.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشست غیرعلنی مجلس درباره گرانی ها
(ادامه)
بچه‌های بازداشتی کهریزک به دادگاه بیایند
(ادامه)
دادگاه مرتضوی تا آخر غیرعلنی است
(ادامه)
حاشیه های امروز دادگاه کهریزک
(ادامه)
ابهام در علنی‌بودن دادگاه فردای کهریزک
(ادامه)
درباره پرونده هاشمی حرفی نمی‌زنم
(ادامه)
6 شکایت تازه از مرتضوی
(ادامه)
این پرونده 200 متهم دارد که حکم 25 متهم قطعی شده، حکم 5 متهم دیگر با توجه به اعتراض آنها در حال نهایی شدن و پرونده سایر متهمان باز است. محاکمه متهمان خاص و مطرح نزدیک است (خبر)
این پرونده 200 متهم دارد که حکم 25 متهم قطعی شده، حکم 5 متهم دیگر با توجه به اعتراض آنها در حال نهایی شدن و پرونده سایر متهمان باز است. (ادامه)
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه پرونده فساد ۳ هزارمیلیاردی برای انجام مقدمات اجرای حکم در دادسرا است، گفت: به سعید مرتضوی در پرونده قضات کهریزک اتهام معاونت در قتل تفهیم شده است. تفهیم اتهام معاونت در قتل برای سعید مرتضوی
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه پرونده فساد ۳ هزارمیلیاردی برای انجام مقدمات اجرای حکم در دادسرا است، گفت: به سعید مرتضوی در پرونده قضات کهریزک اتهام معاونت در قتل تفهیم شده است.(ادامه)
عبدالحسین روح‌الامینی پدر یکی از متوفیان پرونده بازداشتگاه کهریزک پس از پایان این دادگاه گفت که در جلسه دادگاه، اتهام معاونت در قتل به یکی از متهمان پرونده تفهیم شده است. تفهیم اتهام معاونت در قتل/رضایت شکات از روند دادگاه/ متهمان فرصت دفاع پیدا نکردند
عبدالحسین روح‌الامینی پدر یکی از متوفیان پرونده بازداشتگاه کهریزک پس از پایان این دادگاه گفت که در جلسه دادگاه، اتهام معاونت در قتل به یکی از متهمان پرونده تفهیم شده است.(ادامه)
مرتضوی آمد و دادگاه کهریزک غیرعلنی شد
(ادامه)
متهمان پرونده کهریزک به دادگاه می‌آیند
(ادامه)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. جزئیات احکام اعدام در پرونده فسادمالی/ قاضي دادگاه مهدي هاشمي تعيين شده است/ بازداشت ده متهم در پرونده 22 بهمن قم(خبر)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. (ادامه)
بازداشت 10 متهم در پرونده 22 بهمن قم
(ادامه)
گزارش لاریجانی از جلسات دولت و مجلس
(ادامه)
دفاع علی لاریجانی از عسگراولادی
(ادامه)
واکنش مطهری به سخنرانی احمدی نژاد
(ادامه)
لاریجانی: رئیس جمهور بماند یا نماند نمایندگان نقطه نظرهایشان را بیان می‌کنند
(ادامه)
در پیام شفاهی که امروز از سوی معاون پارلمانی رئیس جمهور به هیات رئیسه ابلاغ شد رئیس جمهور اعلام کرده است می خواهد ساعت 10 روز چهارشنبه به مجلس بیاید و بعد از سخنرانی و بیان بعضی موضوعات به علت مشغله کاری برود و با این حال دیگر فرصتی برای صحبت و بیان نظرات نمایندگان باقی نمی ماند. رئیس جمهور می خواهد متکلم وحده باشد/ مجلسیها:نمی خواهیم!
در پیام شفاهی که امروز از سوی معاون پارلمانی رئیس جمهور به هیات رئیسه ابلاغ شد رئیس جمهور اعلام کرده است می خواهد ساعت 10 روز چهارشنبه به مجلس بیاید و بعد از سخنرانی و بیان بعضی موضوعات به علت مشغله کاری برود و با این حال دیگر فرصتی برای صحبت و بیان نظرات نمایندگان باقی نمی ماند.(ادامه)
علت تقاضای احمدی نژاد برای حضور در مجلس
(ادامه)
بهمنی از ورود به جلسات مجلس منع شد
(ادامه)
شمال نیوز: احمدتوکلی پشنهاد داد مجلس با نوشتن نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، مشکلات احتمالی آینده و تبعات تصمیم​گیری​های نادرست اقتصادی دولت را منتقل کند. توکلی: مجلس به رهبری نامه بنویسد/ باهنر: بر اساس سخنان رییس‌جمهور، قیمت نان سنگک ۱۵ هزار تومان می‌شود
شمال نیوز: احمدتوکلی پشنهاد داد مجلس با نوشتن نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، مشکلات احتمالی آینده و تبعات تصمیم​گیری​های نادرست اقتصادی دولت را منتقل کند.(ادامه)
جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس
(ادامه)
ریاست مرتضوی بر تامین اجتماعی غیرقانونیست
(ادامه)
احمدتوکلی خواستار جلسه غیرعلنی شد: دیشب احمدی نژاد مثل مصدق توقع اختیارات ویژه داشت
(ادامه)
آخرین جزئیات پرونده کهریزک
(ادامه)
جهرمی:همکاری‌ام با احمدی‌نژاد اشتباه ‌بود
(ادامه)
"صرفا جهت اطلاع"
(ادامه)
مناظره داغ زارعی و مطهری در تلویزیون
(ادامه)
وخامت حال جسمانی حسینیان در مجلس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.