.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضا،فضاي همراهي است
پاسخ رسانه های مجازي مازندران به ادعای یک نماینده
این نماینده محترم در حالی برخی از رسانه ها را متهم به عدم همراهی برای رسیدن به توسعه استان می نماید که خود هر از گاهی چنان عرصه را بر مسئولان تنگ می کند که دود آن تنها به چشم مردم می رود! ...
پاسخ رسانه های مجازي مازندران به ادعای یک نماینده

در پی ادعا و اتهام های یک نماینده مجلس شورای اسلامی درمورد رسانه های استان مازندران، جمعی از رسانه های مجازی استان،اعتراضيه اي را با امضاي مشترک،جهت یادآوری به این نماینده محترم انتشار داده اند.

این نماینده مجلس در همایش اطلاع رسانی هنرمندانه که صبح روز پنجشنبه توسط استانداری مازندران برگزار شد، از عباراتی علیه رسانه ها استفاده کرد که تلخی کلامش حتی با شیرینی سخنان استاندار مازندران و معاون سیاسی اش در دفاع از زحمات رسانه ها از بین نرفت.

وی گفت: "متاسفانه فضای رسانه ای استان ، فضای همراهی نیست. امروز برخی رسانه ها در استان توسط کسانی مدیریت می شوند که همه استان را برای خود و خانواده شان سند زده اند. بروید چند سایت که مصاحبه ها و اخبار ما را کار می کنند،ببینید که بین 100 تا 200 تا کامنت علیه ما می گذارند و این جریانی است که در استان توسط برخی رسانه ها مدیریت می شود."

در این باره نکاتی را به اطلاع مسئولان استان و مخاطبان مان که عمدتا مردم مازندران هستند، می رسانیم:

1- سابق بر اين شفاف نبودن و ابهام آمیز اظهار نظر کردن، منافع بسیاری را عاید بعضی افراد و جریان ها می کرد، اما امروز در عصر شفاف سازی و شفاف گویی، تاکید بر کلمات دو پهلو و غیر شفاف علاوه بر اینکه پاسخ گويي نیست، موجب بي اعتمادي در افراد و جامعه خواهد شد.اینکه به طور کلی گفته شود "امروز برخی رسانه ها در استان توسط کسانی مدیریت می شوند که همه استان را برای خود و خانواده شان سند زده اند "اتهام بزرگی است و باید این نماینده محترم موضوع را با شفافيت بيشتري اعلام نمایند.

این نماینده مجلس در قسمتی از اظهاراتش از رسانه‌ها خواست که شفاف‌سازي كنند . در این زمینه باید به عرض ایشان برسانیم که چگونه فردی که خود مبهم و پوشیده سخن می گوید انتظار شفافیت را دارد؟!

شما که به قول خودتان با چند کامنت این چنین بر افروخته اید، اگر رسانه ها واقعا شفاف سازی کنند چه خواهيد کرد؟! مثلا" در پاسخ به اين سوال که:"چه افراد و جریاناتی با برجسته کردن اختلافات با برخی مسئولان شهری و استانی مانع توسعه منطقه اند؟"چه خواهيد گفت؟

2- اکثر رسانه های استان با این جمله "فضای رسانه ای استان ، فضای همراهی نیست" موافقند اما در تفسیر و تبیین این جمله بااین نماينده محترم مخالفند . اکثر رسانه های استان مازندران با افراد ، جریان ها و گروه های سیاسی و احزاب و ... که همه را سیاسی می بینند و فقط هدف شان سوار شدن بر موج رسانه هاست همراه نیستند اما با اقدامات و افرادی که برای توسعه و پیشرفت استان گام بر می دارند همراه می شوند . تشخیص این رسانه ها آن قدر بالاست که سره را از ناسره، به خوبی تشخیص می دهند.

3- تصور اولیه این بود که این نماینده مجلس ، رسانه های مجازی را مي شناسد که گویی تصورات اولیه مااشتباه بود. اینکه گفته شود بین 100 تا 200 کامنت علیه ما می گذارند بیش از آنکه واقعیت داشته باشد ناشی از تصورات ذهنی ایشان است. به جرات می توان گفت در هیچ یک از سایت های استان این تعداد کامنت له یا علیه مسئولی در استان وجود ندارد.

