.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وي در حالیکه تا کنون از هرگونه مصاحبه با اصحاب رسانه خودداری کرده بود  با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مطرح شده درباره بازداشت خود گفت: هیچ ماموری مقابل ... اولین مصاحبه نماینده بازداشتی مجلس هفتم و هشتم
وي در حالیکه تا کنون از هرگونه مصاحبه با اصحاب رسانه خودداری کرده بود با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مطرح شده درباره بازداشت خود گفت: هیچ ماموری مقابل ...(ادامه)
"جهت اطلاع" روزنامه جمهوری اسلامی روز شنبه
(ادامه)
تجمع كارگران كارخانه ريسندگي خاور رشت
(ادامه)
معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است... كشاورزان گيلاني راه وزير را بستند
معترضان اعلام مي كردند از حدود يك ماه پيش آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و علي رغم قول و وعده مسئولان مشكلات آنها رفع نگرديده است...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست همزمان با روز دوم خرداد ،تجمع اصلاح طلبان مازندراني با حضور دكتر محمد رضا عارف از ساعت 17 الي 19/30 در ... عارف در دوم خرداد ساري
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست همزمان با روز دوم خرداد ،تجمع اصلاح طلبان مازندراني با حضور دكتر محمد رضا عارف از ساعت 17 الي 19/30 در ...(ادامه)
تجمع 3 روزه فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
بيش از يك ميليون پرنده زمستان را در مازندران گذراندند
(ادامه)
توصيه هاي فني براي شاليكاري در خشكسالي
(ادامه)
تقلب در حوزه بابل، تجمع در مقابل ديوان عدالت اداري
(ادامه)
تجمع جمعي از دانشجويان دانشگاه آزاد جويبار مقابل فرمانداري
(ادامه)
تجمع جمعي از شركت هاي نمايشگاهي مازندران در مقابل سازمان بازرگاني
(ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
تجمع اعتراضي جمعي از شركتهاي نمايشگاهي مازندران مقابل سازمان بازرگاني
(ادامه)
ماجرای مرغ ها و بازنشستگان فرهنگی گرگان
(ادامه)
تجمع جمعي از مشترکین ساروي مقابل اداره گاز
(ادامه)
تصادف خونين و تجمع مردم رستمكلا
شماري از مردم شهر رستمكلا از توابع شهرستان بهشهر با اشاره به وقوع چندين فقره تصادف شديد دراين شهر ودر مسير اصلي گذرخودروهاي درمسير ساري به گرگان خواستار احداث پل زيرگذر در محور اصلي اين شهر شدند...(ادامه)
اينترنت رايگان‌سبك جديد تبليغات‌انتخاباتي در گيلان
(ادامه)
کاندیدای رد صلاحیت شده که جانباز 70% می باشد با سخنرانی در جمع معترضین در مقابل فرمانداري اين شهر ،خواستار ارائه اسناد رد صلاحیت خود شد و در این حین حاضران نیز با ... رد صلاحيت جانباز 70 درصد و تجمع هواداران
کاندیدای رد صلاحیت شده که جانباز 70% می باشد با سخنرانی در جمع معترضین در مقابل فرمانداري اين شهر ،خواستار ارائه اسناد رد صلاحیت خود شد و در این حین حاضران نیز با ...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست: عصر امروز تائيد صلاحيت محسن نريمان از سوي شوراي نگهبان به فرمانداري بابل اعلام گرديد. نريمان در آخرين روز وقت قانوني تائيد صلاحيتها از طرف شوراي نگهبان رد صلاحيت شده بود كه ...
نريمان تاييد صلاحيت شد
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست: عصر امروز تائيد صلاحيت محسن نريمان از سوي شوراي نگهبان به فرمانداري بابل اعلام گرديد. نريمان در آخرين روز وقت قانوني تائيد صلاحيتها از طرف شوراي نگهبان رد صلاحيت شده بود كه ... (ادامه)
انتقاد فرماندار نكا از مديران اجرايي اين شهرستان
(ادامه)
تجمع جمعي از شهروندان قائمشهري در مقابل كارخانه اتكا
(ادامه)
دفاع مديركل امور مجلس بنيادشهيد و امور ایثارگران ازلايحه‌جامع خدمات‌رساني ايثارگران
مدير كل امور مجلس بنياد شهيد و امور ايثارگران درپي بررسي لايحه جامع خدمات‌رساني ايثارگران در مجمع تشخيص مصلحت نظام و عودت آن به مجل‌س شوراي اسلامي به دفاع از اين لايحه پرداخت.(ادامه)
وقتي خبر سركشي سرزده رئيس جمهور به استان مازندران در خروجي خبرگزاريها قرار گرفت ، بارقه اميد در دل شهروندان مازندراني درخشيد اما اميدها وقتي رنگ باخت كه چشمان خسته مردم شهرهاي مختلف خصوصاً شهرهاي غربي استان حتي يك مسئول دست چندم دولت را در شهرهاي ... بحران بر ف و فرماندار تنها !!!
وقتي خبر سركشي سرزده رئيس جمهور به استان مازندران در خروجي خبرگزاريها قرار گرفت ، بارقه اميد در دل شهروندان مازندراني درخشيد اما اميدها وقتي رنگ باخت كه چشمان خسته مردم شهرهاي مختلف خصوصاً شهرهاي غربي استان حتي يك مسئول دست چندم دولت را در شهرهاي ...(ادامه)
اظهارات جمعي ازكارشناسان مازندراني در خصوص انتخاب نامزدهاي اصلح
(ادامه)
صفهاي طويل مردم گرگان مقابل نانوايي‌ها و شعب نفت
(ادامه)
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ... تجمع چند روزه مردم قائمشهر در مقابل فرمانداري
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ...(ادامه)
اعتدالگرایان شمال و راهکارهای اجرایی سندچشم انداز
(ادامه)
نغمه عقيلى زيبايى شگفت انگيز تالاب هاى گلستان(بخوانيد)
نغمه عقيلى(ادامه)
تالاب انزلي يا مرداب ، انتخاب با ما است
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.305 seconds.