.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فریبا گفت: نقطه ضعف استقلال در بازی با پرسپولیس مدافعان میانی این تیم بودند نقطه ضعف استقلال در بازی با پرسپولیس چه بود؟
فریبا گفت: نقطه ضعف استقلال در بازی با پرسپولیس مدافعان میانی این تیم بودند(ادامه)
برای تولد شهبانو، شخصاً بهترین آشپز دنیا را دعوت کرده بودم که از ماکسیم پاریس به همین منظور آمده بود. غذاهایی که عرضه کردم حقیقتاً فوق‌العاده بود. ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
برای تولد شهبانو، شخصاً بهترین آشپز دنیا را دعوت کرده بودم که از ماکسیم پاریس به همین منظور آمده بود. غذاهایی که عرضه کردم حقیقتاً فوق‌العاده بود.(ادامه)
 آیت‌الله صدیقی بابت سخنانش درباره کرامات مرحوم آیت‌الله مصباح به نقل از غسال پیکر ایشان عذر‌خواهی کرد. عذر‌خواهی آیت‌الله صدیقی بابت نقلِ کرامتی از آیت‌الله مصباح
آیت‌الله صدیقی بابت سخنانش درباره کرامات مرحوم آیت‌الله مصباح به نقل از غسال پیکر ایشان عذر‌خواهی کرد.(ادامه)
ربیعی: کدام بخش بودجه ۱۴۰۰ موجب رانت می شود؟ /این رفتارها سیاسی و اتهام به دولت است/ در بودجه یکساله نمی توان قانون دائمی را لغو کرد.... (خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی:مازندران نیازمند قطارهای محلی پرسرعت است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:مازندران نیازمند اتوبان سراسری استانی و یا قطارهای محلی پرسرعت برای روان شدن ترافیک جاده ای است.(ادامه)
عکس: آغاز جلسه سران سه قوه به میزبانی رئیسی
آغاز جلسه سران سه قوه به میزبانی رئیس قوه قضائیه(ادامه)
تزریق مجدد واکسن ایرانی کرونا به سه داوطلب اول + تصاویر
دومین دوز از واکسن ایرانی کرونا به سه داوطلبی که دو هفته پیش برای اولین‌بار مورد تست قرار گرفته بودند، تزریق شد؛ این سه داوطلب شامل "طیبه مخبر" فرزند رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، علی عسگری و حمیدرضا خلیلی از مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان امام هستند(ادامه)
پشت پرده خاموشی‌های اخیر برق در مازندران
نوک پیکان خاموشی‌های اخیر در مازندران این بار به کدام سمت نشانه رفته است؟(ادامه)
۳۶ بابلی در دام کرونا ویروس
۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
ناراحتی شدید فکری از مدیریت استقلال
محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که رفتار مدیران باشگاه باعث شده تمرکز بازیکنان تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس به هم بریزد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۳۶۰ نفر رسیده است.... فوت ۹۸ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۶۳۶۰ نفر رسید / شناسایی ۶۴۰۸ بیمار جدید / مجموع مبتلایان به ۱۲۹۹۰۲۲ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۳۶۰ نفر رسیده است....(ادامه)
دانش آموزان ساری و میاندرود در دسترسی به شبکه شاد مشکل دارند
نماینده مردم ساری و میاندرود، عدم انتن دهی و سامانه های ارتباطی و دسترسی دانش آموزان مناطق روستایی این شهرستان هار ا از جمله مشکلات بیان کرد.(ادامه)
غفوری میهمان جدید کمیته انضباطی استقلال!
