.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: نمای تهران از برج آزادی در سال ۱۳۵۳
تصویر زیر نمای شهر تهران را از فراز برج آزادی در سال ۱۳۵۳ نشان می‌دهد.(ادامه)
لغزندگی جاده های ساحلی مازندران هم اکنون
براثر ادامه بارندگی در محورهای ساحلی مازندران جاده های تنکابن،چالوس،نور و محمودآباد لغزنده اما ترافیک در این محورها روان است(ادامه)
عکس/ مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در انگلیس
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد.(ادامه)
آیت الله هاشمی مرد دیانت و سیاست بود
نماینده ولی‌فقیه در مازندران از آیت‌الله هاشمی به‌عنوان روشنفکر دین‌دار، مرد فرهنگ و دانش یادکرد و گفت: وی مرد دیانت و سیاست بود.(ادامه)
مازندران میزبان نمایشگاه بین المللی کتاب
نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور ناشران داخلی و خارجی بهمن امسال در مازندران برگزار می شود.(ادامه)
دستگیری 8 شکارچی متخلف در مازندران
مامورین یگان حفاظت محیط زیست مازندران 8 شکارچی متخلف را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.(ادامه)
9 غذای مفید برای ورزشکاران
مغزها حاوی پروتیین و چربی‌های سالم هستند. این موارد راحت هضم می‌شوند و قند خون را تنظیم می‌کنند. خوردن کره بادام و کره بادام زمینی نیز بسیار خوب است و پروتیین و چربی بدن را تامین می‌کند.(ادامه)
توقیف ۱۱ هزار موتور سیکلت متخلف در مازندران
بیش از ۱۱ هزار دستگاه موتور سیکلت در طرح ۳ ماهه ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در مازندران توقیف شد.(ادامه)
عکس/ مجلس ترحیم آیت‌الله هاشمی در کربلا
مجلس ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در عصر دیروز(چهارشنبه) در کربلا برگزار شد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در 23 دی 95
قیمت خودروهای داخلی در 23 دی 95 را در اینجا مشاهده کنید.(ادامه)
فواید عرق بیدمشک را بدانید
گیاه دارویی بیدمشک از بید معمولی با نام نژادی از درخت بید است که اندازه آن از بید معمولی کوچکتر ولی سنبله های آن دارای اسانس معطری است. جالب است بدانید که گل های گیاه دارویی بیدمشک قبل از بازشدن برگ ها ظاهر می شوند و معطرند و رنگ این گیاه در بهترین نوع بیشتر است . اسانسی از گل های این گیاه گرفته می شود که به آن عرق بیدمشک می گویند که همراه با شربت جهت معطر شدن شربت مصرف دارند و مصرف درمان نیز دارا می باشد. طبیعت گیاه بیدمشک سرد و تر و مقوی قوای دماغی و قلب و مفرح مزاج است و سردردهای مزاج را تسکین می دهد.(ادامه)
کسب عنوان برتر مازندران در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
مازندران در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و چهاردهمین جشنواره روابط عمومی برتر ایران، عنوان روابط عمومی برتر را کسب کرد.(ادامه)
توسعه فروشگاه های زنجیره ای در مازندران
توسعه فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از سیاست ها و برنامه های مرکز اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران و مدیران ارشد استان ، اما نوار بی تدبیری فرماندار قائم شهر را قیچی کردند و بر حمایت از تولید کنندگان مبلمان استانی بر جلوگیری از برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی تاکید کردند ..... از خلف وعده یک فرماندار تا پیگیری های قانونمند استاندار مازندران
شمال نیوز : استاندار مازندران و مدیران ارشد استان ، اما نوار بی تدبیری فرماندار قائم شهر را قیچی کردند و بر حمایت از تولید کنندگان مبلمان استانی بر جلوگیری از برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی تاکید کردند .....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 23 دی ماه در مازندران
(ادامه)
عکس: آیت‌الله هاشمی درکنار چشمه باغ فدک
آیت‌الله هاشمی در کنار چشمه باغ فدک حضرت زهرا(س)(ادامه)
وضعیت آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری و در برخی مناطق با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
