.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشی سفر انتخاباتی احمدی نژاد به اصفهان

محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر دیروز جمعه در یک سفر انتخاباتی با حضور در جمع مردم اصفهان با استقبال گرم وپرشور مردم این استان روبرو شد.

به گزارش شمال نیوزر به نقل از مهر ، محمود احمدی نژاد در دومین سفر تبلیغاتی خود که به استان اصفهان رفته بود در جمع گسترده مردم این استان به ایراد سخن پرداخت که به گفته مردم این دیدار با فرهنگ و تمدن ساز میدان امام و خیابانهای منتهی به این میدان تاکنون این میزان جمعیت به خود ندیده است.

آنچه در ذیل می خوانید حاشیه های از سفر نیم روزی احمدی نژاد به استان اصفهان است.

مردم استان اصفهان که ظهر روز گذشته برای برگزاری نماز جمعه به میدان امام رفته بودند، پس از پایان یافتن این مراسم عبادی و سیاسی، میدان را ترک نکرده به گونه ای این خیل عظیم برای شنیدن سخنان کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 10 که برای اقامه نماز جمعه به این میدان آمده بودند تا ساعت8:15 شب منتظر احمدی نژاد نشسته بودند.

احمدی نژاد که عصر دیروز ساعت 4:15 دقیقه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد، بلافاصله به سمت میدان امام حرکت کرد ولی هواداران وی با حضور در درب ورودی فرودگاه به استقبال وی آمده بودند، استقبالی که شاید اصفهان تاکنون به خود ندیده بود. شعارهای دیروز مردم اصفهان بیانگر این موضوع بود که مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از احمدی نژاد حمایت خواهند کرد، که می توان به این شعار یکپارچه مردم اصفهان اشاره کرد" اصفهان یک کلام احمدی نژاد والسلام".

احمدی نژاد برای اینکه بتواند در جمع مردم اصفهان سخنرانی کند می بایست به میدان امام این شهر می رفت، مسیری که در روزهای عادی می توان در مدت زمان 30 دقیقه آن را طی کرد. ولی استقبال مردم اصفهان به گونه ای بود که احمدی نژاد این مسیر را ظرف مدت 4 ساعته طی کرد.

شاید یکی از زیباترین صحنه های دیروز را می توان مهرورزی احمدی نژاد به هواداران میرحسین خواند، به گونه ای که وقتی احمدی نژاد مسیر فرودگاه تا میدان امام را طی می کرد در گوشه ای از شهر هواداران موسوی گرد هم آمده بودند وبا شعار های خود حمایتشان را از سید اعلام می کرند که احمدی نژاد به هنگام دیدن این جوانان با لبخند برای آنان دست تکان داد و خطاب به هواداران خود گفت کسی حق ندارد به این افراد بی احترامی کند.

مردم اصفهان برای اینکه بتوانند سخنان این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بشنوند علاوه بر حضور گسترده و بی نظیر در میدان امام در خیابانهای اطرف این میدان ازجمله، خیابان چهارباغ، حافظ، نشاط، میدان احمد آباد، خیابان جی، خیابان پروین گردهم آمده بودند تا از احمدی نژاد به گرمی استقبال کنند. 

یکی از مسائل این سفر انتخاباتی بروز نگرانی در بین نزدیکان احمدی نژاد مبنی بر رسیدن وی به برنامه تلویزیونی بود چرا که وی "احمدی نژاد" می بایست ساعت 10:45 شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری حاضر می شد تا برنامه های انتخاباتی خود را اعلام کند. ولی برخی گمان می کردند که استقبال شاید مانع از رسیدن احمدی نژاد  به برنامه تلویزیونی شود.

حضور مردم در این برنامه باعث شد تا شایعاتی مبنی براینکه احمدی نژاد به برنامه تلویزیونی خود نخواهد رسید به وجود آمد در این حد که اعلام کردند وی به طور ارتباط مستقیم از سیمای استان اصفهان با ملت ایران سخن خواهد گفت، ولی با تمامی این سخنان یکی از همراهان احمدی نژاد اعلام کرد که وی "احمدی نژاد" برای گفتگو با مردم ایران به تهران باز خواهد گشت.

با توجه به حضور گسترده مردم اصفهان، آنچه در این برنامه انتخاباتی بسیار به چشم آمد برخلاف تمامی برنامه های این چنینی جایگاه خاصی برای مسئولان در نظر گرفته نشده بود وهمه مدیران ومسئولان در جمع مردم حضور داشتند.

احمدی نژاد که ساعت 10:05 دقیقه شب وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد مورد استقبال محرابیان و کلهر و برخی دیگر از نزدیکان خود قرار گرفت، نزدیکانی که قرار بود وی را در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری همراهی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 خرداد 1388
احمدی نژاد پیروز است.
reza 27 خرداد 1388
دولت اقای احمدی نژاد با تقلب ، پیروز انتخابات شد
reza 27 خرداد 1388
با توجه به سخنان سخنگوی شورای نگهبان : اقای کدخدایی
که مبنی بر این است که نتایج انتخابات ، بایستی از سوی شورای نگهبان تایید شود. حال سوال اینجاست که چرا اقای احمدی نژاد ، قبل از تاییدیه شورای نگهبان ، اقدام به برپایی جشن پیروزی خود کرده است.
نا شناس 31 خرداد 1388
بخدا احمدي نژاد 6مليون هم راي نياورد ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.336 seconds.