​کاپیتان تیم استقلال تهران به عنوان جدیدترین احضار شده کمیته انضباطی این باشگاه شناخته می‌شود.(ادامه)
جزئیات قطعی برق در برخی از استان‌های کشور
سخنگوی صنعت برق با اشاره به برخی خاموشی‌ها در تعدادی از کلان‌شهرهای کشور از جمله پایتخت، گفت:‌ این خاموشی‌ها ناشی از کمبود سوخت نیروگاه‌هاست.(ادامه)
بخشودگی ۱۰۰ درصدی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث
در صورتی که افراد از اول تا پایان بهمن ماه ۹۹ نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث خودرو خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید بیمه ثالث می‌شوند.(ادامه)
عکس/ همکاری ایران و کوبا برای تولید مشترک واکسن کرونا
موسسه واکسن فینلی کوبا گفت: قرارداد آزمایش بالینی واکسن جدید با موسسه پاستور ایران به امضا رسیده است.(ادامه)
واکنش AFC به نتیجه دربی ۹۴
سایت رسمی AFC نوشت: استقلال با وجود اینکه در دقایق پایانی دیدار با پرسپولیس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما صدر جدول لیگ برتر را از دست داد.(ادامه)
عکس/ بایدن برای بار دوم واکسن کرونا زد
جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا دومین دوز واکسن کووید۱۹ محصول شرکت فایزر را دریافت کرد.(ادامه)
۷۵ درصد مصارف گاز در مازندران خانگی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به روند روبه رشد مصرف انرژی برق و گاز در استان گفت: ۷۵ درصد مصارف گاز مربوط به بخش خانگی است.(ادامه)
 فائزه هاشمی در نامه‌ای پاسخ انتقادهای برادرش را داد و گفت: به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است

به تو حق می دهم چون برای خودت آینده ای ترسیم کرده ای /به دنبال حذف موانع هستی
فائزه هاشمی در نامه‌ای پاسخ انتقادهای برادرش را داد و گفت: به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است (ادامه)
 معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به آغاز به کار تالارهای پذیرایی و مشاغل گروه سه و چهار در مناطق آبی و زرد کرونا، از تهیه و تدوین پروتکل‌های جدید بهداشتی برای بازگشایی‌های جدید خبر داد.
۲ شرط وزارت بهداشت برای بازگشایی مشاغل ۳و۴ / ابلاغ پروتکل‌های سختگیرانه از هفته آتی
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به آغاز به کار تالارهای پذیرایی و مشاغل گروه سه و چهار در مناطق آبی و زرد کرونا، از تهیه و تدوین پروتکل‌های جدید بهداشتی برای بازگشایی‌های جدید خبر داد. (ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۰/۲۳
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۰۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.(ادامه)
ثبت نام فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو آغاز شد
گروه صنعتی ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود، ۳ محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه کرد.(ادامه)
 سیدمهدی هاشمی یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی ...
اعلام آمادگی خودجوش احزاب برای راه‌اندازی ستاد‌های مردمی سید ابراهیم رییسی/ رئیسی بیاید همه حول او اجماع می‌کنند/ کسی نمایندگی از طرف رئیسی ندارد
سیدمهدی هاشمی یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی ... (ادامه)
دلار و یورو در صرافی بانکی چند؟
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت خرید ۲۴ هزار تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو ۳۰ هزار و ۱۸۰ تومان و قیمت خرید ۲۹ هزار و ۳۳۰ تومان اعلام شده است.(ادامه)
واکنش رضا کرمانشاهی به انتقاد‌ها از قضاوتش در دربی+عکس
داور دربی ۹۴ پایتخت با یک استوری اینستاگرامی به انتقاد‌ها از قضاوتش واکنش نشان داد.(ادامه)
انواع کم خونی و درمان‌های تغذیه‌ای آن
نایب رییس انجمن تغذیه ایران با اشاره به انواع کم خونی و عوارض آن؛ نحوه جبران و درمان آن از طریق تغذیه سالم را تشریح کرد. (ادامه)
ورود به مازندران از تهران و البرز سخت‌تر شد
تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی از تهران و البرز به مازندران امروز با سخت گیری بیشتری انجام می شود.(ادامه)
مازندران در مدار قرمز کرونا| بستری شدن 1392 بیمار در بیمارستان‌ها
با بستری شدن تعداد ۲۸۱ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۹۲ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:  در درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در رامسر ضمن دستگیری چهار قاچاقچی، مقادیر ۴ کیلوگرم هروئین نیز کشف شد .... تعقیب ، گریز و درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در رامسر
شمال نیوز : شمال نیوز: در درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در رامسر ضمن دستگیری چهار قاچاقچی، مقادیر ۴ کیلوگرم هروئین نیز کشف شد ....(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.