.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آب سد البرز پس از بارش‌های اخیر سرریز کرد. سد البرز سرریز شد
آب سد البرز پس از بارش‌های اخیر سرریز کرد.(ادامه)
پرداخت وام بانکی در بانک‌های استان گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، همدان، کرمان، آذربایجان شرقی، مرکزی و قم کمتر از میزان استاندارد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید. ناشتا شیر نخورید
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید.(ادامه)
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت. برزخ تغییر وضعیت برای جانشین بیرانوند
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت.(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی
آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی(ادامه)
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است. آخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. پاسخ منفی ۸ بازیکن به پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.(ادامه)
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می‌توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت ۵۰۰ میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها پرداخت می‌شود. سیر تا پیاز وام تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می‌توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت ۵۰۰ میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها پرداخت می‌شود.(ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد. نخست‌وزیر قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه به بن‌بست رسیده است
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی از زبان وکیلش
ایلنا : آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند.(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی از زبان وکیلش
ایلنا : آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند. هشدار فرمانده سپاه کربلا به شوراهای شهر و روستا؛ مراقب عملکردتان باشید
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است. رای قاطع اعضای کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است.(ادامه)
اگر در دولت روحانی بودیم، عملیات «وعده‌ صادق» انجام نمی‌شد/ منطق جریان غرب گرای کشور ذلیل شدن است/ ظریف و روحانی پذیرفتند ایران یک استثناست؛ برای همین بالاتر از پروتکل الحاقی را هم پذیرفتند ....(خبر)
(ادامه)
براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول ۲۴ ساعت گذشت، دست‌کم ۱تن کشته و ۲۹ زخمی برجای گذاشته است. حمله پهپادی اوکراین به «بلگورود» روسیه/ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند
براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول ۲۴ ساعت گذشت، دست‌کم ۱تن کشته و ۲۹ زخمی برجای گذاشته است.(ادامه)
یزدانی و رقیب آمریکایی در برزخ
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و «دیوید تیلور» هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.(ادامه)
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان بیش از ۸۶۰ هزار مخاطب بود و توانست بیش از ۴۵ میلیارد تومان بفروشد. «مست عشق» همچنان صدرنشین سینما‌ ماند
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان بیش از ۸۶۰ هزار مخاطب بود و توانست بیش از ۴۵ میلیارد تومان بفروشد.(ادامه)
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند. جزییات کاهش سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.(ادامه)
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد. وحشت مداوم اسرائیل از ایران
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 878 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.61 seconds.