4- این نماینده محترم در حالی برخی از رسانه ها را متهم به عدم همراهی برای رسیدن به توسعه استان می نماید که خود هر از گاهی چنان عرصه را بر مسئولان تنگ می کند که دود آن تنها به چشم مردم می رود! گاهی نیز با برخی از مسئولان شهری و استانی اصطکاک ایجاد نموده که مانع از پیشرفت شهر و استان می گردد. در این باره نمونه های فراوانی وجود دارد. اما از همه آن ها با شکیبائی رسانه ها و ایجاد فرصت برای جبران آنها ، چشم پوشی شد و اکنون گویی رسانه ها "بدهکار" این نماینده شده اند !

5- به زعم برخی از دوستان رسانه ای ایشان این بار تلاش کرد از مدل برخی افراد ( استفاده از رسانه ها ، حتی مخالف) برای تیتر یک شدن در رسانه های مازندران استفاده کند. شیوه ای که جواب نمي دهد.

وی باید بداند که اولا رسانه های استان کسانی را مطرح می کنند که برای استان شبانه روزی کار کنند و قدر شناس مردم و رسانه ها باشند. متفاوت بودن لزوما برخلاف مسیر رودخانه شنا کردن نیست و این نماینده راه های نشان دادن جلوه های تفاوت با سایر مسئولان و نمایندگان را می تواند از طریق تلاش و همت مضاعف به دست آورد. این فرد باید بداند تیتر یک شدن در رسانه نیاز به استفاده از درشت گویی نیست بلکه نیاز به کوشش وافر برای مردم دارد.

چه خوب بود ایشان به جای استفاده از این عبارات برای رسانه هایی که بدون هیچ چشمداشتی تنها برای توسعه استان تلاش می کنند ارزش قائل می شد و این عبارات را در یک جلسه رسمی آن هم در جلسه ای که هدف آن تعامل با رسانه ها بود به کار نمی برد.

6- ارکان اصلی همایش اطلاع رسانی هنرمندانه عبارتند از : اهالی رسانه‌ها، مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران روابط عمومی دستگاه ها. با این اوصاف از جمله افراد غیر مرتبط در این همایش، نماینده مزبور بوده است. اگر نامبرده یک مهمان است که حرفی نیست اما اگر مرتبط است حداقل برای رسانه ها مشخص کنید که ایشان چه پستی در دولت دارند ؟ چه رابطه ای با اطلاع رسانی دستگاه های اجرائی دارند؟ متولیان استانداری و این برنامه باید به اين ابهامات دهند. شاید قرابت بیش از حد اين نماينده محترم با دولت این تصور را در دوستان دست اندرکار همایش به وجود آورد که ایشان هم از مجموعه دولت محسوب شود! متولیان این برنامه نباید تریبون عمومی و رسمی را در برای مطرح کردن مسائل شخصی در اختیار افراد قرار دهند.

7- به ایشان پیشنهاد می کنیم نگاه شان به رسانه و اهالی رسانه را تغییر دهند. رسانه برای مدح به وجود نیامده است. امروز به زعم کارشناسان ، رسانه ها یک فرصت محسوب می شوند و همه سعی می کنند از این ظرفیت استفاده نمایند، اما اين نماينده محترم برخلاف مسیر ، همچنان نگاهش به وسائل ارتباطی به عنوان یک تهدید می باشد. ایشان بهتر است دنبال راهی مناسب تر برای مطرح نمودن خود باشد و رسانه های استان را وارد فضا سازی های کاذب نکند.

در حالی که امروز مدیریت ارشد استان و معاون سیاسی و امنیتی از رسانه ها به خصوص رسانه های مجازی به عنوان یار و مشاور در امور توسعه ای استان یاد می کنند متهم کردن همين رسانه ها اقدام عجولانه و غير قابل باوري محسوب می شود.

در این همایش سخنان استاندار مازندران و معاون سیاسی و امنیتی اش نشان داد که دو مسئول ارشد اجرایی در استان نگاه عمیقی به کارکرد رسانه ها دارند.

طاهایی و ابراهیمی با سخنرانی در دومین همایش اطلاع رسانی هنرمندانه همچون گذشته نشان دادند که علاوه بر سعه صدر ، به ظرفیت بالای رسانه ها واقفند و همواره رسانه ها را عنوان یک فرصت نگاه می کنند.

