.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیشنهادی که مربی سابق استقلال به شفر داد
دین محمدی خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ برتر سبک بازی اش با لیگ قهرمانان باید متفاوت باشد.(ادامه)
اگر سوم کشور هم نمی شدیم راضی بودم
رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران با رضایت از عنوان سومی تیم استان در رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی کشور در اهواز گفت: حتی اگر به سکو نمی‌رسیدیم و یک مدال هم نمی‌گرفتیم راضی بودم چون ثمره این صبر را در دوران گذشته دیدم و اطمینان دارم نسل تازه وزنه‌برداران مازندران هم درخشش خوبی خواهند داشت.(ادامه)
تصاویر: خاص‌ترین پراید ایران در شیراز!
اسپرت کردن زیبا و متفاوت یک خودروی پراید در شیراز سوژه شد.(ادامه)
عکس/ خداحافظی بازیکن فوتسال از تیم ملی
خداحافظی اینستاگرامی فرهاد توکلی، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران، از بازی های ملی(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۳ بهمن
(ادامه)
منطقه آزاد امیرآباد نیاز به توسعه بین‌المللی راه‌های شرق مازندران دارد
نماینده مردم شرق مازندران با اعلام نارضایتی از پیمانکار پروژه جاده حسین‌آباد به طوسکلا نسبت به کندی پیشرفت پروژه، بر لزوم توجه بیشتر اداره‌کل راه‌وشهرسازی مازندران تأکید کرد.(ادامه)
سردار سلیمانی از نوجوانی تا سرداری +عکس
در حاشیه راهپیمایی امروز 22 بهمن تصاویری از نوجوانی سردار سلیمانی را تا سرداری مشاهده می نمایید.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینکه خواستار اصل اشتغال از دولت هستیم که باید زمینه اشتغال جوانان کشور فراهم شود، گفت: دولت جلوی اشتغال بازنشستگان در مشاغل دولتی را بگیرد..... دولت جلوی اشتغال بازنشستگان در مشاغل دولتی را بگیرد
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینکه خواستار اصل اشتغال از دولت هستیم که باید زمینه اشتغال جوانان کشور فراهم شود، گفت: دولت جلوی اشتغال بازنشستگان در مشاغل دولتی را بگیرد.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آیا سرکه سیب در درمان سردرد تاثیر دارد؟
سردرد یکی از شایع‌ترین مشکلات جسمی در اغلب افراد است که گاهی خفیف بوده و با درمانی ساده و مختصر بهبود می‌یابد اما گاهی نیز تداوم این مشکل می‌تواند به دردسری جدی تبدیل شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز نیمه ابری از امشب بارانی
آسمان مازندران امروز نیمه ابری از امشب با بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
یکی از مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مصرف نوشابه‌های شیرین در کنار برگر یا مرغ سوخاری واقعا می‌تواند بدن را در شرایط افزایش وزن شدیدتر قرار بدهد. نوشابه را با این خوراکی‌ها نخورید
یکی از مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مصرف نوشابه‌های شیرین در کنار برگر یا مرغ سوخاری واقعا می‌تواند بدن را در شرایط افزایش وزن شدیدتر قرار بدهد.(ادامه)
بزرگترین حماسه حضور، تجلی شورانگیز یک ملت در کف خیابان و حمایت از انقلابی است که 39 سال قبل خودشان و پدرانشان آن را خلق کرده و تاکنون نیز با اقتدار همین ملت، پایدار و استوار و مقتدر مانده است.
22 بهمن حماسه ای بنام ملت
بزرگترین حماسه حضور، تجلی شورانگیز یک ملت در کف خیابان و حمایت از انقلابی است که 39 سال قبل خودشان و پدرانشان آن را خلق کرده و تاکنون نیز با اقتدار همین ملت، پایدار و استوار و مقتدر مانده است. (ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رییس جمهور مصوبات جدید هیات وزیران درباره شرایط استخدام و جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی را ابلاغ کرد.....

