.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
ارجاع "موضوع مشاجره توکلی و نجف‌نژاد" برای بررسی به هیئت‌ نظارت
(ادامه)
الزام کارمندان به شنیدن «تخریب دولت»!
به نظر می‌رسد مخالفان دولت یازدهم از هر مستمسکی برای یارگیری و مخالفت با دولت استفاده می‌کنند.(ادامه)
انتقاد دوباره آيت‌ الله مصباح‌ يزدی از روحانی
آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي در بخشي از سخنانش بار ديگر حسن روحاني را مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
پایگاه های انتقال خون مازندران آماده دریافت خون درماه رمضان
(ادامه)
شمال نیوز: آقای توکلی شما بیمارید و بیماری مزمن دارید لذا به روانپزشک مراجعه کنید بلکه درمان شوید/اگر از این تهمت‌ها مبرا نبودم، دست داخل لانه‌های زنبوری مثل این لانه زنبور نمی‌کردم. گرد و خاک مازندرانی ها در صحن علنی مجلس
شمال نیوز: آقای توکلی شما بیمارید و بیماری مزمن دارید لذا به روانپزشک مراجعه کنید بلکه درمان شوید/اگر از این تهمت‌ها مبرا نبودم، دست داخل لانه‌های زنبوری مثل این لانه زنبور نمی‌کردم.(ادامه)
بازدید همسر رئیس‌جمهور از شیرخوارگاه آمنه
(ادامه)
انتقاد دوباره آيت‌ الله مصباح‌ يزدی از روحانی
(ادامه)
تامین اجتماعی مازندران 213 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد
(ادامه)
اعلام برنامه ویژه لیالی قدر در آستان امامزاده عباس(ع) ساری
(ادامه)
آغاز برداشت برنج در شالیزارهای بابلسر
(ادامه)
کارگردان و بازیگر سینما بستری شد
غفاری اضافه کرد: خوشبختانه حال روحی آقای والی خوب است و در بیمارستان هم پیگیر اجرای نمایش «آی با کلاه، آی بی کلاه» بودند و آقای طاهری هم قول داد تمام تلاشش را به کار بگیرد تا شرایط اجرای این نمایش فراهم شود.(ادامه)
تصاویر خود گویای نهایت نابسامانی در پیاده روهای این شهر است . جوی های زشت و نابسامان در کنار معابری که مدتهای طولانی است کنده کاری های آن ترمیم نشده است موجب شد تا... شهری با پیاده روهای تکه تکه و جوی های نازیبا !
تصاویر خود گویای نهایت نابسامانی در پیاده روهای این شهر است . جوی های زشت و نابسامان در کنار معابری که مدتهای طولانی است کنده کاری های آن ترمیم نشده است موجب شد تا...(ادامه)
عکس سِلفی در وضعیت اضطراری
تصور کنید هواپیمای شما دچار نقص فنی شده و در حال سقوط است و شما تصمیم میگیرید در این لحظه با موبایلتان از خود عکس بگیرید! یک سلفی جالب از مسافر پرواز لیسبون – آمستردام در شبکه های اجتماعی منتشر شده که از لحظه وضعیت تغییر فشار هوا و نارسایی فنی در پرواز از خودش عکس گرفته و وی را با ماسکهای اضطراری اکسیژن نشان می دهد(ادامه)
ظریف: اشتون به ما اطمینان داده است
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به او اطمینان داده تا روز اخر اکتبر مسئولیت خود را در قبال مذاکرات ایران و 1+5 با جدیت دنبال کند.(ادامه)
رابطه استيضاح وزير علوم و انتخابات مجلس
نمايندگان مطرح کننده استيضاح حرف از رکود علمي و حذف نيروهاي انقلابي از دانشگاه‌ها هم مي زنند؛ رکود علمي و افت کيفيت آموزش بهانه اي ست تا استيضاح يک حذف سياسي صرف به نظر نيايد اما اين کار شدني نيست، کارنامه وزارت قبل در دوره دکتر احمدي نژاد جاي دفاع ندارد و داستان مشهور بورسيه هاي دوره دکتري نوک کوه يخ است.(ادامه)
گشت ارشاد موتوری نوعی هرج و مرج و اخلال در قانون است
(ادامه)
تصویر: احوالپرسی به سبک آیت الله هاشمی
افطاری هاشمی رفسنجانی با جمعی از نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) (ادامه)
حاشیه های افطار رفسنجانی با اصحاب رسانه
