.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یکی از کاندیداهای پنجمین دوره ی شورای شهر که وکیل دادگستری است، حدود ساعت ۲۱ دیشب حین سخنرانی انتخاباتی در مسجد با گلوله اسلحه شکاری مورد هدف قرار گرفت و .... یک نامزد شورای شهر در شمال هدف گلوله قرار گرفت/ ۲ مظنون دستگیر شدند
یکی از کاندیداهای پنجمین دوره ی شورای شهر که وکیل دادگستری است، حدود ساعت ۲۱ دیشب حین سخنرانی انتخاباتی در مسجد با گلوله اسلحه شکاری مورد هدف قرار گرفت و ....(ادامه)
تکذیب خبر فوت آیت الله هاشمی شاهرودی
از ساعتی پیش در فضای مجازی شایعه رحلت آیت الله شاهرودی منتشر شده بود.(ادامه)
فرهنگ ایرانی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
عضو شورای شهر سکته قلبی کرد
(ادامه)
۶ میان وعده مناسب دیابتی ها
(ادامه)
۳ راه ساده برای کاهش وزن
(ادامه)
اقدام زشت دختران ترامپ با مادرشان
در حالی دیروز بسیاری مشغول تبریک گفتن روز مادر به زنان کاخ سفید بودند که ترامپ در اقدام جالبی بدون اینکه به دخترانش این روز را تبریک بگوید به تبریک خالی خود به همسرش بسنده کرد و سریعا راهی زمین گلف شد. (ادامه)
رهبرانقلاب: «بنده در انتخابات دخالت نمی‌کنم، مگر...»
«انتخابات» در نظام اسلامی یکی از اصلی‌ترین بسترهای نقش‌آفرینیِ مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است. رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر اهمیت انتخابات تأکید داشته و همگان را به رعایت «قانون» در این موضوع و «تمکین در مقابل رأی مردم» دعوت کرده‌اند. (ادامه)
استقبال باشکوه ساروی ها از حسن روحانی(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد اصولگرایان حامی روحانی به موفقیت نظام اشاره کرد و گفت:نتیجه انتخابات با حضور حداکثری مردم آزاده و صبور و مهربان کشور در نهایت پیروزی نظام است که برای تحقق این مهم همه مردم کشور باید در پای صندوقهای رای حاضر باشند..... تجلیل طاهایی از حضور مازنی ها در استقبال از روحانی
شمال نیوز : رئیس ستاد اصولگرایان حامی روحانی به موفقیت نظام اشاره کرد و گفت:نتیجه انتخابات با حضور حداکثری مردم آزاده و صبور و مهربان کشور در نهایت پیروزی نظام است که برای تحقق این مهم همه مردم کشور باید در پای صندوقهای رای حاضر باشند.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور عنوان کرد: ما می گوییم زندگی مردم را باید بر اساس برنامه ریزی مناسب پی کرد و باید به مردم آزادی عمل داد و بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند.... ارتباط مردم مازندران با قلب کشور باید آسان شود
شمال نیوز : رئیس جمهور عنوان کرد: ما می گوییم زندگی مردم را باید بر اساس برنامه ریزی مناسب پی کرد و باید به مردم آزادی عمل داد و بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند....(ادامه)
ورود حجت الاسلام والمسلمین روحانی به ساری
حجت الاسلام و المسلمین روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وارد فرودگاه ساری شد.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از سفرنامه حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران
در این سفر یک روزه حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی علاوه بر دیدار با مردم مازندران در مصلی امام خمینی(ره) شهر ساری، در کنار بازدید از تعدادی از دامداری‌ها و زمین‌های کشاورزی به دیدار با مردم قشر ضعیف و خانواده شهید دماوندی از شهرستان گلوگاه نیز پرداخت. همچنین حضور و سخنرانی در جمع ائمه جمعه و تعدای از علمای مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی بوده است.(ادامه)
قتل پدر بدست فرزند
اختلاف و درگیری خانوادگی باعث کشته شدن پدر بدست فرزند شد.(ادامه)
کشف اسکناس های جعلی در عباس آباد
