.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر بهداشت ؛
پزشک بدون مرز مازندرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل شد / استقبال نخبگان و مردم از جهادی ترین پزشک کشور
شمال نیوز : وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.
پزشک بدون مرز مازندرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل شد / استقبال نخبگان و مردم از جهادی ترین پزشک کشور

به گزارش شمال نیوز،  وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.

 

وی دارنده مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» ژنو ۲۰۲۱ به‌دلیل درمان مجروحان جنگ و بیماران، آموزش پرستاران در کشورهای آفریقایی، خاورمیانه و آسیای میانه (متولد ۱۳۴۵ در قائم شهر) پزشک ایرانی بدون مرز، متخصص پوست، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از مجروحان شیمیایی حملات عراق به ایران است.

 

وی عضو «شورای عالی کمیسیون پزشکی جانبازان کشور» و «سرپرست مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قاره آفریقا» بوده‌ است.

 

فعالیت‌های وی در شهر بم به مدت بیش از یکسال پس از زلزله و همچنین کشورهای عراق، افغانستان و آفریقایی کنیا، غنا، تانزانیا، زیمبابوه، گینه، سومالی و بروندی موجب دریافت نشان ملی ایثار از رئیس‌جمهور ایران در سال ۱۳۸۹ برای وی شد.

 

او همچنین از سایر کشورهای آفریقایی به دلیل مبارزه با بیماری ایدز و بهبودی سلامتی مردم نیز عناوین پر افتخاری را به عنوان پزشک بدون مرز ایرانی از رئیس‌جمهور بروندی، نخست‌وزیر و وزیر بهداشت کنیا، رئیس هلال احمر و وزیر بهداشت غنا و … کسب کرد.

 

 

استقبال نخبگان و مردم از جهادی ترین پزشک کشور 

 

پس از انتشار خبر اولیه انتصاب دکتر عمادی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ، نخبگان و مردم بابل در تماس یا خبرنگار ما ، از این انتصاب از سوی وزیر بهداشت استقبال کردند .

 

نخبگان و مردم بابل معتقدند که شخصیت علمی ، اجرایی و بین المللی دکتر عمادی که آوازه ای جهانی دارد ، می تواند جایگاه علمی و پزشکی این دانشگاه را ارتقا داده و چشم اندازهای جهانی را بر روی این دانشگاه باز کند .

 

مردم شهر بهار نارنح نیز ایثارگری ، جهادی بودن و توجه ویژه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل را نقطه قوت انتصاب دکتر سید ناصر عمادی در این سمت می دانند .

 

گفتنی است دکتر عمادی یکی از معدود پزشکانی است که مطب شخصی ندارد و در طول سال های گذشته همواره با حضور در مناطق محروم و بیمارستان ها به درمان بیماران می پرداخت .

 

توضیح عکس : این عکس مربوط می شود به حضور داوطلبانه پزشک بدون مرز ، دکتر عمادی در سوریه برای مداوای مردم بی دفاع این کشور ، در جریان جنگ با داعش

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.