و کلام آخر : شهامت و جسارت این نیست که به موضوعات چالشی ، ابهام آمیز و اختلاف برانگیز دامن زد بلکه شهامت و جسارت این است که در صورت خطا، مسئول به عذرخواهی و تصحیح سخنان و حتی برداشت مخاطبان بپردازد. امیدواریم دغدغه اصلی مسئولان این استان توسعه و پیشرفت مازندران با همکاری اهالی رسانه باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 مهر 1389
آقای کریمی نماینده بابل بداند رانت وی و خانواده محترمشان اگر بیشتر از دیگران نباشد کمتر نیست و مردم بابل در دوره آینده پاسخ محکمی به ایشان خواهند داد شمال نیوز رانت های ایشان را منتشر کند و همچنین سایر نمایندگان تا پا را از گلیم شان دراز نکند
نا شناس 16 مهر 1389
آقای به اصطلاح دکتر کریمی نماینده بابل شما در حدی نیستی که بخواهی برای رسانه های استان تعیین تکلیف کنی
نا شناس 16 مهر 1389
مسئولان استان اعم از استاندار محترم و معاون سیاسی و امنیتی هرچه سریعتر نسبت به موضع گیری این نماینده نما واکنش نشان دهند و گر نه ...
نا شناس 16 مهر 1389
آقای رستمعلی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران پاسخ دهند آیا دعوت ایشان به منظور توهین به رسانه ها بوده است چون ایشان نه علم و نه تخصص آن را دارد که در حوزه رسانه و اطلاع رسانی صحبت کند. دلایل دعوت ایشان و سخنرانی شفاف بیان گردد؟
نا شناس 16 مهر 1389
رسانه های مازندران جهت حمایت از همکاران خود از اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های کریمی نماینده نما خودداری کنند تا ایشان در سکوت رسانه ای از عرصه سیاسی استان و کشور کنار رود
نا شناس 16 مهر 1389
نمایندگان مازندران شفاف مواضع خود را در قبال اظهارات نابخردانه این نماینده نما مشخص کنند
نا شناس 16 مهر 1389
شما سایتها حقتونه اینقدر براشون خبر کارکردید خیال می کنند وظیفه شماست
نا شناس 16 مهر 1389
ايشان يك انگشت آقاي نريمان هم نيست واقعاً آقاي نريمان يك آدم مطلع هستند كاش سياسي بازي را كنار مي گذاشتيد و از ايشان دعمت مي كرديد
برزو 16 مهر 1389
متاسفانه نمایندگان مازندران تماشاگران خوب وفهیم در مجلس هستند که چنددوره جوایزبهترین تماشاچیان انجاراگرفتند برای همین است که مازندران در همه چیز اول است!
يك روزنامه نگار 16 مهر 1389
از خدا مي خواهم تا انتخابات نمايندگان استاني شود تا ديگر جايي براي افراد ضعيف انفس و بي اراده اي همچون .....باقي نماند...
شهروند بابلي 16 مهر 1389
انديشمندان حكيم از قديم گفته اند: دلائل قوي بايد و معنوي نه رگهاي گردن به حجت قوي....آقي نماينده اي كه اگر راي اتوبوسي فيروزجايي هاي ايران نبود شما الان بايد پشت در ساختمان بهارستان آه حسرت مي كشيدي، كمي هم به آينده نگاه كن و انتخابات بعدي را هم در نظر بگير كه چه بر سرت خواهد آمد
