.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زنگنه به مجلس می‌رود
(ادامه)
ظریف‌ نمی‌توانست‌ مانع‌ دیدار اشتون‌ شود
(ادامه)
فراخوان دومین همایش ملی بهار نارنج
(ادامه)
حداقل وحداکثر عیدی در سال93 مشخص شد
(ادامه)
ناامنی پیام‌ها در واتس‌آپ اندرویدی
واتس‌آپ پیام های شما را روی یک کارت MicroSD ذخیره می کند. اگر به نرم افزارهای دیگر هم اجازه دسترسی به آن کارت MicroSD را داده باشید این پیام ها توسط نرم افزارهای دیگر هم قابل دسترس خواهند بود. این مشکل فقط به واتس اپ اختصاص ندارد و بسیاری از نرم افزارهای اندرویدی دیگر هم این مشکل امنیتی را دارند.(ادامه)
موج جديد باران و برف در راه است
(ادامه)
نظر کارفرمایان درباره افزایش جدید دستمزد
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: با وجود شرایط دشوار و سخت کارفرمایان، مصوبه افزایش ۱۲۱ هزار و ۷۸۱ تومانی حداقل مزد سال آینده به امضای نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت رسید(ادامه)
شعار علیه پروین در ورزشگاه قائمشهر
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائم‌شهر در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پس از گذشت 20 دقیقه از بازی ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد. (ادامه)
حداقل مزد کارگران نهایی شد
در جلسه امروز شورای عالی کار، نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار را با 25 درصد افزایش نسبت به سال 92 معادل 608 هزار و 900 تومان تعیین و تصویب کردند. (ادامه)
شمال نيوز: رئیس اورژانس 115 مازندران از قتل یک زن و شوهر در خیابان 18 دی شهرستان ساری خبر داد. قتل یک زن و شوهر در ساری(خبر)
شمال نيوز: رئیس اورژانس 115 مازندران از قتل یک زن و شوهر در خیابان 18 دی شهرستان ساری خبر داد. (ادامه)
شمال نيوز: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دومین و آخرین دیدارش در تورنمنت سرداران شهید مازندران برابر نساجی مازندران شکست خورد تا احتمال قهرمانی‌اش در این رقابتها کاهش یابد. پرسپولیس ازنساجی قائمشهرشکست خورد
شمال نيوز: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دومین و آخرین دیدارش در تورنمنت سرداران شهید مازندران برابر نساجی مازندران شکست خورد تا احتمال قهرمانی‌اش در این رقابتها کاهش یابد.(ادامه)
آخرین خبرها از ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی
رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی با اشاره تولید ایران چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی در این سازمان گفت: بانک مرکزی دستورالعمل سال 1389 با عنوان «نحوه تولید، توزیع، جمع‌آوری و ابطال ایران چک» را لغو کرد.(ادامه)
عکس/ پروانه پزشکی در 86 سال پیش
(ادامه)
چه افرادی نمی‌توانند برای یارانه ثبت نام کنند
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود افرادی که بالای ۳ یا ۴ میلیون تومان درآمد دارند، نتوانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند.(ادامه)
۱۰ نکته در مورد خرید آجیل
همیشه باید دقت کنید که آجیل هایی را که خیساندید فورا مصرف کنید. آجیل ها معمولا زود کیفیت شان را از دست می‌دهند به طور کلی باید آجیل ها زود مصرف شوند.(ادامه)
بازداشت 15 طلبه در قم
شب گذشته حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی و 14 طلبه فعال در زمینه عدالتخواهی و مبارزه با مفاسد اقتصادی بازداشت شدند.(ادامه)
اتومبیل 8.5 میلیاردی در خیابانهای تهران + عکس
یک فراری مدل 458 Italia به صورت رسمی با پلاک ملی و قیمت کهکشانی 8.5 میلیارد تومان در سایت‌ های اینترنتی برای فروش گذاشته شده بود. صاحب این خودرو می‌گوید که اتومبیل مذکور، تنها فراری پلاک شده در ایران است.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران با تغییر متعدد استاندارانش و با هر تغییر اتوبوسی هم مدیران میانی‌اش عوض می‌شود بیشترین آسیب‌ها را در طول انقلاب کشید و هنوز هم این استان نقطه سر خط است. تدبیر در مازندران غریب است و امید در دور دست !
شمال نیوز: مازندران با تغییر متعدد استاندارانش و با هر تغییر اتوبوسی هم مدیران میانی‌اش عوض می‌شود بیشترین آسیب‌ها را در طول انقلاب کشید و هنوز هم این استان نقطه سر خط است.(ادامه)
ثروتمندتـرین دختران جوان ایرانـی+عکس
(ادامه)
وضعیت اسف‌بار اینترنت در کشور
(ادامه)
روش توزیع سبد کالا در سال آینده
(ادامه)
گزارش جدید احمد شهید درباره ایران
(ادامه)
کری: تجارت با ایران آزاد نیست
(ادامه)
مازندران نیازمند چشم‌انداز 20 ساله است
(ادامه)
عکس/افشای کشتن یک پلنگ بالغ در بابل
(ادامه)
رییس دولت پرحاشیه و پرهیاهوی 8 سال گذشته گرچه این روزها ژستی آرام و معقول را به خود گرفته است اما همین سکوت او برای بسیاری نشانه‌ای بر برنامه ریزی او برای بازگشت به سیاست است. چشمِ امید احمدی‌نژاد به ناکامی هسته‌ای و اقتصادی روحانی
رییس دولت پرحاشیه و پرهیاهوی 8 سال گذشته گرچه این روزها ژستی آرام و معقول را به خود گرفته است اما همین سکوت او برای بسیاری نشانه‌ای بر برنامه ریزی او برای بازگشت به سیاست است.(ادامه)
اگر عمر طولانی می‌خواهید بخوانید!
کلیدهای زندگی برگزیده‌هایی است از کتاب مستطاب «مفاتیح الحیات» نوشتۀ عالم بزرگوار آیت الله جوادی آملی که هرشب بخشی از آن پیشکش کاربران خواهد شد. (ادامه)
شناسایی 20 خانواده سه شهید در مازندران
(ادامه)
علی کریمی ممنوع‌الخروج شد!
(ادامه)
پیراهن 10 میلیون تومانی بازیکن !/عکس
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 53 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.