.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گزینه های استانهای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
سال گذشته در کنگره آرژانتین فدراسیون جهانی بر ورزش خانوادگی تاکید زیادی کرد و با برنامه‌ای که از ایران و گیلان در این کنگره ارائه شد، آنها معتقد بودند که الگوی ورزش همگانی در نظام 21 تیر ، همایش پیاده‌روی خانوادگی در گیلان
سال گذشته در کنگره آرژانتین فدراسیون جهانی بر ورزش خانوادگی تاکید زیادی کرد و با برنامه‌ای که از ایران و گیلان در این کنگره ارائه شد، آنها معتقد بودند که الگوی ورزش همگانی در نظام (ادامه)
علي كوچولو امام داماد شد
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك حمایت ناطق نوری از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم؟
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك(ادامه)
سوء مدیریت باعث ورشکستگی واحد های تولیدی در مازندران
(ادامه)
زمان پایان رقابت های تبلیغاتی مجلس
(ادامه)
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ... راه دشوار لاریجانی
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ...(ادامه)
ممنوعیت پرداخت بیش از پنج میلیون تومان در روز
(ادامه)
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند. دماوند جزء جدایی ناپذیر فرهنگ مازندرانیها
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند.(ادامه)
شجاعی که سابقه 15 سال نمایندگی مردم شهرستان ساری را در کارنامه خود دارد ، بعد از 4 دوره حضور درمجلس دی ماه سال گذشته با نام نويسي در حوزه انتخابیه تهران ، ری وشمرانات بخت خود را از پایتخت آزمود... رتبه 155 براي سید حسن شجاعی
شجاعی که سابقه 15 سال نمایندگی مردم شهرستان ساری را در کارنامه خود دارد ، بعد از 4 دوره حضور درمجلس دی ماه سال گذشته با نام نويسي در حوزه انتخابیه تهران ، ری وشمرانات بخت خود را از پایتخت آزمود...(ادامه)
از سال «امام خمینی» تا سال «نوآوری و شکوفایی» مروری بر یک دهه گذشته و نامگذاری سال‌های مختلف(ديدگاه)
از سال «امام خمینی» تا سال «نوآوری و شکوفایی»(ادامه)
زهرا مرعشي نوروز در ایران و کشورهای همسایه
زهرا مرعشي(ادامه)
کارناوال شادی نوروز خوانان در ساری
(ادامه)
مسعود ادهمی- کارشناس ICT انتخابات رايانه‌اي، بايدها و نبايدها
مسعود ادهمی- کارشناس ICT(ادامه)
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است کشفیات تازه درباره دیوار بزرگ گرگان
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است(ادامه)
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
باحضور سید حسن شجاعی ، عبدا.. زمانی (مفید)که از همفکران ونزدیکان وی می باشد انصراف خواهد داد و رقابت بین شجاعی ها (پسر عموها) شکل جدید به خود خواهد گرفت ... رقابت سخت پسر عموها در ساري
باحضور سید حسن شجاعی ، عبدا.. زمانی (مفید)که از همفکران ونزدیکان وی می باشد انصراف خواهد داد و رقابت بین شجاعی ها (پسر عموها) شکل جدید به خود خواهد گرفت ...(ادامه)
باپایان گرفتن مهلت قانونی ثبت نام ازداوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی وبرخلاف آنچه که ازمدتهاپیش اعلام شده بودمبنی برعدم حضوردکترحجت الله روحی نماینده دوره هفتم بابلسروفریدونکناردرمجلس شورای اسلامی خبرثبت نام ایشان ... گرمی تنورانتخابات در بابلسرو فریدونکنار
باپایان گرفتن مهلت قانونی ثبت نام ازداوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی وبرخلاف آنچه که ازمدتهاپیش اعلام شده بودمبنی برعدم حضوردکترحجت الله روحی نماینده دوره هفتم بابلسروفریدونکناردرمجلس شورای اسلامی خبرثبت نام ایشان ...(ادامه)
دکتر محمد میر شکرایی محرم دوباره از راه رسید ... (يادداشت)
دکتر محمد میر شکرایی(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء رهبری که «من» شناختم(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
انتشار کتاب دست بافته‌های سوادکوه
(ادامه)
گیلان می تواند نیاز های کشاورزی ایران را بر آورده کند اگر...(يادداشت)
(ادامه)
این انتخابات  به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد...
بیش از دو میلیون واجد شرایط رأی در مازندران
این انتخابات به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد... (ادامه)
انتقاد رئیس آموزش و پرورش مازندران از کمبود امکانات
(ادامه)
مردی که هیبت دریا را خواب می دید(يادداشت)
(ادامه)
آخرين اخبار انتخاباتي شهرهاي استان گلستان
(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
قاسم جند دايره خالي توريسم مجازي(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.