.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع ۹۹ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در مازندران
۹۹ هزار حلقه لاستیک تاکنون بین مالکان وسایل نقلیه باری و مسافر مازندران با نرخ دولتی توزیع شده است.

به گزارش شمال نیوز،  علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۹۹ هزار حلقه لاستیک از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون بین مالکان وسایل نقلیه باری و مسافر مازندران با نرخ دولتی توزیع شده است.

 

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سطح وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و بر اساس توافقات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک‌ها در بخش بار و مسافر در بین مالکان وسیله نقلیه استان در حال توزیع می‌باشد.

 

نصیری با اشاره به برگزاری جلسات مستمر در جهت برون‌رفت از مشکلات رانندگان، گفت: مالکان وسیله نقلیه متقاضی می‌بایست بر اساس پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های نکا-محمود آباد و رامسر مراجعه و حواله خود را دریافت کنند.

 

او افزود: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تامین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

نصیری گفت: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این اداره کل اعلام و با هماهنگی انجمن‌های صنفی رانندگان در بین متقاضیان در حال توزیع می‌باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.128 seconds.