.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
كشف23هزار ليتر مشروبات الكلي و72هزار سي‌دي غيرمجاز در مازندران
(ادامه)
کشف11 هزار پاکت سیگار خارجی در مازندران
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف 11 هزار و 152 پاکت انواع سیگار خارجی و قاچاق آن در سه ماهه اول سال جاری خبر داد. سرهنگ حسین آزرده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماموران پلیس آگاهی در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف 180 کیلوگرم چای قاچاق خارجی، 105 دستگاه گوشی تلفن همراه، 238 پاکت تنباکو و هفت هزار و 740 کیلوگرم چوب قاچاق شدند. وی اظهار داشت: در این مدت همچنین سه هزار و 141 دستگاه ماهواره و تجهیزات دریافت ماهواره، 23هزار و 378 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز و چهار هزار و پنج قوطی مشروبات خارجی کشف شد. سرهنگ آزرده خاطرنشان کرد: 72 هزار و 160 حلقه سی دی و محصولات ضد فرهنگی نیز در این مدت توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد. وی 34هزار و 146عدد انوا داروهای غیرمجاز، 113 قبضه انواع سلاح شکاری، 700 لیتر سوخت، 80 کیلوگرم ماهی خاویاری و 77 کیلوگرم ماهی استخوانی را از دیگر کشفیات قاچاق نیروهای انتظامی عنوان کرد. رئیس پلیس آگاهی مازندران همچنین از کشف 35 قطعه اشیا عتیقه و زیرخاکی و سه دستگاه گنج یاب در سطح استان خبرداد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده افرادی که اقدام به قاچاق کالا یا عرضه محصولات فرهنگی می کنند، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی به پلیس اطلاع دهند.(ادامه)
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
(ادامه)
شليك گلوله بر سر برداشت ماسه
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
وی جانباز70 درصد  قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ... مظلومیت بزرگترین قهرمان تیراندازی جانبازان و جهان؟
وی جانباز70 درصد قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ...(ادامه)
دكتر حسين علايي فاتحان خرمشهر از کدام طبقه بودند؟(بخوانيد)
دكتر حسين علايي(ادامه)
دستگیری باند خانوادگي توزيع مواد مخدر دررشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي توزيع مواد مخدر و كشف 3 كيلو و 363 گرم هروئين فشرده در رشت خبر داد. (ادامه)
کشف ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در گلستان
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان با تشريح فعاليتهاي اين نيرو در ‪ ۲۴‬ساعت گذشته از كشف بيش از ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در استان خبر داد.(ادامه)
ممنوعیت فروش كراوات و پاپيون در گیلان
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم. (ادامه)
جشنواره لانه‌گذاري پرندگان شهري در گيلان
مديركل حفاظت محيط زيست گيلان از برگزاري جشنواره لانه‌گذاري پرندگان شهري در اين استان خبر داد.(ادامه)
دستگيری نماينده رياست جمهوري در قائمشهر
يك كلاهبردار كه خود را نماينده رياست جمهوري معرفي مي‌كرد دستگیر شد. اين كلاهبردار با نام "ع - ع" اهل قائمشهر ‪ ۵۴‬ساله با مراجعه به منازل خانوارهاي روستايي، اقدام به جمع‌آوري نامه‌ها، فتوكپي سند منازل و ...(ادامه)
گام اول پيروزى(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
انزلي شهر ساحل و دريا و لاله‌هاي تالابي چشم به راه مسافران نوروزي(ديدگاه)
(ادامه)
دستگيري باند سارقين با سابقه شمال كشور
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان رودسر از دستگيري باند سارقين با سابقه، منازل و كيف قاپ شمال كشور در رودسر خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
انهدام باند تبهكار "عنكبوت سياه" در مازندران
جانشين فرماندهي انتظامي مازندران از كشف و انهدام اعضاي يك باند مخوف تبهكار تحت عنوان "عنكبوت سياه" در هفته جاري در اين استان خبر داد وگفت: رهبري اين باند را شخصي به نام "عبدالعلي" به عهده داشت.(ادامه)
8 قبضه سلاح غيرمجاز در شهرستان بابل كشف شد
(ادامه)
یک مقام دفتر حماس در تهران:رهایی نزدیک است
(ادامه)
کشف‪ ۴۱هزار ليتر مشروبات الكلي درگلستان
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: ظرف ‪ ۱۰‬ماه نخست امسال، افزون بر ‪ ۴۱‬هزار ليتر مشروبات الكلي در استان كشف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علاء‌الدين حيدري (ادامه)
چهار باند سرقت در چالوس متلاشي شد
فرمانده منطقه انتظامي چالوس از دستگيري چهار باند سرقت لوازم اتومبيل و خانگي و عوامل توليد و توزيع‌كننده مشروبات الكلي در اين شهرستان خبر داد. (ادامه)
قطع درختان جنگلي باحكم يكي ازقضات دادگستری
يك كارشناس منابع طبيعي مينودشت گفت: در پي صدور حكم يكي از قضات دادگستري، بيش از هزار قطعه درخت جنگلي 17 ساله در مينودشت قطع شد. (ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
كشف سلاح كمري غيرمجاز در تنكابن
پليس شهرستان تنكابن موفق شد در بارزسي از منزل فردي در اين شهرستان يك قبضه سلاح كمري غيرمجاز كشف و ضبط کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران انتظامي شهرستان تنكابن (ادامه)
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي... اعضاي باند غرب وحشي مازندران اعدام شدند
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي...(ادامه)
دستگيری عاملان سرقت‌هاي مسلحانه آمل
دادستان شهرستان آمل اعلام كرد: با تلاش ماموران انتظامي و دستگاه قضايي 4 نفر از عاملان سرقت‌هاي مسلحانه و تهيه و توزيع كنندگان سلاح جنگي در اين شهر دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،حسن ميري گفت: در پي دستگيري يك شرور معروف در آمل كه در سطح استان مازندران (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.