.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
متلاشي شدن 30 باند فساد در گيلان
(ادامه)
تقدير استاندار از رييس سازمان آموزش و پرورش گيلان
(ادامه)
خسارت 120 میلیارد ریالی خشکسالی به مراتع مازندران
(ادامه)
رئيس سازمان جنگلها و مراتع با انتقاد از عكس العمل دستگاههاي اجرايي كشور در اطفاي حريق جنگلهاي گلستان گفت : عكس العمل دستگاههاي مجري اطفاي حريق گلستان شايسته نبود چون براي حل اين حادثه پاكت تنها هلي كوپتر حمل آب خراب بود. پاکت حمل آب بالگرد خراب بود، 70 هکتار جنگل گلستان در آتش سوخت!
رئيس سازمان جنگلها و مراتع با انتقاد از عكس العمل دستگاههاي اجرايي كشور در اطفاي حريق جنگلهاي گلستان گفت : عكس العمل دستگاههاي مجري اطفاي حريق گلستان شايسته نبود چون براي حل اين حادثه پاكت تنها هلي كوپتر حمل آب خراب بود.(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه
(ادامه)
حفاظت از دریای خزر با امضای 3 پروتکل
(ادامه)
انتصاب جدید مشایی در سازمان میراث فرهنگی!
(ادامه)
اگر ممنوعيت تسهيلات اعتبارات زودبازده اشتغالزا از سوي بانك‌ها رفع نشود تا پايان امسال 32 هزار نفر به جمعيت بيكاران مازندراني اضافه خواهد شد...
افزايش شمار بيكاران در مازندران هشداردهنده است
اگر ممنوعيت تسهيلات اعتبارات زودبازده اشتغالزا از سوي بانك‌ها رفع نشود تا پايان امسال 32 هزار نفر به جمعيت بيكاران مازندراني اضافه خواهد شد... (ادامه)
تعداد زيادي از رانندگان تاكسي، مسير ميدان طالقاني به ميدان امام(ره) قائمشهر، صبح امروز دست به اعتصاب زده و با اين كار موجب ترافيك در اين مسير شدند.اين رانندگان نسبت به برخورد... اعتراض جمعی از رانندگان تاكسي در قائمشهر
تعداد زيادي از رانندگان تاكسي، مسير ميدان طالقاني به ميدان امام(ره) قائمشهر، صبح امروز دست به اعتصاب زده و با اين كار موجب ترافيك در اين مسير شدند.اين رانندگان نسبت به برخورد...(ادامه)
واکنش خاتمی به کاندیداتوری کروبی
(ادامه)
مهم‌تر‌ين جرايم رايانه‌ای كشور اعلام شد
(ادامه)
بارندگي شديد در مازندران همرا ه با خسارات
(ادامه)
152 میلیون دلار صادرات صنعتی و معدنی در مازندران
(ادامه)
سه‌شنبه ؛ احتمالا اول ماه مبارك رمضان
(ادامه)
به علت محدوديت اينجانب در اجابت پاره‌اي از خواسته‌ها ادامه فعاليت و همكاري برايم مقدور نيست ..علي‌رغم ميل باطني و به لحاظ عدم تناسب انتظارات و توقعات بعضي از اعضاي شوراي شهر استعفاي خود را اعلام مي‌دارم... استعفای شهردار رامسر به دلیل توقعات نابجا
به علت محدوديت اينجانب در اجابت پاره‌اي از خواسته‌ها ادامه فعاليت و همكاري برايم مقدور نيست ..علي‌رغم ميل باطني و به لحاظ عدم تناسب انتظارات و توقعات بعضي از اعضاي شوراي شهر استعفاي خود را اعلام مي‌دارم...(ادامه)
کمبود منابع مالی باعث تعطیلی مسابقات جام شهید ناطق نوری
(ادامه)
استاندارگیلان:آبروی من با بخش خصوصی و تعاون گره خورد
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 48 ساعت آینده
(ادامه)
استاندار:کاهش يك درصدی نرخ بيكاري در مازندران
(ادامه)
انتصاب مدير كل بازرسي استانداري مازندران
(ادامه)
سفر غیر‌منتظره ‌لاریجانی به شهر کلاردشت
(ادامه)
دستور احمدی‌نژاد برای بررسی مدارک ‌تحصیلی تمام مدیران
رئیس‌جمهور در نامه رسمی خود به وزیر علوم از وی خواسته است «بررسی جامعی از چگونگی ادامه تحصیل، اخذ مدرک، استفاده از بورس‌های تحصیلی در داخل و خارج و چگونگی ارزیابی آن به ویژه از سال‌های 1364 به بعد توسط مدیران انجام و گزارش آن را ارائه کنید»(ادامه)
ت بنابر اعلام اداره كل هواشناسی مازندران از امشب تا روز جمعه 8 شهریور هوای استان با افزایش ابر رگبار و رعد و برق ، وزش باد ، مواج شدن دریا و كاهش دما همراه است. احتمال وقوع سیل در مازندران
ت بنابر اعلام اداره كل هواشناسی مازندران از امشب تا روز جمعه 8 شهریور هوای استان با افزایش ابر رگبار و رعد و برق ، وزش باد ، مواج شدن دریا و كاهش دما همراه است.(ادامه)
محمد رضا منصوریان 
ازبنگاههای اقتصادی زود بازده و کارآفرین در مازندران چه خبر؟(ديدگاه)
محمد رضا منصوریان (ادامه)
در پنجمين روز از هفته دولت استاندار مازندران امشب با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري ساعت ۴۵/۲۰ شبكه محلي طبرستان با مردم شريف مازندران در خصوص عملكرد سه ساله دولت نهم در استان گفتگو خواهد كرد.زز كريمي مهمان گفتگوي ويژه خبري امشب
در پنجمين روز از هفته دولت استاندار مازندران امشب با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري ساعت ۴۵/۲۰ شبكه محلي طبرستان با مردم شريف مازندران در خصوص عملكرد سه ساله دولت نهم در استان گفتگو خواهد كرد.زز(ادامه)
دریافت نتایج کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی
(ادامه)
سه دانشجوی ترکمن در لیست کشته شدگان سانحه سقوط هواپیمای قرقیزستان
(ادامه)
تاکید استاندار بررفع مشكل زيرساخت‌هاي ساري
(ادامه)
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ... کاندیداتوری کروبي و بالا گرفتن اختلاف میان اصلاح طلبان
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ...(ادامه)
جانشين داود احمدی نژاد!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.534 seconds.