.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین انتصاب در شهرستان میاندرود

محمد عموزاده به عنوان اولين رئيس اداره بهزيستي شهرستان مياندرود در محل فرمانداري با حضور فرماندار(مهندس رجبي)، دکتر آرام(معاون توانبخشي بهزيستي استان)، حق پرست(رئيس دفتر مديرکل بهزيستي استان)، دکتر رجبي(رئيس اداره بهزيستي ساري) معارفه شد.

نامبرده از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس مي باشد که پيش از اين به عنوان معاون بهزيستي شهرستان بابل، سرپرست مجتمع توانبخشي باب الحوائج بابل، رئيس اداره بهزيستي شهرستان جويبار و سرپرست مجتمع جامع توانبخشي فياض بخش استان مشغول خدمت رساني به جامعه معلولين استان بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 اسفند 1389
میاندرود برای میاندرودی هاست آقای یوسف نژاد چکار میکنی فرمانداری رو که از دست تو که یک سال زحمت کشیدی از تو گرفتن باز هم میخوای سکوت کنی
نا شناس 17 اسفند 1389
اگر ما مازندرانيها اندکي از حساسيت خود را کم کنيم و همه مازندران را با يک ديد نگاه کنيم و اينقدر کوته بين و کينه توز نباشيم، خيلي از مسائل و مشکلات ما مازندرانيها حل مي شود.
هدف خدمت کردن است، کجايي بودن مهم نيست.
بايد سوابق افراد را هم ملاک خدمت و مديريت دانست.
تا جايي که من از مدير اداره بهزيستي آگاهي دارم ايشان دانش آموخته دانشکده توانبخشيدانشگاه علوم پزشکي ايران مي باشند. ايشان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ميباشند و افتخار جانباز بودن را دارند.
کسي که آشنايي کامل به مسائل و مشکلات جامع معلولين دارد و نزديک به چندين سال از عمر خود را صرف خدمت رساني به معلولين کرده است.
بهتر است همه مان خودمان را مازندراني بدانيم نه اينکه بخواهيم شهر به شهر بر عليه خودمان و به ضرر خودمان موضع بگيريم.آقاي رمداني از شما هم متشکريم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.