به همراهي دو نفر ديگر اقدام به انجام اين سرقتها مي‌كردند. (ادامه)
كسي با بخشنامه و دستورالعمل سواحل درياي خزر را تخليه نمي‌‏كند
(ادامه)
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد
(ادامه)
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
عقيل امامي توسعه مازندران خاستگاه مشترك(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران منصوب شد
امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد. عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد.(ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
تشييع پیکر دو شهيد حادثه سقوط هواپيماي سپاه در چالوس
پيكر پاك پاسداران شهيد " علي‌اكبر جعفرنژاد " و " حسين فرج پور " از شهداي مازندراني نيروي دريايي سپاه روز چهارشنبه در شهر چالوس تشييع شد. اين دو شهيد نيروي دريايي سپاه روز دوشنبه بر اثر سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرودگاه مهرآباد تهران به شهادت رسيدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ایرناا، مراسم تشييع شهيد" جعفرنژاد" با حضورفرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ... فعالیت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ...(ادامه)
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه  با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود... مازندران در اندوه آلاله هاي سرخ
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود...(ادامه)
اجرايى نشدن تعهدات زيست محيطى آزادراه تهران ـ شمال
مجريان طرح آزادراه «تهران - شمال» به تعهدات زيست محيطى خود عمل نكرده اند. دكتر اصيليان، سرپرست معاونت محيط زيست انسانى سازمان حفاظت محيط زيست با بيان اين مطلب گفت: دادستانى كل كشور درباره تخريب هاى گسترده (ادامه)
جشنواره بین المللی شهرداران و حضور سه شهردار
مراسم افتتاحيه جشنواره بین امللی شهرداران قرار بود صبح امروز پنجشنبه برگزار شود و بر اساس اعلام برگزاركنندگان ، تمامي شهرداران شهرهاي ايران در آن حضور مي‌داشتند ولي تنها سه شهردار شهرهاي ساري، جويبار و زيراب از استان مازندران در اين جشنواره حضور يافتند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.145 seconds.