.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در مرحله‌ی رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پکن، «مراد محمدی» قهرمان مازندرانی سال 2006 جهان مقابل «سلیم خان حسین اف» از جمهوری آذربایجان قرار گرفت که با پیروزی مقابل این حریف، موفق به کسب مدال برنز شد... طلسم المپیک را یک مازندرانی شکست
در مرحله‌ی رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پکن، «مراد محمدی» قهرمان مازندرانی سال 2006 جهان مقابل «سلیم خان حسین اف» از جمهوری آذربایجان قرار گرفت که با پیروزی مقابل این حریف، موفق به کسب مدال برنز شد...(ادامه)
احتمال برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل ناکامی‌های اخیر
(ادامه)
وقتی جنگلبان میمیرد.....
(ادامه)
اولتیماتوم فرماندار جوان
(ادامه)
500 میلیارد ريال برای تقویت زیرساخت های حمل و نقل مازندران
(ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)
اقدام‌ تحسين آميز يك استاندار درباه برنج
(ادامه)
کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر
(ادامه)
رضا اشکوری گيله دختر(يادداشت)
رضا اشکوری (ادامه)
بهره برداری از پیست اتومبیلرانی سلمانشهر
(ادامه)
سلمان قادری:مشکلی برای همکاری با رئیس هیئت کشتی مازندران ندارم
(ادامه)
در شرايطي كه رقابت بين دو گروه موافقان و مخالفان نقي ‌كلانتري و اصغر ثمربخش براي حضور در هيئت كشتي مازندران همچنان ادامه دارد، خبرهای رسیده حاکیست، که او از امروز فعاليت خود را در هيئت آغاز خواهد كرد... ثمربخش بدون حکم در هیئت کشتی حاضر میشود
در شرايطي كه رقابت بين دو گروه موافقان و مخالفان نقي ‌كلانتري و اصغر ثمربخش براي حضور در هيئت كشتي مازندران همچنان ادامه دارد، خبرهای رسیده حاکیست، که او از امروز فعاليت خود را در هيئت آغاز خواهد كرد...(ادامه)
علی اعظم مهدی پور، رئیس هیئت کشتی مازندران که براثر بیماری قلبی در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل بستری بود، عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.وي مدت سه سال سکان دار ورزش کشتی مازندران بود که برگزاری مسابقات جهانی کشتی ... رئیس هیئت کشتی مازندران درگذشت
علی اعظم مهدی پور، رئیس هیئت کشتی مازندران که براثر بیماری قلبی در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل بستری بود، عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.وي مدت سه سال سکان دار ورزش کشتی مازندران بود که برگزاری مسابقات جهانی کشتی ...(ادامه)
پاس تهران مغلوب تیم کشتی گاز مازندران شد
(ادامه)
حسن قلی زاده فرماندار جوان و  پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ... کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟
حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ...(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد جوانان روستایی کشور
(ادامه)
تکذیب خبر فوت عباس حاج کناری
(ادامه)
لیگ برتر کشتی‌آزاد: پیروزی گاز مازندران مقابل پاس
(ادامه)
تأخیر در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در بابلسر
(ادامه)
جایزه برای یافتن مرده یا زنده سفیر خزر
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
فعالیت ورزشی ‪ ۱۰‬هزار کشتی‌گیر در مازندران
(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
مازندران با چهار طلا قهرمان کشتی آزاد شد
(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
جلسه هيئت كشتي مازندران با حضور استاندار
ابوطالب شفقت عصر سه شنبه در جلسه هیئت رئیسه کشتی مازندران در محل استانداری افزود: در مازندران صنایع و واحدهای خصوصی توجه کمتری نسبت به ورزش و ورزشکاران داشته اند. استاندار مازندران خاطر نشان کرد: ورزشکاران استان در نبود اسپانسر و حامی مالی مجبور به حضور در استان ها و تیم های خارجی و داخلی بوده و این ضعف باید در ورزش مازندران خصوصا ورزش اول مازندران مرتفع گردد. رئیس هیئت رئیسه هیئت کشتی مازندران ادامه داد: کشتی ورزش اول مازندران است و باید به این ورزش در قیاس با ورزش های دیگر استان توجه ویژه ای شود. شفقت با اشاره به میزبانی موفق مازندران در مسابقات جام جهانی کشتی و جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد: مسابقات ورزشی المپیاد ایرانیان در مازندران باید با شکوه بهتری برگزار گردد. این مقام مسئول یادآور شد: مدیران ورزش استان می توانند با رایزنی های بیشتر توسط مقامات اقتصادی و صاحبان صنایع نسبت به جلوگیری در هجرت ورزشکاران بومی مازندران گام بردارند. مدیر کل تربیت بدنی مازندران نیز در این جلسه نیز کشتی را یک رشته تخصصی در استان قلمداد کرد. نصرالله پریچهره با اشاره به افتخارات و موفقیت های ورزشکاران مازندرانی در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی خاطر نشان کرد: ورزش کشتی میراث به دست آمده تاریخ کهن بوم ایرانیان و مردم طبرستان است. وی تصریح کرد: همه متولیان ورزش و کشتی مازندران باید دست به دست هم دهیم تا در اعتلا، رشد و شکوفائی ورزشکاران استان تلاش کنیم . پریچهره با اظهار تاسف از حضور قهرمانان بسیاری در رشته های مختلف ورزشی خصوصا کشتی در سایر استان ها یادآور شد: باید با تدابیر مسئولان و حمایت های اسپانسرهای مالی زمینه های حضور پرشور ورزشکاران مازندرانی را در استان خود شان فراهم سازیم. مدیر کل تربیت بدنی مازندران با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی ایرانیان از اواخر ماه جاری در مازندران از مردم خواست برای پرشور تر برگزار شدن این مسابقات در استان تلاش کنند. رئیس هئیت کشتی مازندران نیز در ادامه این جلسه به افتخارات کشتی گیران مازنی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 23 مدال طلا، 13 مدال نقره و 17 مدال برنز ماحصل تلاش کشتی گیران استان در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی است. علی اعظم مهدی پور ادامه داد: کشتی گیران مازنی توانسته از ابندای سال تاکنون بیش از 50 مدال مختلف در عرصه های جهانی، بین المللی و آسیائی کسب نمایند. وی همچنین تعداد مربیان مازندرانی مستقر در تیم ملی را 12 مربی ذکر کرد و افزود: محمد حسین دباغی به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور به مسابقات جهانی چین اعزام شده است. در پایان این جلسه سهراب لاریجانی، موسی امینی فر، جعفر سروری، علی رضا کاظم زاده و مهدی قاسمی به ترتیب به عنوان روسای هیئت های جدید شهرها و بخش های تنکابن، ساری، محمودآباد، آمل، بند پی شرقی و پل سفید انتخاب شدند. 38 هیئت کشتی در مازندران دارد و بیش از پنج هزار کشتی گیر سازمان یافته در مازندران وجود دارد.(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون  دوپینگ شود که هیچگاه ... از چاله ای به چاه با تمام سرعت !!
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون دوپینگ شود که هیچگاه ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.