شكارتبار 16 مهر 1389
اگر به بزرگترين سايتهاي خبري كشور هم سر بزنيم براي يك خبر دويست تا كامنت نمي گذارند...ظاهرا اين نماينده فهيم مثل بعضي ها اسير اوهام و رويا شده اند
آقاجان زاده 16 مهر 1389
من به عنوان يك شهروند بابلي از اين ندانم كاري علي كريمي فيروزجايي در موضع گيري نسبت به رسانه هاي استاني احساس شرم كرده و از همه اصحاب رسانه هاي مجازي مازندران عذر خواهي مي كنم
نا شناس 16 مهر 1389
درود بر نريمان كه چهره واقعي يك نماينده فهيم و نجيب است كه مي داند در عصر ارتباطات جايگاه رسانه در جامعه چيست.
نا شناس 16 مهر 1389
مي خواهم بدانم طرفداران دو آتيشه كريمي فيروز جايي د عرصه رسانه چه جواب قانع كننده اي در خصوص اين توهين ها دارند..به نظر من سكوت در حال حاضر خيانت است
خبرنگار اصلاح طلب 16 مهر 1389
اگر بخواهيم حرفي بزنيم آن را فرصت طلبي سياسي قلمداد مي كنند...اما الحق و الانصاف در مسايل مربوط به امور صنفي و شغلي سليق سياسي بايد فراموش شود و همه يكصدا بايد از جايگاه رسانه در استان دفاع كرد
نا شناس 16 مهر 1389
از آقاي ناطق نوري رييس مجمع نمايندگان استان تقاضا مي كنيم در خصوص اظهارات توهين آميز نماينده اصولگراي بابل به رسانه هاي مجازي مازندران رسما اعلام نظر نمايند
نا شناس 16 مهر 1389
اینقدر بی انصاف نباشید کریمی تنها نماینده اصولگرای استان است که برای استان در مجلس تلاش می کنه این همه هجمه برای چیست؟
نا شناس 16 مهر 1389
اولا بايد گفت این آقاي كه اين قدر ادعاي رسانه اي بودن مي كند نمي داند رسانه با كدوم سه نوشته مي شود. ثانيا این آقا از نمايندگان رانت خواري بوده كه دست و پازدن ايشان براي دريافت مجوزهايي نظير استخدام از وزراي بهداشت و آموزش و پرورش دور از چشم رسانه ها نبوده است كه در صورت نياز قابل انتشار است.
ياسر قرباني 16 مهر 1389
جناب آقاي مهندس دوست و رفيق عزيز و دوستداشتني يه سئوال براي من پيش آمد مي خواستم از شما بپرسم آيا كسي نبود يك كامنت مثبت براي آقاي كريمي بذاره يا شما خوب خوباشو حذف كرديد (اميدوارم اينو حذف نكني )
نا شناس 16 مهر 1389
اقای کریمی را بنده در جلسات بایشان اشنا شدم و متاسف شدم چرا مردم شریف بابل به این تفکرات و اندیشه و سطح و علم رای داده اند و چطور ممکن است فاصله دو نماینده از یک شهر اینقدر باشد واقعا مشکل کجاست در عدم شناخت است و یا ریشه در زدو بندهای خارج از چارچوب است که امروز تبعات منفی انرا در رسانه ها و حتی در جامعه استانی بین شهروندان میبینیم من معتقدم نمایندگان استان پیشانی مردم در کشور هستند هرچقدر انها قوی و مقتدر و با صلابت باشند بنفع استان و منطقه میبشند اما حیف و صد حیف دریغ از یک ...
کنارنیوز 16 مهر 1389
گمان کنم همینطور اگه پیش بره، کامنت های علیه این نماینده، به 200 کامت برسه

