.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آلودگیهای میکروبی بیش از حد استاندارد دریای خزر
(ادامه)
در مجلس یک نماینده متخصص حمل ونقل هم نداریم
(ادامه)
تهدید حیات در تالاب انزلی
(ادامه)
ادعای مالکیت کویت بر مرز های دریایی ایران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
صیادان شمال در تور مشکلات
(ادامه)
جشنواره و نمایشگاه غذا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
30 هزار نامه باران‌خورده از چالوس رسید
(ادامه)
نامه‌های باران‌خورده /حاشیه های سفر مقام معظم رهبری به چالوس
(ادامه)
میراث فرهنگی مازندران پنهان‌ درمه‌ جنگل و دريا
(ادامه)
مانور دریایی ارتش جمهوری اسلامی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، تأکید کردند: زورگویان جهانی در اجرای «پروژه ایران هراسی» ناکام خواهند ماند چرا که اقتدار ملی جمهوری اسلامی، نه تنها تهدیدی برای ملتها نیست بلکه الگویی برای پیشرفت و عزت و افتخار ملتها به شمار می آید ... اعتراف دشمن به اقتدار ملت ايران ، پيشبرد پروژه ايران هراسي است
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، تأکید کردند: زورگویان جهانی در اجرای «پروژه ایران هراسی» ناکام خواهند ماند چرا که اقتدار ملی جمهوری اسلامی، نه تنها تهدیدی برای ملتها نیست بلکه الگویی برای پیشرفت و عزت و افتخار ملتها به شمار می آید ...(ادامه)
کپی مقالات علمی، این بار توسط وزیر راه؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
 نام خاویار ایران که در 100 سال اخیر به عنوان سمبل ملی بر بام جهان تکیه زده،خاویار ایران، گران‌قیمت‌ترین محصول آبزی جهان بوده و هر کیلوگرم آن بین 50 تا 100 بشکه نفت ارزش دارد... خاویار؛ سمبل ملی ایران در آستانه حذف از بام جهان
نام خاویار ایران که در 100 سال اخیر به عنوان سمبل ملی بر بام جهان تکیه زده،خاویار ایران، گران‌قیمت‌ترین محصول آبزی جهان بوده و هر کیلوگرم آن بین 50 تا 100 بشکه نفت ارزش دارد...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح
(ادامه)
ایرانیها ماهی دوست نیستند
(ادامه)
سیل در کمین شهرک تاریخی ماسوله
(ادامه)
عادل روحی لزوم توسعه صنعتی مازندران(يادداشت)
عادل روحی(ادامه)
ایران صدرا در لیست سیاه شرکت نفت
(ادامه)
خاویار؛ سمبل ملی ایران در آستانه حذف از بام جهان
(ادامه)
کشورهای حاشیه دریای خزر و عدم پاسخ صادقانه به ایران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
واکنش دیرهنگام به نشست کشورهای حاشیه خزر بدون تهران
(ادامه)
بهترین دوران سوددهی شرکت سالهای 82 و 83 بوده است و در سال 86 و 87 صدرا در بدترین وضعیت قرار داشته است ولی تحولات سال جاری موجب امیدواری کارشناسان به بهبود وضعیت شرکت شده است و درواقع نوسان بسیار زیاد سود دهی شرکت نشان دهنده ریسک بالای این سهم است ... بازدهی 469 درصدی ایران صدرا !
بهترین دوران سوددهی شرکت سالهای 82 و 83 بوده است و در سال 86 و 87 صدرا در بدترین وضعیت قرار داشته است ولی تحولات سال جاری موجب امیدواری کارشناسان به بهبود وضعیت شرکت شده است و درواقع نوسان بسیار زیاد سود دهی شرکت نشان دهنده ریسک بالای این سهم است ...(ادامه)
رئیس سابق محیط زیست کشور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان محیط زیست با اشاره به پذیرش مسئولیت رئیس سازمان در چهار سال پیش افزود: روزی که این مسئولیت را به عهده گرفتم و در دفتر آقای دکتر احمدی نژاد این مسئولیت به من سپرده شد ... فاطمه واعظ جوادی: خمیده شدم ...
رئیس سابق محیط زیست کشور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان محیط زیست با اشاره به پذیرش مسئولیت رئیس سازمان در چهار سال پیش افزود: روزی که این مسئولیت را به عهده گرفتم و در دفتر آقای دکتر احمدی نژاد این مسئولیت به من سپرده شد ...(ادامه)
با کفایت‌ترین عضو دولت دهم کیست؟
(ادامه)
با افتتاح این سکوی نیمه شناور که گفته می شود از دستاورد های منحصر به فرد کارشناسان و متخصصان داخلی است بخش نفتی کشور قادر خواهد بود حدود 11 تریلیون مترمکعب گاز و 15 میلیارد بشکه نفت از دریای مازندران استحصال کند ... آزمايش سكوي البرز و سهم‌گيري از خزر
با افتتاح این سکوی نیمه شناور که گفته می شود از دستاورد های منحصر به فرد کارشناسان و متخصصان داخلی است بخش نفتی کشور قادر خواهد بود حدود 11 تریلیون مترمکعب گاز و 15 میلیارد بشکه نفت از دریای مازندران استحصال کند ...(ادامه)
تصاویری دیدنی از جهان علم و فناوری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.