.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گاف جالب آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
کشف 1900 تن برنج از محتکران
(ادامه)
خشکسالی مازندران در وضعیت فوق بحرانی است
(ادامه)
پلنگ مرد 48 ساله نکایی را کشت
(ادامه)
جزئیات جلسه انتخاب هیئت رئیسه مجلس
(ادامه)
توصیه های خاتمی به اصلاح طلبان مجلس هشتم
(ادامه)
رييس مجلس هشتم مشخص شد
(ادامه)
تصاوير ديدني : خداحافظ مجلس هفتم
(ادامه)
با پايان گرفتن فعاليت انتخاباتي نمايندگان مجلس، پيش بيني مي شد فضاي سياسي ناشي از انتخابات به سمت آرامش سوق پيدا كند ، ولي با مشخص شدن نتايج انتخابات و حضورچهره هاي شاخص اصولگرايان در مجلس هشتم و در رأس آنها دكتر ... دوي ماراتن كانديداهاي رياست جمهوري
با پايان گرفتن فعاليت انتخاباتي نمايندگان مجلس، پيش بيني مي شد فضاي سياسي ناشي از انتخابات به سمت آرامش سوق پيدا كند ، ولي با مشخص شدن نتايج انتخابات و حضورچهره هاي شاخص اصولگرايان در مجلس هشتم و در رأس آنها دكتر ...(ادامه)
 اين تعداد طرح منجر به اشتغال بيش از 19 هزار نفر خواهد شد و براي تحقق آن نيز دولت بيش از چهارصدو چهل ميليارد تومان تسهيلات پرداخت خواهد كرد. 
تسهیلات زود بازده برای 755 طرح صنعتي و معدني در مازندران
اين تعداد طرح منجر به اشتغال بيش از 19 هزار نفر خواهد شد و براي تحقق آن نيز دولت بيش از چهارصدو چهل ميليارد تومان تسهيلات پرداخت خواهد كرد. (ادامه)
افتتاح مركز تيزهوشان آمل
(ادامه)
رای گیری بین لاریجانی و حداد
فردا بعدازظهر رای گیری غیر رسمی اصولگرایان بین آقایان حداد و لاریجانی انجام می شود و رقابت در صحن مجلس نخواهد بود. هر دوی این بزرگواران قبول کرده اند که تمایل اکثریت اصولگرایان به هر کس بود طرف دیگر کنار بکشد. (ادامه)
امام جمعه بابل: وعده رئیس جمهوررا عملی کنید
(ادامه)
گزینه های اقلیت برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
تغييرات جديد در وزارت كشور
(ادامه)
گراني گوشت و ذبح الاغ !
شنيده ها حاكيست اخيرآ فردي در يكي از شهرها 300 رأس الاغ را ذبح و به فروش رسانده است و عليرغم وصول گزارشهاي مردمي و اطلاع متوليان محلي، هيچ برخوردي با فرد متخلف صورت نگرفته!...(ادامه)
خبرگزاری ایلنا رفع توقبف شد
(ادامه)
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ... مقيمي: در خانه سبز روی خاکستر نشسته ایم
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ...(ادامه)
در اين گزارش با معرفي نمايندگان استانهاي شمال كشور در مجلس هشتم به بررسي تركيب اين نمايندگان در 3 استان مازندران،گلستان و گيلان بپردازيم. استان مازندران اين استان 12 نماينده دارد كه سه نماينده آن ... خداحافظي 24 نماينده شمالي با صندلي‌هاي بهارستان
در اين گزارش با معرفي نمايندگان استانهاي شمال كشور در مجلس هشتم به بررسي تركيب اين نمايندگان در 3 استان مازندران،گلستان و گيلان بپردازيم. استان مازندران اين استان 12 نماينده دارد كه سه نماينده آن ...(ادامه)
دفاع غفوری فرد ازلاریجانی
(ادامه)
ثبت 120 شرکت ایرانی در آستارا خان روسیه
(ادامه)
لاريجاني:در انتخاب هيئت رئيسه به نتيجه رسيديم
(ادامه)
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست. چرا کسی نپرسید چگونه خدا خرمشهر را آزاد کرد !
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست.(ادامه)
طرح امنیت اجتماعی در جنگل های نوشهر
(ادامه)
پديده خشکسالي؛ آسيب ها و راهکارها(يادداشت)
(ادامه)
هفته پرکار برای هاشمي رفسنجاني
(ادامه)
پس از 4 سال پرونده قتل 2 دوست در رشت منجر به سازش شد
(ادامه)
3 باشگاه مطرح ليگ برتر به دنبال يك مازندراني
(ادامه)
ديدگاه عارف در خصوص سياستهاي اصل 44
(ادامه)
منتخب قائمشهر: مهار تورم اصلي‌ترين هدف دولت و مجلس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.