.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۱۵ درصد آب های سطحی مازندران مهار می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: به رغم بارش های فراوان، حدود ۱۵ درصد از آب های سطحی استان مهار و مدیریت می شود.(ادامه)
نرخ خریدو فروش دلار و یورو در صرافی ملی
نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی ملی تعیین شد(ادامه)
صادرات ۱۸۱ میلیون دلاری از گمرکات مازندران
۱۸۱ میلیون دلار کالا پارسال از گمرکات مازندران صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : با این سیاست یک‌بام‌ وچندهوا، اقتصاد عمومی بعد از سلامت دومین قربانی این ایام است، با این تفاوت که در کرونا ، یک ویروس ناشناخته سلامت جامعه را تهدید کید اما اقتصاد با تیغ دودم «کرونا» و «سوءتدبیربرخی مدیران» قربانی شد و .... امواج چهارگانه کرونایی و دیوار کوتاه اصناف و بازار
شمال نیوز : با این سیاست یک‌بام‌ وچندهوا، اقتصاد عمومی بعد از سلامت دومین قربانی این ایام است، با این تفاوت که در کرونا ، یک ویروس ناشناخته سلامت جامعه را تهدید کید اما اقتصاد با تیغ دودم «کرونا» و «سوءتدبیربرخی مدیران» قربانی شد و ....(ادامه)
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که مذاکرات وین داشته باشد، اساس راستی‌آزمایی اقدامات آمریکایی‌ها باید توسط مجلس صورت گیرد و دولت صلاحیت راستی‌آزمایی در این حوزه را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
آغاز طرح ویژه تعزیرات برای ماه مبارک رمضان
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح نظارتی گشت‌های مشترک این اداره کل با عنوان طرح ضیافت خبر داد.(ادامه)
اوضاع کرونایی بدتر از قرمز و سیاه است/کاهش رعایت پروتکل ها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اوضاع کرونایی کشور را بدتر از قرمز و به سیاه نزدیک دانست، گفت:شیوع کرونای انگلیسی روبه صعودی است.(ادامه)
آزادی یک هزار و ۱۵۰ زندانی با اجرای طرح غربالگری
یک هزار و ۱۵۰ زندانی با اجرای طرح غربالگری در مازندران آزاد شدند.(ادامه)
آیا با ارائه شناسنامه اجازه ورود به مازندران داده می‌شود؟
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درباره شرایط ورود افراد دارای پلاک های غیربومی به استان توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
جدول پخش مدرسه تلویزیونی سه شنبه ۲۴ فروردین
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای سه شنبه ۲۴ فروردین در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۲۴ فروردین
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۴ فروردین را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود. چهارشنبه، اول ماه رمضان خواهد بود
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ادامه)
بستری بودن هزار و ۵۰۵ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۹۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۵۰۵ نفر رسید.(ادامه)
عکس/ دیدار‌های استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ از چهارشنبه ۲۵ فروردین تا جمعه ۱۰ اردیبهشت در ۵ گروه به صورت متمرکز برگزار می شود. استقلال در عربستان به میدان خواهند رفت.(ادامه)
باز باران در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
احتمال آسیب قلبی زنان با استرس شغلی
به گفته محققان، استرس ناشی از کار و تعاملات اجتماعی زنان را در معرض خطر بالاتر بیماری عروق کرونر قلب قرار می دهد.(ادامه)
آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن "کووایران برکت"
"واکسن کوو ایران برکت" از پیشرفت مراحل نیمه‌صنعتی و صنعتی بزرگترین کارخانه تولید واکسن کرونا طبق پیش‌بینی‌ها خبر داد.(ادامه)
عکس/ کامنت شجاع برای پست قهرمانی پرسپولیس
مدافع قرمزها دوست ندارد رابطه‌اش با قرمزها قطع شود. شجاع خلیل زاده همچنان با بازیکنان پرسپولیس رابطه نزدیکی دارد و می خواهد دوباره در آینده پیراهن قرمز به تن کند. جالب اینجاست او امروز کامنت قلب برای یکی از صفحات هواداری پرسپولیس گذاشت که درباره قهرمانی قرمزها بود.(ادامه)
AFC با درخواست سریع برای رسیدگی به شکایت ایران مخالفت کرد
فدراسیون فوتبال در خصوص تضییع حق میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیانیه ای را صادر کرد.(ادامه)
نوشیدن آب ولرم چه تأثیری بر سلامتی انسان دارد؟
نوشیدن آب ولرم چه تأثیری بر سلامتی انسان دارد؟(ادامه)
با ۳میلیون تومان چه گوشی می توان خرید؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۲تا ۳میلیونی در سطح بازار تهران است؛(ادامه)
سرمربی نساجی مازندران: «شکوری» باید جایگاه خود را بداند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران کفت: وظیفه من این است که از تیمم دفاع کنم و ابراهیم شکوری هم باید جایگاه خود را بداند(ادامه)
هر علامت بیماری را کرونا بدانیم
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: الان سرماخوردگی نداریم و هر علامت بیماری مثل تب، آبریزش، عطسه و سرفه علامت کرونا است.(ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر رسید... ۱۶ هزار نفر داوطلب عضویت در شورای روستاهای مازندران شدند
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر رسید...(ادامه)
بازداشت فرد اهانت کننده به جانباز نخاعی در مازندران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از بازداشت فرد اهانت کننده به جانباز نخاعی بابلسری خبر داد.(ادامه)
ناکامی سوداگران مرگ در نکا
۲ قاچاقچی مواد در شهرستان نکا دستگیر شدند.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۴فروردین
(ادامه)
شمال نیوز: اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌هایی علیه ۸ فرد و ۳ نهاد در ارتباط با ایران خبر داد. فرماندار مازندرانی شهر قدس در لیست تحریم شدگان اتحادیه اروپا
شمال نیوز: اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌هایی علیه ۸ فرد و ۳ نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.(ادامه)
ایران گفت‌و‌گوهای جامع با اتحادیه اروپا را تعلیق کرد
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکوم کردن تحریم‌های امروز اتحادیه اروپا گفت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام اتحادیه اروپا، گفت‌وگوهای جامع با اتحادیه اروپا شامل گفت‌وگوهای حقوق بشری و تمامی همکاری‌های ناشی از این گفت‌وگوها، به ویژه در حوزه‌های تروریسم، مواد مخدر و پناهندگان را به حالت تعلیق در می‌آورد.(ادامه)
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا  احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات  مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند. حرکت جدید کاخ‌سفید برای احیای برجام
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.