البته شوخی بود ولی واقعاً جای تاسف داشت که از یک نماینده مجلس ، شاهد این نوع رفتار بودیم.
نا شناس 17 مهر 1389
شمال نیوز خجالت بکش مثل اینکه عادتت شده هر هفته با یکی در بیفتی مخصوصاًبا اصولگراها ماکه مدتها از خوانندگان سایت شما هستیم دیگر تحمل گستاخی تان را نداریم و برای همین کارتان تا وقتی که روش کارت رادرست نکردی به سایت تان سر نمی زنیم
نا شناس 17 مهر 1389
کریمی همان کسی است که رئیس آموزش و پرورش بابل بدلیل اینکه خواسته های نامشروع او را در زمینه بکار گیری افراد او انجام نداد برکنار کرد ما مردم بابل در آینده به او نشان خواهیم داد
الف ازبابل 17 مهر 1389
به آقا كه با هزار وعده و وعيد راي گرفت جز جابجا كردن فاميلها از طايفه فيروز جايي و كريمي در ادارات شهرستان بابل وادارات استان چه كار مهمي براي استان و شهرستان كرد برود از آقاي يوسفيان آمل ونريمان و ناطق ياد بگيرد هنوز جوان است متولد دهه پنجاه ازرسانه ها بعنوان يك بايلي كه به ايشان راي دادم عذر خواهي ميكنيم اسامي افراديكه با درخواست وي منصوب شدند بعضا بدون اهليت اجرايي را رسانه ها
ليست كنند. ان الله مع الصابرين ازخداوند متعال سلامتي مقام معظم رهبري وتو فيق رئيس جمهور عزيزو خدمتگزاران راخواستا ريم ودرپايان به آقاي كريمي پيشنهاد ميكنم احوالات مرحوم مهندس مجد دارا را بخوانندو از همه نمايندگان
استان بويژه سه بزرگوار فوق الذكر بعنوان يك شهروند مازندراني عاجزانه ميخواهم به فكر توسعه واشتغال استان باشند هماننداصفهان كه با سليقه هاي مختلف يد واحد هستند اما افسوس در مازندران
از رسانه ها انتظاريم به رسالت خويش كما في السا بق به دور از هرگونه واهمه از اينگونه مسائل شفاف سازي واطلاع رساني كنند .
اجركم عندا
مجاهدي 17 مهر 1389
زنده باد كريمي. مردي پاك از ديار بابل . زنده باد بر تفكر سالم و انتقادگر ،زنده باد بر مردي كه اهل هيچ زدو بند و باند بازي نيست و از نظر مالي سلامت دارد
و مثل بعضي ها ... نيست كه دنبال باند بازي و فصاد اقتصادي باشه
نا شناس 17 مهر 1389
گستاخ خودت هستي اي اصولگراي بي سواد
نا شناس 17 مهر 1389
روزی برادر حاتم طایی که نتوانست شهرتی مثل حاتم طایی کسب کند ناراحت بود و بدنبال راهی باری مطرح خود گشت که البته تلاشش برای رضای خدا و کمک به مردم از سر خیر خواهی نبود و نتیجه لازم را کسب نکرد . روزی که حاتم طایی همه شهر را به مهمانی فراخواند و دستور به طبخ غذای مطبوع برای همه شهروندان داد ، برادر او فکر کرد که باید جلوی این کار را بگیرد و ادرار بر یکی از دیگهای غذا میکند تا از این طریق به برادرش ضربه بزند و خودش هم شهیر شود. البته شهرت برادر حاتم طایی بیش از او شد و به
آرزوی خود رسید حال شهرت به بدی . ظاهراً آقای کریمی حکایت آن برادر حاتم طایی است که با فحاشی علیه ها شمی رفسنجانی و دیگران و نشان دادن حقارت خود می خواهد به شهرتی برسد که البته به این شهرت نائل آمدند باید به او تبریک گفت.
نا شناس 17 مهر 1389
خوشحالم كه اين نماينده ماهيت فرهنگي خودش را روشن كرد اين گستاخي وبي ادبي ايشان را نبايد به پاي اصولگرايان نوشت.
معلم 17 مهر 1389
از چند سخنرانی ایشان متوجه شدم چقدر خام و تازه به دوران رسیده است
او هنوز نمی داند ، انتقاد را نیز می توان در غالب ادبیاتی زیبا و متین ارائه داد ن
البته ایشان اهل شهر بابل نیستند ، ایشان روستا نشینی هستند که ظرفیت و اهلیت پذیرش این مسئولیت را نداشتند و موضع گیریهایش نشان می دهد که زمینه نمایندگی بعدی خود را تدارک می بیند ولی ما معتقدیم کسی که نیات جاه طلبانه داشته باشد و در اعمال ورفتار و قضاوت های خود هوی را بجای خدا انتخاب کند ، سیلی محکمی از طرف خدا خواهد خورد تا برای دیگران درس عبرت باشد
احمد 17 مهر 1389
