.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از فردا در مازندران آغاز می‌شود
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران گفت: هدایت تحصیلی به‌صورت رسمی از روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه امسال در مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،اسفندیار نظری امروز اظهار کرد: هدایت تحصیلی به‌صورت رسمی برای ثبت‌نام پایه‌های نهم و دهم از روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه امسال در مازندران آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان هنگام مراجعه به مدرسه مبدأ نمون‌برگ شماره ۶ و ۷ را دریافت می‌کنند که در نمون‌برگ ۶ عملکرد مشاوره‌ای و تحصیلی فرد با خود مقایسه خواهد شد اما نمون‌برگ  شماره ۷ که فرم اصلی هدایت تحصیلی و مشخص‌کننده رشته دانش‌آموز است، کف معدل شاخه و رشته دانش‌آموز را مشخص خواهد کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: دانش‌آموز براساس اولویت الف تا د به مدرسه مقصد که متوسطه دوم است همراه با معرفی‌نامه ثبت‌نام خواهد کرد.

نظری با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که در نمون‌برگ شماره ۷ گروه الف هستند از تاریخ ۲۷ تیر ماه  تا ۵ مرداد ماه به مهلت ۸ روز کاری ثبت‌نام خواهند کرد، ادامه داد: گروه‌های ب از ۸ تا ۱۱ مرداد  و گروه ج و د از ۱۲ تا ۱۹ مرداد ماه ثبت‌نام خواهند کرد که البته این تاریخ‌ها پیشنهادی بوده و شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند به‌تناسب وضعیت شهرستان زمان‌بندی بیشتر یا کمتری را در نظر گیرند.

وی تصریح کرد: اگر دانش‌آموزی قبولی خرداد باشد اما در هیچ یک از گروه‌های الف تا د قرار نگیرد با هماهنگی مشاور مدرسه و کمیته هدایت تحصیلی شهرستان و مناطق نسبت به هدایت مجدد اقدام خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: با توجه به سه عامل عملکرد مشاوره‌ای و تحصیلی و ظرفیت شهرستان و مناطق دانش‌آموز برابر پرونده الکترونیکی خود به شاخه و رشته‌های مورد نظر هدایت خواهد شد.

نظری با اعلام اینکه امسال در مازندران ۳۹ هزار و ۹۴۱ دانش‌آموز به سه شاخه نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هدایت می‌شوند، گفت: انتظار ما از خانواده‌های پایه نهم این است که در مهلت زمان تعیین شده به مدارس مراجعه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.