.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی سال ۹۶
مرکز آمار در آخرین گزارش خود، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی سال ٩٦ کشور را اعلام کرد. براساس این گزارش، گروه خدمات بالاترین سهم از رشد را با ٦,٨ درصد به خود اختصاص داده است.(ادامه)
مهران مدیری میهمان ویژه امشب «خندوانه» +عکس
مهران مدیری کارگردان سینما و تلویزیون به همزمان با عید سعید فطر میهمان خندوانه می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور با فراخوانی برای یکپارچگی رسانه ای در برابر جنگ روانی دشمن، رسانه ها و اهل آن را امانتداران مردم دانست و تاکید کرد: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.

روحانی: همه حاکمان آمریکا علیه ملت ما بوده اند و این یکی خبیث تر/ نقد را می پذیریم اما تخریب نه/ تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد(خبر)
رئیس جمهور با فراخوانی برای یکپارچگی رسانه ای در برابر جنگ روانی دشمن، رسانه ها و اهل آن را امانتداران مردم دانست و تاکید کرد: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم. (ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۴ خرداد
(ادامه)
عکس/ استادیوم دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018
استادیوم لوژنیکی شهر مسکو میزبان دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 بین تیمهای روسیه و عربستان سعودی خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه نظام دامپزشکی نه تنها کمکی به تولید نمی کند بلکه دست اندازهای فراوانی ایجاد کرده است، از مسئولین ذیربط خواست مشکلات این صنف با نظام دامپزشکی را رفع کنند..... از ادعای امضا فروشی ناظران تا ورود استاندار به ماجرا !
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه نظام دامپزشکی نه تنها کمکی به تولید نمی کند بلکه دست اندازهای فراوانی ایجاد کرده است، از مسئولین ذیربط خواست مشکلات این صنف با نظام دامپزشکی را رفع کنند.....(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان ، افزایش نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را از سیاست های این حوزه در استانداری مازندران بیان کرد و گفت: جانمایی میز خدمت در همه ی استانها در حال اجرایی است که در دستور کار این استان نیز قرار دارد..... غرب و شرق و مرکز استان به یک اندازه محرومیت دارند/ بخشداران در محل فعالیت خود سکونت داشته باشند
شمال نیوز : حسین زادگان ، افزایش نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را از سیاست های این حوزه در استانداری مازندران بیان کرد و گفت: جانمایی میز خدمت در همه ی استانها در حال اجرایی است که در دستور کار این استان نیز قرار دارد.....(ادامه)
مدیرعامل بانک شهر استعفا داد
دکتر حسین محمدپورزرندی مدیرعامل این بانک طی نامه‌ای استعفای خود را اعلام نمود. (ادامه)
کدام خوراکی‌ها را از رژیم غذایی باید حذف کرد؟
یک متخصص طب سنتی در خصوص اینکه کدام خوراکی‌ها را از رژیم غذایی باید حذف کرد، توضیحاتی داد.(ادامه)
نساجی مازندران ۳ بازیکن جدید جذب کرد +عکس
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه خرید‌های خود ۳ بازیکن جدید جذب کرد.(ادامه)
انتقاد ادیانی مجلس از پس‌گرفتن استیضاح‌ها
نماینده عضو فراکسیون ولایی در نطق میان‌دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی به پس‌رفتن از استیضاح‌های برخی نمایندگان انتقاد و پاسخ کنایه‌آمیزی به سَر‌و صدای برخی نمایندگان درباره لزوم صداقت در فرایند نمایندگی داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ممنوعیت آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۲ امروز در جاده چالوس
رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می‌شود.(ادامه)
آیت الله طبرسی:« رمضان» ماه تطهیر و خودسازی است
نماینده ولی فقیه در مازندران از ماه رمضان به عنوان اول سال عمر عبادی انسان، ماه تطهیر و خودسازی یاد کرد.(ادامه)
هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هفته بعد بارانی
هوای مازندران امروز پنج شنبه ۲۳ خرداد نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سمند در خیابان‌های ژنو سوئیس! / تصاویر
در تصاویر زیر یک خودروی سمند را در خیابان‌های ژنو سوئیس می‌بینید. سمند خودروی ملی ایران و از محصولات ایران خودرو است که به کشور سوئیس هم صادر شده است.(ادامه)
پراید جهانگیری هم رسید!
