.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: نزاع و درگیری در استان امسال ۱۱ درصد کاهش یافته است. کاهش ۱۱ درصدی نزاع در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: نزاع و درگیری در استان امسال ۱۱ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
تصاویری دیده نشده از همسر مازندرانی قالیباف
شعله رزمجو، همسر امید قالیباف گوینده خبر تلویزیون تصاویری از کودکیش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.(ادامه)
تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز عادی و روان است. ترافیک آرام و روان در جاده‌های شمال
تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز عادی و روان است. (ادامه)


رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به زمان بازگشت مسافران، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس ممنوع شد.
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به زمان بازگشت مسافران، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس ممنوع شد. (ادامه)
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد. اجرای برنامه‌های آیینی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی امروز هم در جاده‌های شمال ادامه دارد. پایان هفته شمال با اعمال محدودیت‌های ترافیکی
محدودیت‌های ترافیکی امروز هم در جاده‌های شمال ادامه دارد.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت ۱۳ فردا یک‌طرفه می‌شود.

جاده کندوان از ظهر امروز به مدت چهار روز یک‌طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت ۱۳ فردا یک‌طرفه می‌شود. (ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : ۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار دارن غقب نشینی رنگ آبی از نقشه کرونایی استان مازندران
شمال نیوز : ۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار دارن(ادامه)
پیشروی رنگ زرد در نقشه کرونایی مازندران
۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار دارن(ادامه)
رنگ مازندران در حال زرد شدن
(ادامه)
ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. تردد از کرج به سمت مازندران ممنوع شد
ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.(ادامه)
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است. یکطرفه شدن جاده‌های شمال در اولین جمعه آبان
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.(ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد.

برخی با فرافکنی‌ها و ایجاد پروپگاندای رسانه‌ای می‌خواهند با ایجاد نفاق و شکاف اذهان را مشوش کنند / اعتقاد به یکپارچگی مازندران مبتنی بر عدالت داریم و اگر عدالتی نباشد موضوعیت ندارد/ افق دید مدیران ارشد استان بسیار کم و قامتشان کوتاه است / فقط یک درصد مرکبات فروخته شد !
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد. (ادامه)
کشف سوخت قاچاق در یک تعویض روغنی
در بازرسی از یک باب تعویض روغنی در تنکابن ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.(ادامه)
جدیدترین نقشه کرونایی مازندران نشان می دهد که  بازگشت دوباره این بیماری بی دلیل نبوده است و افزایش تعداد شهرستان های زرد که حکایت از افزایش بیماری است این موضوع را تصدیق می کند.

پیشروی رنگ پرخطر کرونایی در مازندران
جدیدترین نقشه کرونایی مازندران نشان می دهد که بازگشت دوباره این بیماری بی دلیل نبوده است و افزایش تعداد شهرستان های زرد که حکایت از افزایش بیماری است این موضوع را تصدیق می کند. (ادامه)
افزایش تلفات طاعون نشخوارکنندگان در شمال
لاشه ۳۳ راس کل و بز وحشی تاکنون در منطقه البرز مرکزی کشف شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با هشدار اینکه با وجود رشد فضای مجازی اما نظارتی بر فضای مجازی نیست،گفت: مجازات‌ به‌خاطر انتشار آثار سوء اخبار کذب هر در فضای مجازی تعیین شده، موضوعی بازدارنده است. مجازات‌ انتشار آثار اخبار کذب بازدارنده است/ برخورد جدی با سوء استفاده از فضا باید لحاظ شود
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با هشدار اینکه با وجود رشد فضای مجازی اما نظارتی بر فضای مجازی نیست،گفت: مجازات‌ به‌خاطر انتشار آثار سوء اخبار کذب هر در فضای مجازی تعیین شده، موضوعی بازدارنده است.(ادامه)
«هراز» از فردا مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد چهار روزه جاده هراز خبر داد.(ادامه)
قدرت گرفتن آرام کرونا در مازندران
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
آیا طاعون نشخوارکنندگان دوباره به مازندران رسیده است؟
با کشف لاشه ۲۵ راس کل و بز وحشی احتمال شیوع طاعون نشخوارکنندگان در ارتفاعات البرز مرکزی قوت گرفت(ادامه)
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد. دوشنبه جاده چالوس مسدود است
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد.(ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما در استان مازندران نیاز به مدیران قد بلند داریم، گفت: متأسفانه در برخی از مواقع قد مدیران ما از قد استان مازندران کوچک‌تر است و این‌ها به استان لطمه می‌زنند. استان مازندران نیاز به مدیران قد بلند دارد / مدیران کوتاه قد مرکز استان در شرق نمی توانند غرب استان را ببینند !
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما در استان مازندران نیاز به مدیران قد بلند داریم، گفت: متأسفانه در برخی از مواقع قد مدیران ما از قد استان مازندران کوچک‌تر است و این‌ها به استان لطمه می‌زنند.(ادامه)
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد. جاده چالوس دوشنبه و سه‌شنبه مسدود می‌شود
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت می گوید : در حال حاضر عدم هماهنگی محیط زیست، توسعه منابع انسانی و سایر سازمان‌ها منجر شده تا هدف دلخواه دست نیافتنی باشد؛ باید با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها و تمام سازمان‌ها کنار یکدیگر بایستند .... محسنی بندپی : ظرفیت های دریا رها شده است / سازمان‌ها با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها کنار یکدیگر بایستند
شمال نیوز : نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت می گوید : در حال حاضر عدم هماهنگی محیط زیست، توسعه منابع انسانی و سایر سازمان‌ها منجر شده تا هدف دلخواه دست نیافتنی باشد؛ باید با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها و تمام سازمان‌ها کنار یکدیگر بایستند ....(ادامه)
بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۱۵ مهر ماه، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی و ۷ شهرستان استان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی / ۷ شهرستان در وضعیت زرد
بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۱۵ مهر ماه، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی و ۷ شهرستان استان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به بازگشت مسافران و حجم بالای ترافیک ، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد. تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مازندران ممنوع شد
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به بازگشت مسافران و حجم بالای ترافیک ، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.(ادامه)
شمال نیوز :نماینده مردم نوشهر و چالوس با انتقاد از عدم تخصیص منابع لازم به ستاد بحران استان مازندران پس از گذشت ۷ هفته از وقوع سیل، از رئیس جمهور خواست به بی برنامگی های سازمان برنامه و بودجه خاتمه دهد. انتقاد از عدم تخصیص منابع لازم به ستاد بحران استان مازندران پس از وقوع سیل / رئیس جمهور به بی برنامگی های سازمان برنامه و بودجه پایان دهد
شمال نیوز :نماینده مردم نوشهر و چالوس با انتقاد از عدم تخصیص منابع لازم به ستاد بحران استان مازندران پس از گذشت ۷ هفته از وقوع سیل، از رئیس جمهور خواست به بی برنامگی های سازمان برنامه و بودجه خاتمه دهد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد .... آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه از امروز در جاده‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد ....(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 179 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.607 seconds.