.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: چهاردهمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله شیخ ابوالحسن ایازی و بزرگداشت دو فرزند وی، روز پنجشنبه با حضور علما و روحانیان ، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار در رستمکلای بهشهر برگزار شد.
چهاردهمین سالگرد ارتحال علامه ایازی برگزار شد
شمال نیوز: چهاردهمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله شیخ ابوالحسن ایازی و بزرگداشت دو فرزند وی، روز پنجشنبه با حضور علما و روحانیان ، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار در رستمکلای بهشهر برگزار شد. (ادامه)
عکسی کمیاب از علی دایی و یحیی گل محمدی
وقتی یحیی دبیر زبان بود (ادامه)
تصاویر/ مشایعت علی لاریجانی برای لگد کردن پرچم آمریکا و اسرائیل
در حاشیه سفر رئیس مجلس به گیلان(ادامه)
تصویر: طرح اهانت آمیز دلواپسان علیه علی لاریجانی در شبکه های اجتماعی
در پی تصویب برجام در مجلس…پیش از این انتقاد از تصویب 15 دقیقه ایِ برجام در مجلس در دو روزنامه تندروی “کیهان” و “وطن امروز” مطرح شده بود.(ادامه)
نارضایتی رهبر انقلاب از تحصن مقابل مجلس
رهبر انقلاب از اقدام برخی از طلاب و دانشجویان در تحصن مقابل مجلس شورای اسلامی ابراز نارضایتی کرده و خواستار جمع آوری آن شده بودند. (ادامه)
معاون آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه، از ورود قضات به فضای مجازی و چت آن لاین با استفاده از شبکه اجتماعی «ثنا» خبر داد.
ورود قوه قضائیه به فضای چت/ ۲۶۰۰ قاضی آن لاین شدند
معاون آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه، از ورود قضات به فضای مجازی و چت آن لاین با استفاده از شبکه اجتماعی «ثنا» خبر داد. (ادامه)
علی محمد پشوتن باز محرم شد(يادداشت)
علی محمد پشوتن(ادامه)
اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی گیلان
نتایج انتخابات نظام مهندسی گیلان اعلام شد. (ادامه)
بهترین روش برای کنترل سرطان کبد
فوق تخصص گوارش و کبد گفت: مشاهده شده است افرادی که باوجود ابتلا به سرطان کبد، ورزش مستمر و فعالیت بدنی مناسبی دارند، به‌تدریج اندازه تومور سرطانی کبد در آن‌ها کنترل‌شده یا کاهش‌یافته است.(ادامه)
آیت‌الله محسن غرویان منابر حسینی چگونه از آسیب سیاست‌زدگی مصون بمانند؟(يادداشت)
آیت‌الله محسن غرویان(ادامه)
چرا امام حسين(ع) در آغاز حركت، از مدينه به مكّه رفتند؟
قیام امام حسین (ع) به عنوان نقطه عطفی در تاریخ شیعه و اسلام محسوب می شود. زیرا این حرکت باعث حفظ اسلام واقعی از انحرافات ایجاد شده در زمان بعد از رسول خدا (ص) می باشد.(ادامه)
شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی؛سال 1361+ تصاویر
آیت الله اشرفی اصفهانی در جشن سردوشی سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان کرمانشاه ، 5 مرداد 1360، حضور دارد.(ادامه)
انتقاد بازیگر پایتخت از فرهنگ بد مردم+عکس
احمد مهرانفر ، بازیگر سریال پایتخت در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی... (ادامه)
رونمایی از 5 صفحه نامه "زنجانی" به نمایندگان مجلس+تصویر
ماجرای یک توافق بی سر و صدای زنجانی با زنگنه، روایت زنجانی از مردمی بودن احمدی نژاد، نظریات زنجانی درباره "سود" در دنیای مدرن ... برخی از عناوین جزئیات نامه زنجانی به نمایندگان مجلس است.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: اواخر روز جمعه بارش باران و برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان دور از انتظار نیست.
