.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احداث یک شهرك صنعتي دیگر در مازندران
يكي از مهم‌‏ترين سياست‌‏هاي برنامه زيرساخت‌‏هاي صنعتي و معدني، افزايش تعداد شهرك‌‏ها و نواحي صنعتي است و در طول برنامه چهارم حدود 477 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمومي و حدود 498 ميليارد ريال از محل اعتبار شركت‌‏هاي دولتي سرمايه‌‏گذاري در اين خصوص انجام مي‌‏شود. (ادامه)
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ  ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ... میرغضب های مازندران
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ...(ادامه)
تولید 70 هزار تن كيوي در غرب مازندران
سالانه حدود 70 هزار تن كيوي در غرب مازندران توليد مي‌شود.(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر توضيحي بر مسئله عدالت و اهليت (مقاله آقاي زارع در مورد ورزش)(يادداشت)
دکتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
اصلاح طلبان گلستان به دنبال اجماع
تجربه انتخابات رياست جمهوري دور نهم و شكست تلخ اصلاح طلبان تجربه جديدي را در عرصه سياست كسب كردند. اصلاح طلبان بيشتر از اينكه درميان خود به رقابت بپردازند بايد تامل ايجاد كنند و به يك انتخاب واحد برسند ...(ادامه)
گام اول پيروزى(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
خريد و فروش سهام عدالت وجاهت قانوني ندارد
توزيع سهام عدالت از اقدامات مثبت دولت نهم در راستاي كم كردن فاصله طبقاتي جامعه بوده كه دقت عمل در شناسايي افراد واقعي، مي تواند طعم شيرين عدالت را بهتر در جامعه پياده كند.(ادامه)
راهیابی ۸۰‬ زنداني گيلانی به دانشگاه
به دنبال راه‌اندازي مجتمع آموزشي زندان مركزي ( لاكان ) رشت، ‪ ۸۰‬نفر در مركز دانشگاه پيام نور اين مجتمع به عنوان دانشپذير، پذيرفته شده‌اند.انجمن حمايت از زندانيان مركز رشت هزينه ثبت نام و تحصيل برخي از مددجويان را (ادامه)
امروز نفت يعني قدرت سياسي و اقتصادي
مدير عامل شركت گاز مازندران گفت: در جهان امروز نفت يعني قدرت اقتصادي و سياسي كه دشمنان براي دستيابي به آن چالش و تفرقه را در دستور كار خود قرار مي‌دهند. (ادامه)
حسین برزگر وقتي استاندار هم ناراضي است! (ديدگاه)
حسین برزگر (ادامه)
100 هزار واحد صنفي در استان گیلان
رئيس مجمع توليدي خدمات فني شهرستان رشت و نايب رئيس اول شوراي اصناف كشور گفت: گيلان 100 هزار واحد صنفي دارد كه در ايام نوروز 200 واحد صنفي در رشت فروش فوق العاده خواهند داشت. (ادامه)
عقيل امامي(خبرنگار کیهان در ساری) ضرورت احياي نساجي مازندران(ديدگاه)
عقيل امامي(خبرنگار کیهان در ساری)(ادامه)
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. 
   
به گزارش شمال نیوز بهنقل از  فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. 

وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. 
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. 

سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. 
وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. 

سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. 

وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. 

سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. سيم كارت تلفن همراه روزانه واگذارمیشود
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. به گزارش شمال نیوز بهنقل از فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. (ادامه)
دكتر محمود رضا اميني انتخابات اتاق بازرگاني آزموني براي دولت(ديدگاه)
دكتر محمود رضا اميني(ادامه)
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... ساری در هیجان یک انتخاب مبهم ؟؟!!
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... (ادامه)
نقش محيط زيست در توسعه پايدار
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با مهم دانستن نقش محيط زيست در توسعه پايدار گفت: در توسعه اقتصادي بايد بين صنعت و محيط زيست موازنه ايجاد شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مصطفي مهدي نژاد (ادامه)
دكتر محمد رضا جمالى درس هاى يك حضور(ديدگاه)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
بي سابقه‌ترين حضور مردم مازندران در 28 سال انقلاب
امروز تثبيت سال گشت انقلاب اسلامي با حضور پر شور و انقلابي مردم ولايتمدار مازندران در صحنه تاريخ پر افتخار اين مرز و بوم رقم خورد. (ادامه)
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ... زنجيره انساني دانش آموزان مازندراني
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ...(ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
اعطاي مرخصي به ‌٢٠٠ مددجوي زندان آمل
(ادامه)
محسن مهديان لايه بندي فساد در اقتصاد ايران (يادداشت)
محسن مهديان(ادامه)
بهره‌برداري از ۱۳۱ طرح گازرساني استان گلستان در دهه فجر
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه (ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
 ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ... نامه محسن رضايي به اصولگرايان انقلاب اسلامي
ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ...(ادامه)
بهار دوستان خزان دشمنان(ديدگاه)
رسول سنايى راد(ادامه)
اعتراض جمعي از كانديداهاي شهرساري مقابل فرمانداري
به دنبال اعلام نتايج انتخابات سومين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري جمعي از كانديداها به نتايج اعلام شده شديدا اعتراض نمودند. فاطمه زارع يكي ازكانديداها گفت: متاسفانه سرمايه با سياست قاطي شده است... (ادامه)
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... انتخابات روزگذشته نشان داد دموكراسي درايران زنده است
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... (ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.