هاشمی رفسنجانی نیز بعد از شنیدن سخنان اصحاب رسانه از عدم شفافیت و صراحت آنان در بیان مشکلات انتقاد کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های چهار شنبه
(ادامه)
بخشی که پریسا تبریز ریاست آن را بر عهده دار‌د، بیش از ۳۰ هکر در اروپا و آمریکا را شامل می‌شود که کارشان بررسی تهدیدات امنیتی به طور ویژه مربوط به موتور جستجوی گوگل کروم است. دختر ایرانی «شاهزاده امنیت» گوگل+ عکس
بخشی که پریسا تبریز ریاست آن را بر عهده دار‌د، بیش از ۳۰ هکر در اروپا و آمریکا را شامل می‌شود که کارشان بررسی تهدیدات امنیتی به طور ویژه مربوط به موتور جستجوی گوگل کروم است.(ادامه)
نظر کری درباره سخنان هسته ای رهبرانقلاب
او گفت که مسیری به جلو در این مذاکرات وجود دارد که ایران نیاز دارد پا در آن مسیر بگذارد.(ادامه)
تصاویر/آماده‌باش ارتش عربستان درمرز با عراق
یک مسئول عربستانی اعلام کرد که در پی دستور پادشاه عربستان برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی به مرزهای عربستان، همه نیروهای امنیتی و مسلح این کشور در حالت آماده باش کامل به سر می‌برند. این مسئول که نخواست نامش فاش شود تأکید کرد که با توجه به مرز مشترک عربستان و عراق، و نزدیک شدن ترویست‌های داعش به مرز با اردن، دولت عربستان مطلع شده که داعش به صورت آشکار به دنبال حمله به این کشور است. (ادامه)
تصاویر/ دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با رییس جمهور
(ادامه)
انتقاد مدیرکل شهری استانداری از هتاکی به آیت الله نورمفیدی
(ادامه)
ناطق نوری هشت سال پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 76، شکست دیگری را تجربه کرد، شکستی که باعث شد ناطق بیش از پیش از سیاست فاصله بگیرد و روزهای خود را در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در کنار هاشمی رفسنجانی سپری کند. اما انتخابات سال 88، فصل تازه‌ای را در زندگی «شیخ نور» رقم زد.

 وقتی کالای «ناطق نوری» بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خریدار دارد
ناطق نوری هشت سال پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 76، شکست دیگری را تجربه کرد، شکستی که باعث شد ناطق بیش از پیش از سیاست فاصله بگیرد و روزهای خود را در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در کنار هاشمی رفسنجانی سپری کند. اما انتخابات سال 88، فصل تازه‌ای را در زندگی «شیخ نور» رقم زد. (ادامه)
شکیل ترین خانه درختی + تصاویر
آ. ماسو، طراحی روسی تبار است که با درنظر گرفتن زیبایی های محیط زیست و ارائه راهکاری برای جلوگیری از قطع درختان بیشتر در جهان، خانه ای موسوم به خانه درختی را به دور تنه درختان طراحی کرده که می تواند در قلب جنگل ها ساخته شده و آسیبی به اقلیم منطقه نیز نرساند.(ادامه)
انتقاد شدید پرسپولیسی ها به عقد قرارداد حیدری و صادقی با استقلال!
برخی ملی پوشان استقلال در حالی با این تیم تمدید قرارداد کردند که این اتفاق باعث ناراحتی و انتقاد فراوان هواداران تیم پرسپولیس شد.(ادامه)
روستای خوش هیکل ها! (عکس)
مردم دو روستای نزدیک به هم آسولا و فاتحپور در خلال قرن گذشته تنها کشاورزان ضعیفی بودند اما وضعیت در این دو روستا طوری تغییر کرده که اکنون 90 درصد جوانان این روستاها، بدنسازکارانی حرفه ای هستند که غالب آنها به عنوان محافظان شخصی به فعالیت مشغول هستند و به همین خاطر این دو روستا به نام روستای خوش هیکل ها در این کشور مشهور شده اند.(ادامه)

توضیح یوسف نژاد درباره اظهارات وزیر اقتصاد
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 57 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.