.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم مراسم تجليل ،همراه با اعتراض خبرنگاران !
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم(ادامه)
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها
(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب  اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار.... آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها !!!
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار....(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ... جلسه اصلاح طلبان مازندران و راندن خبرنگاران
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ...(ادامه)
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ... نماینده ولی فقیه و روستای بزرگ ساری !!
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ...(ادامه)
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد... فرماندار ساری و انتقاد از عدم هماهنگی ادارات؟؟
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد...(ادامه)
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است... اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است...(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
توضیح مدیرعاملISP شهرزیرآب درخصوص یک خبر
(ادامه)
تحرکات زودهنگام انتخابات مجلس هشتم درگیلان
(ادامه)
بازگشت بهرام حمیدی به مازندران
(ادامه)
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا  20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ... اینبار نوبت به فرنیا رسید؟!!
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا 20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ...(ادامه)
درگیری فرماندار کردکوی با نیروی انتظامی
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق  ، تنها گزینه نامزدی ... کشاورزیان تنها گزینه اصلاح طلبان
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق ، تنها گزینه نامزدی ...(ادامه)
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ... ریاست با تعهد محضری !!!
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ...(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ... شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...(ادامه)
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد . کلنگ اولین هتل 7ستاره ایران روی سرخبرنگاران فرود آمد
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.972 seconds.