مقررات جدید استخدام دولتی برای کارمندان پیمانی ابلاغ شد
شمال نیوز : معاون اول رییس جمهور مصوبات جدید هیات وزیران درباره شرایط استخدام و جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی را ابلاغ کرد..... (ادامه)
حضور مادر مسیح علی‌نژاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن بابل + عکس
به اذعان هم‌محلی‌های علی‌نژاد در شهر بابل، پدر و مادر او انسانهای بسیار محترمی بوده وبا اقدامات ضددینی و ضدملی معصومه علینژاد قمیکلایی کاملاً مخالف هستند. (ادامه)
عکس/ بغض سرباز وطن
(ادامه)
چگونه از ابتلا به دیابت جلوگیری کنیم
در طول زمان، مصرف مداوم قند منجر به بیماری دیابت می‌شود. نکته مهم این است که بسیاری از مردم متوجه نمی‌شوند که در معرض دیابت هستند، یک اپیدمی‌ که «آمادگی دیابت» نامیده می‌شود.(ادامه)
عکس/ جانباز سرافراز شیمیایی در ۲۲ بهمن
حضور جانباز سرافراز شیمیایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن.(ادامه)
اختتامیه جشنواره فیلم فجر با ازدحام جمعیت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد. نبود نظم، شماره صندلی و مکان خبرنگاران و عکاسان از معضلات اصلی این مراسم است. جوایز جشنواره فیلم فجر به چه کسانی رسید؟+ تصاویر
اختتامیه جشنواره فیلم فجر با ازدحام جمعیت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد. نبود نظم، شماره صندلی و مکان خبرنگاران و عکاسان از معضلات اصلی این مراسم است.(ادامه)
راهپیمائی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری با حضور اقشار مختلف مردم از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد. وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هم مهمان و سخنران راهپیمائی ۲۲ بهمن ساری بود.
راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲بهمن در ساری(خبر)
راهپیمائی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری با حضور اقشار مختلف مردم از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد. وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هم مهمان و سخنران راهپیمائی ۲۲ بهمن ساری بود. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی حماسه راهپیمایی امروز ملت عزیز ایران در سراسر کشور پیامی صادر کردند. شما زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ دشمنان کشیدید/ مسئولان کشور قدر این پدیده‌ی بی‌نظیر را بدانند (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی حماسه راهپیمایی امروز ملت عزیز ایران در سراسر کشور پیامی صادر کردند.(ادامه)
شمال نیوز: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرستان‌ها و شهر‌های استان مازندران آغاز شد. حماسه همدلی و اقتدار ملی دیار علویان در راهپیمایی ۲۲ بهمن+تصاویر
شمال نیوز: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرستان‌ها و شهر‌های استان مازندران آغاز شد.(ادامه)
بهترین زمان نوشیدن آب برای کاهش وزن
یک متخصص تغذیه در خصوص مواد غذایی که می‌توان با مصرف آن‌ها سوخت و ساز بدن را افزایش داد توضیحاتی را ارایه داد.(ادامه)
پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ در مازندران با قرائت قطعنامه
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ در شهر‌های مختلف مازندران با صدور قطعنامه‌ به پایان رسید.(ادامه)
عکس/ آیت‌الله خامنه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تصویری از حضور آیت‌الله خامنه‌ای در راهپیمایی 22 بهمن دهه شصت را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ خانواده هاشمی در راهپیمایی 22 بهمن
حضور خانواده هاشمی رفسنجانی در راهپیمایی 22 بهمن.(ادامه)
عکس: حضور فرزند رهبرانقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن
سید مجتبی خامنه‌ای فرزند مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.(ادامه)
حضور انقلابی‌های قدیم و جدید راهپیمایی + تصاویر
نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب امروز حضور پررنگ و پرشوری از خود در کنار قدیمی‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.(ادامه)
درخواست ایران برای افزایش سهمیه حج ۹۷
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مذاکرات اخیر با مسئولان حج عربستان گفت: ۵ هزار سهمیه اضافه را درخواست داده‌ایم که اگر این اتفاق بیفتد با احتساب سهمیه عوامل حج کشورمان، حدود ۹۰ هزار نفر زائر خواهیم داشت.(ادامه)
عکس/ آملی لاریجانی در راهپیمایی 22 بهمن
حضور رییس قوه قضاییه در راهپیمایی 22 بهمن تهران(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.