فعال شدن 118 معدن در استان مازندران
(ادامه)
قاتل فراری حادثه خونین اراک دستگیر شد
با تلاش عوامل نیروی انتظامی استان مرکزی قاتل فراری حادثه خونین امروز اراک پس از گذشت چند ساعت از ارتکاب به قتل 6 نفر در اراک دستگیر شد.(ادامه)
سقف حقوق مدیران و کارکنان مشخص شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مجموع ناخالص دریافتی حقوق ماهانه مقامات، مدیران و کارکنان دستگاه‌ها حداکثر ۲برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان مشمول قانون مدیریت است. (ادامه)
یکبار رهبری گفتند از قبل از انقلاب دو رفیق برایم باقی مانده، یکی ایت الله طبسی، یکی آیت الله هاشمی که هر دو را دار فانی را وداع گفتند. رهبری گفتند دو رفیق از قبلِ انقلاب برایم باقی مانده، آیت الله طبسی و آیت الله هاشمی / آیت‌الله هاشمی یک «امیرکبیر» و بلکه بالاتر از آن بود(خبر)
یکبار رهبری گفتند از قبل از انقلاب دو رفیق برایم باقی مانده، یکی ایت الله طبسی، یکی آیت الله هاشمی که هر دو را دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
سی‌امین سالگرد سردار شهید مستشرق برگزار می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: آقای استاندار هیچ می دانید که در عرض چند روز به یکباره محبوب اقلیت ضد توسعه ای شده اید که از سخنان شما برای اهداف ضد توسعه ای خود بهره می گیرند؟

درد دلی با آقای استاندار ؛ ما ز یاران چشم یاری داشتیم
شمال نیوز: آقای استاندار هیچ می دانید که در عرض چند روز به یکباره محبوب اقلیت ضد توسعه ای شده اید که از سخنان شما برای اهداف ضد توسعه ای خود بهره می گیرند؟ (ادامه)
شمال نیوز: وی در پاسخ به سوالی درباره «تغییر قفل‌های تابوت در دو عکس اقامه نماز و پس از آن» بیان داشت: تابوت هنگام نماز با تابوتی که در خیابان روی ماشین حمل پیکر بود، کاملا متفاوت ...

آیا تابوت آیت الله هاشمی هنگام تشییع خالی بود؟+ واکنش محمد هاشمی
شمال نیوز: وی در پاسخ به سوالی درباره «تغییر قفل‌های تابوت در دو عکس اقامه نماز و پس از آن» بیان داشت: تابوت هنگام نماز با تابوتی که در خیابان روی ماشین حمل پیکر بود، کاملا متفاوت ... (ادامه)
حمله کرباسچی به BBC فارسی روی آنتن زنده
شامگاه سه‌شنبه در بخش خبری ساعت ۲۲ تلویزیون بی بی سی فارسی، دو عضو حزب کارگزاران حضور داشتند؛ عطاءالله مهاجرانی مهمان حاضر در استودیو بود و غلامحسین کرباسچی به صورت تلفنی در این برنامه شرکت داشت. (ادامه)
این مراسم روز پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت محمد رسول الله واقع در میدان فرح آباد(خزر) با سخنرانی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار می شود. هفتمین سالگرد مرحوم کردان پنجشنبه برگزار می شود
این مراسم روز پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت محمد رسول الله واقع در میدان فرح آباد(خزر) با سخنرانی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار می شود.(ادامه)
زمان بازگشت «مهدی هاشمی» به زندان مشخص نیست
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی نسبت به اینکه موکلش تا چه زمانی در بیرون از زندان خواهد بود ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: تا هر زمانی که آقایان عنایت داشته باشند موکلم بیرون از زندان خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، فردا پنج شنبه با سخنرانی حجت الاسلام  مسیح مهاجری مدیر مسئول... مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی در ساری برگزار می‌شود
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، فردا پنج شنبه با سخنرانی حجت الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسئول...(ادامه)
عکس: پسران آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیت رهبری
یاسر، مهدی و محسن هاشمی رفسنجانی در مراسم یادبود بیت‌رهبری حضور داشتند.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.