.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۰ هزار دانش آموز مازندرانی در کنکور رقابت می کنند
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در مازندران با اشاره به این‌که تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال در استان ۵۰ هزار و ۷۷۷ نفر است گفت: از این تعداد ۶۰ درصد زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

به گزارش شمال نیوز، محمد عباس نژاد افزود: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری در استان مازندران تعداد ۲۰ هزار و ۸ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۱ هزار و ۸۸۱ نفر در رشته علوم انسانی، ۷ هزار و ۷۷۰ نفر در رشته زبان‌های خارجی، ۵ هزار و ۷۶۱ نفر در رشته علوم ریاضی و ۵ هزار و ۳۵۷ نفر در رشته هنر در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۷ حوزه امتحانی در شهرهای ساری، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا، نور، نوشهر و بخش بندپی شرقی برای برگزاری آزمون آماده شده اند.

معاون دانشگاه مازندران افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و در صورت هرگونه مغایرت، بلافاصله به باجه‌های رفع نقص که از امروز سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در شهرهای محل برگزاری آزمون مستقر می‌شود مراجعه کنند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.