.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خودکشی پسر تاجر به خاطر خانم مدل
تاجر پوشاک که به خاطر اخاذی‌های خانم مدل قصد انتقام‌جویی داشت وقتی پلیس را در چند قدمی خود دید خودکشی کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کردند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت الله مکارم شیرازی عیادت کردند. (ادامه)
ایران در آستانه سیلاب‌های ویرانگر
سایه وقوع سیل از ابتدای سال و پس از وقوع سیلاب‌هایی که دامن آن بسیاری از استان‌های کشور را گرفت، بر سر ایران سنگینی می‌کند و در حالی که به تازگی وارد سال آبی ۹۹-۹۸ شده‌ایم، پیش‌بینی‌ها باز هم از بارش بیش از میزان نرمال و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف حکایت دارد.(ادامه)
قیمت خودروهای سایپا در بازار+جدول
(ادامه)
عکس/ پست آمدنیوز بعداز انتشار تصاویر بازداشت روح الله زم
کانال آمدنیوز که توسط سپاه پاسداران مصادره شده است بعد از انتشار تصاویر بازداشت روح الله زم پستی منتشر کرد.(ادامه)
پرسپولیس و استقلال مجوز حرفه‌ای گرفتند
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مجوز حرفه ای را از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال دریافت کردند و مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده ندارند.(ادامه)
پیام دادستان کل کشور در پی دستگیری روح‌الله زم
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در پیامی موفقیت سپاه پاسداران در دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و اجیرشده استکبار جهانی را تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی سه شنبه ۲۳ مهر
(ادامه)
زمان اهدای کفش طلا به مسی اعلام شد
از زمان اعطای کفش طلای فوتبال اروپا به ستاره آرژانتینی بارسلونا رونمایی شد.(ادامه)
کشف میلیاردی طلاجات مسروقه در چالوس
فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری سارق حرفه ای طلاجات و کشف یک میلیارد ریالی طلاجات مسروقه در این شهرستان خبر داد .(ادامه)
تداوم هوای صاف و نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان امروز صاف تا نیمه ابری، پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو در ۲۰ محور تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد. طرح استیضاح وزیر نیرو تقدیم هیات رئیسه مجلس شد+ جزئیات
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو در ۲۰ محور تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.(ادامه)

هنوز یک هفته هم از اعلام مخالفت کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با طرح انتقال آب خزر به کویر نگذشته بود که نامه موافقت رئیس سازمان محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران با مخالفت و اعتراض شدید نمایندگان .... تجمع اعتراضی نمایندگان شمالی در اعتراض به انتقال آب دریای خزر
هنوز یک هفته هم از اعلام مخالفت کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با طرح انتقال آب خزر به کویر نگذشته بود که نامه موافقت رئیس سازمان محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران با مخالفت و اعتراض شدید نمایندگان ....(ادامه)
واکنش پدر روح‌الله زم به بازداشت پسرش/ دنیا دار مکافات و مجازات است
محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم می‌گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از دستگیری "روح الله زم" سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. ۱۰ نکته درباره نحوه بازداشت روح‌الله زم؛ او که بود و چه می‌کرد؟
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از دستگیری "روح الله زم" سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. (ادامه)
عکس/ طغیان رودخانه‌ها در غرب مازندران
باران روزهای گذشته در غرب مازندران سبب طغیان برخی از رودخانه ها شد و صدها تن خاک ارزشمند از دامنه جنگل شسته شده و به دامان دریای خزر رفت !(ادامه)
ادامه ثبت‌نام زائران اربعین/ زائران اربعین در مازندران به بیش از 114 هزار نفر رسید
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: از آغاز ثبت‌نام اربعین یعنی یکم شهریور ماه امسال تاکنون 114هزار و 202 نفر از مازندرانی‌ها برای اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند. (ادامه)
جدول/ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۷/۲۲
(ادامه)
تولید پایدار مستلزم توجه به سلامت و امنیت غذایی است
نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران، داشتن تولید پایدار را مستلزم توجه به سلامت و امنیت غذایی دانست.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از دستگیری «روح الله زم» سرشبکه سایت وابسته و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه و چندوجهی برای مدیریت و فریب سرویس‌های بیگانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
«روح الله زم»، سرشبکه «آمدنیوز» دستگیر شد/ اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه/ درج اطلاعیه سپاه در کانال «آمدنیوز»! + ویدیو (خبر)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از دستگیری «روح الله زم» سرشبکه سایت وابسته و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه و چندوجهی برای مدیریت و فریب سرویس‌های بیگانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. (ادامه)
خسارت سنگین سیلاب در ۱۴ شهرستان استان گیلان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: طبق ابلاغ قانون جدید مدیریت بحران کلیه دستگاه‌های اجرایی در گیلان باید از اعتبارات داخلی خود برای جبران خسارت‌های سیل هزینه کنند.(ادامه)
5 اثر ورزش منظم برای شما!
ورزش منظم برای تنظیم اجابت مزاج بسیار مفید است. در واقع، هرچه بیشتر فعال باشید، برای دفع مدفوع بهتر خواهد بود.(ادامه)
عکس/ عیادت رهبرانقلاب از آیت‌الله مکارم در بیمارستان
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) از حضرت آیت الله مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کردند.(ادامه)
ظرفیت های خالی زیادی در کارخانجات مازندران وجود دارد
رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه ظرفیت های خالی زیادی در کارخانجات استان وجود دارد خواستار بهره گیری از این ظرفیت ها شد.(ادامه)
قلب مردانه و حقایقی از آن!
استرس می تواند برای مردان مرگبار باشد. استرس، خشم و اضطراب موجب افزایش فشار خون و هورمون های استرس می شوند که می تواند محدود شدن جریان خون به قلب را در پی داشته باشد. (ادامه)
قیمت خودرو‌های پرفروش در ۲۲ مهر ۹۸ +جدول
(ادامه)
تصاویر پرسنل نفتکش سانحه دیده ایرانی
تصاویر دریادلان پرافتخار و پرسنل فداکار نفتکش SABITI از ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران (عصر دیروز) را می‌بینید.(ادامه)
عکس/ خانه تاریخی امام خمینی(ره) در نجف
زائرانی که به شهر نجف مشرف می شوند از خانه تاریخی امام راحل(ره) در این شهر که در منطقه سوق الحویش قرار دارد و امام خمینی(ره) به مدت ۱۳ سال به همراه همسرشان در آن زندگی کردند دیدن می کنند.(ادامه)
صیادان با خیال راحت دل به دریا بزنند/دریا آرام است
مدیر کل هواشناسی مازندران گفت:وضعیت دریای مازندران از فردا سه شنبه ۲۳ مهرماه به مدت ۳ روز آرام و مساعد است.(ادامه)
تصاویر/ محل اصابت موشک به نفتکش ایرانی
نفتکش ایرانی سابیتی طی روزهای گذشته در مسیر دریای مدیترانه از طریق اصابت احتمالاً دو فروند موشک مورد حمله تروریستی قرار می‌گیرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.