حالا يك نماينده اومده واقعيت هاي استان رو گفته بهتون بر خورد.آقاي كريمي از پر تلاشترين نماينده هاي استان است وما هم به او افتخار مي كنيم . خيلي باحالي دكتر
نا شناس 17 مهر 1389
شما آبروی هر چه اصول گرا را بردی.تو باید از انتقاد استقبال کنی برای پیدا کردن نقات ضعف خود ...واقعا برات متاسفم
سعید 17 مهر 1389
به نام حق.شرمم می آیدکه قلم بردارم ودر پاسخ به همه شما که از سر نادانی و ناپخته گی چیزهایی نوشته اید ،چند کلمه ای بنگارم .نوشته بودیدهر چند که از موضوع اصلی کمی فاصله میگیرم ولی باید در جواب این برادران بگویم وای به حال ما که منافع مردم را فدای منافع شخصی میکنیم چه شده است که بعضی از مردم ما اینگونه فکر میکنند پر واضع است که جیره خواران سایت هایی هستند که آقای دکتر کریمی لرزه بر اندامشان انداخت .آنهایی که سالهاست فقط به فکر منافع شخصی خود و بستگان خویش بوده اند و هستند .بر نمی تابند که کسی از باب حقیقت ،واقعیت های مسلم را بازگو کند .تزویرگرندو مصلحت طلب اینها در مدت این چند دهه فقط به فکر منافع خویش بودند و بس.مسلم هست که بعضی از مردم و طرفدارانشان را بر علیه دکتر بشورانند -آب در هاون میکوبند-...وقتی شخصیتی چون کریمی که درس آموخته مکتب علی (ع) است و قسم یاد کرده است که جز حق نگوید ،چیزی جز این انتظار نمی رود او هیچ وقت به دنبال منافع مادی و پست دنیوی نبوده است و شرف و دیانت و وجدانش را برای اینها نمی فروشد درود برشماکه مردانه ایستاده اید..
نا شناس 17 مهر 1389
.انقدر.ازمطالب بچه گانه شما .متاسف .شدم .که .بعنوان یک مازندرانی حتی اجازه جواب دادن به خودندادم .واقعا برایتان تاسفیم
یک بابلی بیکار 17 مهر 1389
اقای کریمی لطف کند تعداد نفراتی که به دانشگاههای مختلف استان برای استخدام معرفی می کند را کمتر کند ، قطعا پیشرفت استان ضرب آهنگ بیشتری پیدا می کند
یا حق
بنده خدا 17 مهر 1389
لعنت به دهانی که بیموقع باز شد هرکس فکر نکرده حرف بزند آخرش میشود این هرکسی به ناحق بر علیه فرد یا افرادی حرف بزند خدا رسوایش میکند آقای کریمی چوب خدا صدا ندارد و تو را با دستان خودت رسوا میکند . خوب یادم هست که همراه و یار هاشمی بودی وقتی دیدی باد سمت دیگه ای میوزد رفتی آن سمت آقایان اصولگرا بدانید جهت باد از شما برگردد ایشان هم از شما برمیگردند.و دوست عزیزی که گفتی ایشان درس آموخته مکتب علی(ع) است آیا در رفتار و کردار ایشان نشانه ای حتی ناچیز از امیرالمومنین میبینید.آقای کریمی به خدا ایمان داری؟
بنده خدا 17 مهر 1389
تویی که شرمت می آید جواب ما را بدهی تویی که مارا نادان خطاب میکنی
چگونه از علی(ع)حرف میزنی {{به خدا اعتقاد داری؟}}
تقي كلهر 18 مهر 1389
آقاي ر... ظاهرا آقاي كريمي فيروزجائي بد جوري واقعيت تلخي را بيان كردند كه اينگونه شما اصرار بر بيان توهين به او و دفاع از نريمان معلولالحال داريد. بقولي خوب داريد مايه ميگذاريد. ما كه خيرخواهان به شماتوصيه نموديم جلوي توهين نماينده قانوني يك شهر ستان بگيريد گوش نفرموده ايد. اين هم دليلي ديگر بر گفته هاي آقاي كريمي
نا شناس 18 مهر 1389
بابلي هاي عزيز خواهش مي كنم درگذاشتن كامنت در اين به اصطلاح اعتراض بر اعصاب خود مسلط باشيد. اصولا فرقي بين نريمان و كريمي نيست. اين وسط آقاي ... دارد از ميان دوسنگ آسياب آرد خودش را كسيه مي كند. اين يك ضرب المثل است كه مي گويند ما از سابيدن دو سنگ آسياب رد خودمان را مي خواهيم. آقاي رمداني من واقعا براي ملت مازندران متاسفم كه آدم هالويي مثل شما بخواهيد زبان گويا انها باشيد. آقاي رمداني اين كامنت را بعد از دوكامنت كه از شما خواهش كردم جلوي توهين به يك نماينده قانوني يك شهرستان و عقده گشايي طرفداران ديگر نماينده همان شهر را بگيريد. براي شما ارسال كردم. اولين كامنت اين بود كه پخش نكرديد." آقاي رمداني من قبلا نظرم در رابطه با آقاي كريمي و خانواده او با شناخت كمالي كه از ايشان و خانواده ايشان دارم براي شما نوشتم ولي متاسفانه پخش نكرديد. يعني مي خواهم بگويم بعنوان يك بندپي اي اصلا ايشان را قبول ندارم و متاسفم كه ايشان بخاطر قبيله گرايي نماينده بابل شدند.