.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
فردين معصومي، پهلوان برتر استان گيلان
شمال نیوز:در دومين مراسم تجليل از قهرمان قهرمانان گيلان که عصر چهارشنبه در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت برگزار شد، جاسم ويشگاهي کاراته کاي گيلاني که اخيرا در رقابتهاي آسيايي و جهاني به دو مدال طلاي با ارزش دست يافت به عنوان قهرمان قهرمانان گيلان انتخاب شد. (ادامه)
متن كامل دفاعيات خسرو گلسرخی (بخوانيد)
(ادامه)
ایران قهرمان رقابتهای ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی
نخستین دوره مسابقات بین المللی ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی(جام همبستگی) با قهرمانی تیم ملی کشورمان در ساری پایان یافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، در این مسابقات که با شرکت 7 تیم از کشورهای سودان(دو تیم)، عراق، سوریه و تیم ملی ایران و دو تیم از مازندران به (ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران اهدا شد
در يك عمل انسان دوستانه از سوي خانواده صباغيان، قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران پس از مرگ مغزي به بيماران نيازمند اهدا شد. شهرام 12 ساله كه به ...(ادامه)
همه ما مسابقات آسيايي را ديده ايم ... دوحه قطر را مي گويم ... وقتي مازندراني ها طلا مي گرفتند چه شور و حرارتي داشته ايم.. از مبارزه ديدني آنان لذت میبردیم و به جوانان مازندراني آفرين مي گفتيم.. وبيشتر از همه مديران و كانديدا ... تب وتاب خوابيد ... تجليل بي تجليل ؟؟؟
همه ما مسابقات آسيايي را ديده ايم ... دوحه قطر را مي گويم ... وقتي مازندراني ها طلا مي گرفتند چه شور و حرارتي داشته ايم.. از مبارزه ديدني آنان لذت میبردیم و به جوانان مازندراني آفرين مي گفتيم.. وبيشتر از همه مديران و كانديدا ...(ادامه)
مازندران قهرمان كشتي جوانان ايران
مسابقات كشتي آزاد جوانان ايران امشب با قهرماني تيم مازندران در سالن شهيد بهشتي مشهد پايان يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،اين تيم با كسب 4 مدال طلا، يك مدال نقره و دو نشان برنز و جمع امتياز 67 به مقام قهرماني دست يافت. همچنين تيم‌هاي تهران با دو نقره و دو برنز و مجموع 58 امتياز دوم و خراسان رضوي الف با يك طلا، يك نقره و يك برنز و مجموع 46 امتياز به مقام سوم اين مسابقات(ادامه)
امامعلي حبيبي قهرمان نامي و پرآوازه مازندراني كشتي كشورمان در دهه هاي گذشته زير تيغ جراحان قرار گرفت.وي كه از ناحيه قلب احساس ناراحتي مي كند در شهر دالاس از ايالات تكزاس آمريكا تحت اين عمل جراحي ... قهرمان كشتي مازندران زير تيغ جراحان
امامعلي حبيبي قهرمان نامي و پرآوازه مازندراني كشتي كشورمان در دهه هاي گذشته زير تيغ جراحان قرار گرفت.وي كه از ناحيه قلب احساس ناراحتي مي كند در شهر دالاس از ايالات تكزاس آمريكا تحت اين عمل جراحي ...(ادامه)
راهیابی تیم هندبال ساحلی آمل به مسابقات باشگاههای آسیا
دبیر هیات هندبال مازندران گفت: تیم هندبال ساحلی آمل به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جام باشگاههای آسیا که بهمن ماه سال جاری در کشور عمان برگزار می شود ، شرکت می کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری،خسرو ابراهیم زاده افزود : تیم هندبال بیسکویت نل آمل،دردانی کرد.(ادامه)
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ... حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...(ادامه)
مردم مازندران از كشتي دلسرد شده اند
مراد محمدي، قهرمان جهان و دارنده مدال طلاي جام جهاني 2006 چين، در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: به علت وجود آمدن مسايل حاشيه‌‏اي، مردم مازندران از كشتي دلسرد شده‌‏اند، اما با اين قهرماني و با تداوم مدال‌‏ها، سعي مي‌‏كنيم اين دلسردي را از مردم دور كنيم. .(ادامه)
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ... سخني با استاندار مازندران
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ...(ادامه)
برنامه ويژه مازندراني‌ها براي سه مدال آور ايران
(ادامه)
پيام استاندارمازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
(ادامه)
ذوب آهن قهرمان فوتبال جام چهار جانبه اسكار0 ‪ ۹
شاگردان رسول كربكندي در تيم فوتبال ذوب آهن‌اصفهان جام قهرماني مسابقات چهار جانبه اسكار ‪ ۹۰‬را از آن خود كردند. (ادامه)
ساري قهرمان كشتي آزاد نوجوانان مازندران شد
(ادامه)
  شهيد خلعتبري،‌ قهرمان جنگ‌هاي دريايي (ديدگاه)
 (ادامه)
گيلا‌ن ازاستان‌هاي مدال‌آور در المپيادها
(ادامه)
بلواري در ساري بنام "عسگري محمديان" نام گرفت
(ادامه)
حضورمردم مازندران درراهپيمايي ضدصهيونيستي
(ادامه)
پتروشيمي تبريز قهرمان تور بين المللي مازندران
(ادامه)
اردوي تيم ملي وزنه‌برداري در بابلسر
(ادامه)
پرواز مجدد تيرنگ بر فراز شهر ساري
(ادامه)
مازندران،نايب قهرمان فوتبال بانوان کشور
(ادامه)
استقلال را در ساري شكست مي‌دهيم
(ادامه)
شهيد عالي، سرداري كه براي خدا جنگيد(بخوانيد)
(ادامه)
شهيد طوسي از فرزندان قهرمان مازندران بود
دکترمحسن رضايي در آستانه سالگرد سردار شهيد طوسي قائم مقام لشگر 25کربلا گفت: لشگر پر افتخار 25 کربلا در دامن خود قهرمانان سرافراز فراواني را تقديم اسلام و ايران عزيز کرده است و برادر عزيز و بزرگوار شهيد طوسي يکي از اين فرزندان قهرمان مازندران بود که در بنيانگذاري لشگر 25 کربلا سهم مهمي بر عهده داشت(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.