ضمیمه طنز «بی قانون» امروز هم میزبان برخی اخبار روز و اظهارنظرهای سیاسی و غیرسیاسی است.(ادامه)
دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
مضرات نوشیدن "آب یخ" چیست؟
نوشیدن آب همراه با یخ مضراتی از قبیل ضعف و سستی اعصاب، ضعف معده و روده، ضعف کبد، فساد رنگ صورت و بدن، کندذهنی، پف بدن و زیر چشم، گرفتگی کبدی، میگرن، گرفتگی روده، ضعف قوه جنسی و ... به همراه دارد.(ادامه)
جدول/ برای خرید تیبا چقدر باید هزینه کرد؟
(ادامه)
واژگونی خودرو در جاده سوادکوه یک کشته بر جای گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از وقوع سانحه رانندگی و واژگونی یک دستگاه خودرو در این جاده و مرگ راننده خودرو خبر داد.(ادامه)
دریای مازندران امروز و فردا برای شنا مناسب نیست
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: از بعدازظهر امروز به‌تدریج شاهد کاهش سرعت وزش باد و ارتفاع موج خواهیم بود اما برای امروز و امشب همچنان دریا برای شنا مناسب نیست.(ادامه)
شمال نیوز : عباسعلی رضایی مدیر کارآزموده و ایثارگر ساروی با حکم وزیر کشور در این سمت قرار گرفت که از دقایق ابتدایی رسانه ای شدن این انتصاب با استقبال فراوان نخبگان سیاسی ، اجتماعی مرکز استان روبرو شد .... فرماندار ساری منصوب شد / معارفه امروز برگزار می شود
شمال نیوز : عباسعلی رضایی مدیر کارآزموده و ایثارگر ساروی با حکم وزیر کشور در این سمت قرار گرفت که از دقایق ابتدایی رسانه ای شدن این انتصاب با استقبال فراوان نخبگان سیاسی ، اجتماعی مرکز استان روبرو شد ....(ادامه)
راهبردهای حمایت از کالای ایرانی
(ادامه)
عکس/ حواشی خودکار «اون»
یک نفر از تیم همراه رهبر کره‌شمالی قبل از امضای سند مشترک دوکشور در حال ضدعفونی کردن خودکاری است که «کیم جونگ اون» قرار است با آن توافقنامه با ترامپ را امضا کند.(ادامه)
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس تاکید کرد:‌در قدیم می‌گفتند در چهارراه استانبول یک جمشید بسم‌الله است که باعث افزایش قیمت ارز می‌شود، حالا که این جمشید بسم‌الله‌ها نیستند پس چرا وضع اقتصاد اسفبار است.

شب می‌خوابیم و صبح بلند می‌شویم و می‌بینیم قیمت‌ها تغییر کرده/مردم می‌گویند شما برای چه به مجلس می‌روید و آنجا چکارمی‌کنید؟
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس تاکید کرد:‌در قدیم می‌گفتند در چهارراه استانبول یک جمشید بسم‌الله است که باعث افزایش قیمت ارز می‌شود، حالا که این جمشید بسم‌الله‌ها نیستند پس چرا وضع اقتصاد اسفبار است. (ادامه)
علائمی از مشکلات تیروئید که باید جدی بگیرید
شاید تیروئید غده‌ی کوچکی باشد اما این غده‌ی پروانه‌ای شکل که در پایین گردنتان قرار گرفته، مسئولیت‌های زیادی دارد. این غده، بزرگ‌ترین غده‌ی درون ریز در بدنتان است و دو نوع هورمون T3 و T4 را تولید می‌کند که سرعت سوخت انرژی و واکنش به هورمون استرس را کنترل می‌کنند. غده‌ی تیروئید، تنظیم کننده‌ی اشتها، سطح انرژی و حتی دمای بدن است.(ادامه)
آخرین قیمت سکه و طلا امروز ۲۳خرداد + جدول
(ادامه)
۷ مورد از خطرات و اثرات دیابت کنترل نشده
در دیابت نوع ۱، بدن تولید انسولین، هورمون تنظیم قند خون، را متوقف می‌کند. در دیابت نوع ۲، بدن قادر به مصرف انسولین تولید شده نیست.(ادامه)
10 هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند/ جذب 182 نیرو در آموزش و پرورش مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ بیش از 100 هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند، گفت: این مسئله بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان انباشت ملی دارد که وقت زیادی از آموزش و پرورش می‌گیرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.