اما يك سئوال اگر آقاي كريمي برعليه ديگران(مردم عادي و يك شخصيت ديگر) صحبت مي كردند. شما اجازه اين همه عقده گشايي طرفداران نريمان را به اين ملت مي داديد.؟ قطعا نمي داديد. آقاي رمداني درهر صورت ايشان در حال حاضر عليرغم ميل باطني ام نماينده قانوني يك شهرستان مي باشند. خواهشا جلوي اين همه جسارت و توهين را با حذف مطلب از صحفه سايت بگيريد" دومي هم در رابطه رفتار شما با سخن اين آقاي نماينده خلاصه اينكه " آقاي رمداني ظاهرا اقاي كريمي بدجوري واقعيات را بيان كردند و رفتار شما را در پخش توهين ها و عقده گشايي طرفداران نريمان را به قول آخوندها اينجور عنوان كردم "آفتاب آمد دليل آفتاب" كه آن را هم پخش نكرديد.
حق را بگوئید 18 مهر 1389
انصافا من نمی خواهم طرفداری کریمی را بکنم ولی عده ایی واقعا چپاول کردند حتی می گویند زمین وقفی را کاظم بیگی بابل ، میگویند مدرک و مستند بیاورید یک بچه دبستانی هم می داند وقتی چیزی را می خواهد بگیرد و بقولی چپاول کند آن را به اصطلاح قانونی کند، نمی شود جنگل های بندپی را همینجوری گرفت بلی می روند بنام دوست ، آشنا و...........از سازمان مراتع و جنگلها قانونا سند می گیرند . من در این جا از سایتهای مجازی می خواهم البته آنهایی که مستقل هستند گول نخورند بخدا اینها که علیه کریمی خرابکاری می کنند طرفدارمردم نیستند اونموقع که قدرت داشتند کجا بودند .کریمی یک روستایی ساده و صادق است و برعکس ان دغلبازان بی تکلف حرف می زند .لطفا مردم را خام نکنید که دیگر گول شما ها را که حتی هیچ طرفی نیستید (نه اصولگرا و نه اصلاح طلب) نخواهند خورد .آقای........که صدارات داشتی به جزء خدمت به خانواده آیا خدمت به خلق نیز کردی ؟ کجا؟آدرس بده ؟ و به والله اسم جلاله قسم اگر پول دست من هم بود می توانستم بهتریت ساختمان دانشگاه ...........را در ساری بسازم. مگر همه رسانه ها امامزاده هستند خیلی رسانه خوب و برای مردم کار می کنند وتعدادی نیز قلم به مزد هستند. شک نکنید رسانه خلافکار هم داریم. چرا باید بی دلیل از همه رسانه تمجید شود؟ در پایان خدا شاهد است دفعه قبل به کریمی رای ندادم و هنوز یکبار با ایشان ننشسته ام اما آدم صاف و ساده و صادق است.
تا 18 مهر 1389
از همان روزي كه دست حضرت قابيل گشت آلوده به خون حضرت هابيل آدميت مرده بود گرچه آدم زنده بود
اينهايي را امروزآقاي كريمي فرياد ميزند روزي شما از دستشان عاصي بوديد چه شد دوباره به گذشته برگشتيد وحرفهاي آن ...تكرار مي كنيد .خداوند همه مارا به صراط مستقيم هدايت كند.
نا شناس 19 مهر 1389
آقای نیازآذری رئیس محترم دانشگاه آزاد ساری اینقدر بین مردم مازندران مخصوصاً مردم عزیز بابل تفرقه نینداز تویی که بامیل خودت هیأت علمی دانشگاه آزاد ساری که یک زمانی دبیر منطقه 3 بود را بیرون کردی وفرستادی دانشگاه آزاد قائم شهر....چرا؟؟؟؟
محفوظ! 20 مهر 1389
من هم در جلسه مذکور بودم و در جریانم
ولی باید بگویم از یک سوژه جالب رد شدید! آقای شهردار .... اول تا آخر مراسم را خواب خواب بود!!!!!!!
نا شناس 28 مهر 1389
آقا اومده با این حرفها رای گرفت و اطرافیان اون به بهترین وجه دارند استفاده می کنن - آنهایی که برایش کار کردند رفتند کنار - حتی یه زنگ خشک و خالی هم برایشان نمی زنند - برای افرادی که برایشان کار ی نکردند در نژد آقای کریمی و برادرش حاج کریم محبوب تر ند
نا شناس 15 آبان 1389
خدا عاقبت همه مارا به خیر کند - همه ما رفتنی هستیم
خسته تن 29 آذر 1390
از این سایتها وروزنامه های جنجالی وکذاب خسته شدم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.895 seconds.