هشدار هواشناسی به احتمال وقوع سیل در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: اواخر روز جمعه بارش باران و برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان دور از انتظار نیست. (ادامه)
آغاز برداشت طلای سبز در قطب زیتون کشور
برداشت طلای سبز در هندوستان ایران آغاز شده است و پیش بینی می شود 28 هزار تن زیتون از باغات طارم برداشت شود. (ادامه)
تجاوز دو افغانی به یک استاد زن دانشگاه
این بار دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند. (ادامه)
رژه علنی داعش در خیابانهای موصل+تصاویر
گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته اقدام به اجرای رژه نظامی در خیابانهای شهر موصل مرکز استان نینوی در شمال عراق کرد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با بیان اینکه به عنوان وزیر، هر وقت به این نتیجه برسم که استاندار یا فرمانداری توانایی ایفای مسئولیت ندارد او را عوض می‌کنم، گفت:‌ حتی اگر در شب انتخابات هم به این نتیجه برسم که فرماندار یا استانداری توانا نیست او را عوض می‌کنم.

لازم باشد در شب انتخابات هم استاندار یا فرماندار ناتوان را عوض می‌کنم
شمال نیوز: وزیر کشور با بیان اینکه به عنوان وزیر، هر وقت به این نتیجه برسم که استاندار یا فرمانداری توانایی ایفای مسئولیت ندارد او را عوض می‌کنم، گفت:‌ حتی اگر در شب انتخابات هم به این نتیجه برسم که فرماندار یا استانداری توانا نیست او را عوض می‌کنم. (ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار + جدول
پژو GLX 405 در بازار به قیمت 27 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. (ادامه)
عکس: روضه خوانی زنان قاجار در ایام محرم
عکس: روضه خوانی زنان قاجار در ایام محرم (ادامه)
روایت سعید بیابانکی از هواپیمای بویینگ در حال سقوط+عکس
سعید بیابانکی شاعر کشورمان که در هواپیمای حادثه دیده حضور داشت عکسی را از داخل هواپیما منتشر کرد.(ادامه)
نکته جالب اما بررسی رفتار نمایندگان گیلان است چرا که برخی از نمایندگان گیلانی هم از رای مخفی استقبال کرده و تا جایی که خسته بند، نماینده مردم انزلی علناً در گفتگویی اظهار می کند که نماینده ها نباید رای خود به مصوبات مجلس از جمله مخالف یا موافق بودن اعلام کنند!
چرا نمایندگان گیلان رای هایشان را مخفی می کنند؟!
نکته جالب اما بررسی رفتار نمایندگان گیلان است چرا که برخی از نمایندگان گیلانی هم از رای مخفی استقبال کرده و تا جایی که خسته بند، نماینده مردم انزلی علناً در گفتگویی اظهار می کند که نماینده ها نباید رای خود به مصوبات مجلس از جمله مخالف یا موافق بودن اعلام کنند! (ادامه)
شمال نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی، قانون «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» را برای اجرا به رییس جمهوری ابلاغ کرد.


لاریجانی قانون اجرای برجام را ابلاغ کرد
شمال نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی، قانون «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» را برای اجرا به رییس جمهوری ابلاغ کرد. (ادامه)
واکنش بابک زنجانی به وزیر نفت: در دادگاه می‌گویم چه کسی حرام‌خور است
وزیر نفت با بیان اینکه چرا باید یک عده ‌میلیاردها تومان پول بادآورده داشته باشند و عده‎ دیگری چیزی نداشته باشند، به ماجرای فساد نفتی اشاره کرد. (ادامه)
صالحی: برجام از دوشنبه اجرایی می‌شود
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برجام از دوشنبه هفته آینده اجرایی می‌شود.(ادامه)
اسامی 3 تن از جانباختگان مدفون در عربستان اعلام شد
اسامی 3 تن از جانباختگان مدفون در عربستان اعلام شد.(ادامه)
۵۰ هزار مازنی با سامد ارتباط برقرار کردند
(ادامه)
تاکید رییس جمهور بر اشتغال صنعتی در مازندران
وی با اشاره به نظر مثبت رییس جمهور به اشتغال صنعتی اظهار کرد: رییس جمهور معتقدند صنعتی شدن را همه کشور باید فرا بگیرد و کشاورزی استان هم باید صنعتی شود و سخنان رئیس‌جمهوری درباره وضعیت صنعت مازندران، به‌نوعی گلایه بود که چرا مازندران صنعتی نیست. (ادامه)
هشدار کازینو یا قمار های اینترنتی و مخاطرات آن
در سال های اخیر شاهد انواع مختلفی از سایت های قمار هستیم؛ سایت هایی که نه تنها فعالیت درآن ها بر پایه ی جابجایی پول و قمار اینترنتی است، بلکه با شگرد های گوناگون افراد را تشویق به عضویت می کنند و با فریب آن ها را به دنبال خود می کشانند. (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.