76 میلیون ریال اسکناس های جعلی در عباس آباد کشف شد.(ادامه)
۲۳۰ خانه بهداشت روستایی در مازندران احداث شده است
رئیس ستاد تحول سلامت در استان مازندران گفت: ۲۳۰ خانه بهداشت روستایی در استان مازندران پس از اجرای طرح تحول سلامت احداث شده است.(ادامه)
سخنرانی "حسن عباسی" در دانشگاه مازندران لغو شد
دانشجویان دانشگاه مازندران در اعتراض به لغو سخنرانی حسن عباسی، جمعی از اساتید دانشگاه و حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در محوطه دانشگاه تجمع کردند.(ادامه)
واکنش رئیسی به کناره‌گیری قالیباف
حجت‌الاسلام رئیسی از کناره‌گیری قالیباف به نفع وی تشکر کرد و گفت که اقدام قالیباف انقلابی بود.(ادامه)
شمال نیوز : کاندیداهای جبهه انقلاب با بیان آنچه از آن به عنوان "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"یاد شده، اتحاد کردند. بر این اساس «محمدباقر قالیباف» به نفع «سیدابراهیم رئیسی» از انتخابات ریاست جمهوری داوزدهم کناره‌گیری کرد..... قالیباف به نفع رئیسی کناره‌گیری کرد
شمال نیوز : کاندیداهای جبهه انقلاب با بیان آنچه از آن به عنوان "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"یاد شده، اتحاد کردند. بر این اساس «محمدباقر قالیباف» به نفع «سیدابراهیم رئیسی» از انتخابات ریاست جمهوری داوزدهم کناره‌گیری کرد.....(ادامه)
برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۱۴۱ شهر/ ۸ صبح ۲۸ اردیبهشت؛ اتمام زمان تبلیغات انتخاباتی
دبیر ستاد انتخابات کشور از انتخابات تمام الکترونیک در ۱۴۱ شهر خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ هزار هیات اجرایی بخش و شهرستان مسوولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.(ادامه)
کانون مدیران بانک های خصوصی مازندران تشکیل می شود
مدیر امور شعب استان های مازندران،گلستان و سمنان گفت: کانون مدیران بانک های خصوصی مازندران تشکیل می شود.(ادامه)
پلیس با کاروان‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی استان مازندران برخورد می‌کند
رئیس پلیس استان مازندران با تاکید بر حضور پرشور ملت در حماسه ۲۹ اردیبهشت گفت: پلیس با کاروان‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات استان مازندران برخورد می‌کند.(ادامه)
هکر ایمیل در " آمل"دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و دستگیری شخصی که با هک حساب کاربری ایمیل یکی از کسبه ها در پست الکترونیک اقدام به ارسال پیام های غیر متعارف و اخاذی می کرد، خبر داد (ادامه)
افزایش تولید برنج با احداث سدها در مازندران
با احداث سدها در مازندران 300 هزار تن به تولید برنج اضافه خواهد شد.(ادامه)
خاصیت شفابخشی در برگ، میوه و روغن زیتون
زيتون درختچه اي است به ارتفاع تقريبا سه متر ولي هنگاميكه در شرايط مساعد پرورش مي يابد ارتفاع آن حدود 1مترو قطر تنه اش به 3 متر ميرسد.(ادامه)
مدارک لازم برای ثبت نام نهایی حج
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حج و زیارت گفت: اگر در مهلت 5 روزه افراد اقدام به ثبت نام نهایی برای اعزام به حج نکنند، اولویت های جدید اعلام می شود.(ادامه)
اتوبوس شرکت واحد در دهه ۴۰ +عکس
نخستین سری از اتوبوس‌های دو طبقه شهر تهران از نوع اتوبوس‌های ساخت آیس بود که در سال ۱۳۳۷ به خیابان‌های تهران وارد شد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلا وسکه و ارز در بازار.(ادامه)
نجات مادر باردار در بابل
سخنگوی اورژانس بابل، گفت: مادر باردار ۲۷ ساله در بندپی شرقی روستای لته کوهپایه سرا بابل با کمک اورژانس نجات یافت. (ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ اردیبهشت ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی به شرح زیر است:(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.