.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است. کناره‌گیری محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است.(ادامه)
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد. انتقاد دفتر مراجع عظام تقلید به تحریف اخبار دیدار رئیس جمهور
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد.(ادامه)
براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول ۲۴ ساعت گذشت، دست‌کم ۱تن کشته و ۲۹ زخمی برجای گذاشته است. حمله پهپادی اوکراین به «بلگورود» روسیه/ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند
براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول ۲۴ ساعت گذشت، دست‌کم ۱تن کشته و ۲۹ زخمی برجای گذاشته است.(ادامه)
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد. روزجمعه در مراکش «جمعه سیاه» نامیده شد
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد.(ادامه)
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است. آمار عجیب سازمان ملل از شهر رفح
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است.(ادامه)
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد. اعتراف انگلیس: حماس با حمله زمینی علیه رفح ریشه کن نمی‌شود
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد.(ادامه)
گزارش‌ها حاکی از این است که وزارت دفاع انگلیس هک شده و اطلاعات پرسنل نظامی به دست هکرها افتاده است. وزارت دفاع انگلیس هک شد
گزارش‌ها حاکی از این است که وزارت دفاع انگلیس هک شده و اطلاعات پرسنل نظامی به دست هکرها افتاده است.(ادامه)
در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

رزما لیست جدید منتشر کرد! + فهرست اسامی
در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند. (ادامه)
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است. خبر هولناک برای رانندگان اسنپ و تپسی؛مالیات جدید برای تاکسی اینترنتی؟
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است.(ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
سخنگوی ارشد حماس اعلام کرد آمریکا باید تضمین کند که پس از توافق نظامیان اشغالگر اسرائیلی به رفح حمله زمینی نکنند. حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد
سخنگوی ارشد حماس اعلام کرد آمریکا باید تضمین کند که پس از توافق نظامیان اشغالگر اسرائیلی به رفح حمله زمینی نکنند.(ادامه)
اظهارات جمعی از هواداران سپاهان در مورد بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد. این توهین کشور را شوکه کرده است!
اظهارات جمعی از هواداران سپاهان در مورد بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد. آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله به سفارت ایران + عکس
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین ها به ویژه مردم نوار غزه بیانیه صادر کرد ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است. شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.(ادامه)
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. اهمیت خواب را جدی بگیرید
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد.(ادامه)
پس از آنکه معترضان آمریکایی تحامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود ۱۰۰ معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد ....(خبر)
(ادامه)
پلیس آمریکا در ادامه سرکوب و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، ۹۱ نفر از حامیان و دانشجویان معترض دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم روز دوشنبه دستگیر کرد. دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
پلیس آمریکا در ادامه سرکوب و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، ۹۱ نفر از حامیان و دانشجویان معترض دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم روز دوشنبه دستگیر کرد.(ادامه)
وزارت دفاع کره شمالی از انتقال مخفیانه موشک‌های دوربرد آمریکایی به اوکراین انتقاد و تاکید کرد که ایالات متحده نمی‌تواند روسیه را شکست دهد. واکنش کره شمالی به انتقال مخفیانه موشک‌های دوربرد آمریکایی به اوکراین
وزارت دفاع کره شمالی از انتقال مخفیانه موشک‌های دوربرد آمریکایی به اوکراین انتقاد و تاکید کرد که ایالات متحده نمی‌تواند روسیه را شکست دهد.(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد. درخواست دوباره زلنسکی برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد.(ادامه)
یک مقام صهیونیست اعلام کرد تل‌آویو پیشنهادی برای آتش‌بس ارائه کرده است و مدت ۱۰ الی ۱۴ روز نیز منتظر جواب حماس به آن می‌ماند. مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
یک مقام صهیونیست اعلام کرد تل‌آویو پیشنهادی برای آتش‌بس ارائه کرده است و مدت ۱۰ الی ۱۴ روز نیز منتظر جواب حماس به آن می‌ماند.(ادامه)
خبرنگار المیادین از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر داد. بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
خبرنگار المیادین از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر داد.(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است.(ادامه)
مرزبانی ایران درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان اطلاعیه ای صادر کرد. بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
مرزبانی ایران درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد. حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 137 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.