.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به همت کانون مهندسین ساری ؛
افتتاح نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی مهندسین کشور
شمال نیوز: نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی مهندسین کشور ، پروژه ای با آخرین فن آوری و مصالح نوین روز با نماد مهندسی کشور توسط کانون مهندسین ساری افتتاح شد .

 شمال نیوز: نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی مهندسین کشور توسط کانون مهندسان ساری با حضور نائیچ پور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در مرکز مازندران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ رییس هیات مدیره کانون مهندسین ساری در آیین افتتاحیه این مجموعه فرهنگی ورزشی با بیان اینکه افتتاح نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی مهندسین کشور در ساری در شب میلاد امام عصر عج الله مایه افتخار است گفت: این پروژه که با همت مهندسان کانون مهندسین ساری و بدون هیچگونه حمایت مالی از نهادی ساخته و افتتاح شد، متعلق به تمامی مهندسان مازندرانی است.


یاسر بهار فر ضمن تشکر از زحمات تمامی مهندسان عضو این کانون و حمایت های معنوی تمامی دوستانی که در این پروژه نهایت اهتمام را داشته اند اظهار داشت: کانون مهندسین ساری با بیش از دو هزار و 400 عضو در رشته های 7 گانه مهندسی در قالب تشکل صنفی بدون هیچ گونه دیدگاه سیاسی از سال 58 به طور غیر رسمی فعالیت خود را شروع و در سال 66 در ساری به ثبت رسیده که اهدافی چون ارتقائ سطح آموزشی اعضا، ترغیب و توجیه مردم و مسئولین در راستای بهره گیری از بهره علمی مهندسین و تامین مراکز رفاهی و گردشگری را در دستور داشت.

رییس هیات مدیره کانون مهندسین ساری اذعان داشت: همدلی و هم زبانی در اهداف کانون مهندسین ساری به وضوح قابل رویت است و همواره سعی شده تا در کانون مهندسان ساری همدلی در ارتباط صمیمانه تر با اهداف جامعه و رفع نواقص و کاستی های حوزه شهری و شهروندان برقرار باشد.

وی با بیان اینکه در کانون فقط فعالیت های حرفه ای را دنبال نمی کنیم بلکه فعالیت های اجتماعی، آموزش، خیریه و... را نیز دنبال می کنیم گفت: کانون مهندسین را فقط در کرج و مازندران می بینیم.

 بهارفر افزود:  ایجاد نظام مهندسی ساختمان در مازندران قبل از دهه 60 نشان دهنده نگاه ویژه مهندسان مازندرانی به مسائل شهر وشهروندی است که بر بلوغ فرهنگی مهندسان استان تاکید دارد.

رییس هیات مدیره کانون مهندسین ساری هزینه فاز اول اجرای این پروژه را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای اتمام این پروژه 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افتتاح این پروژه را از سوی کانون مهندسی ساری را خیزش موج جدید خدمت رسانی مهندیسن ساروی دانست و گفت: برنامه هایی از این دست را توسعه و تداوم خواهیم داد.

دکتر بهار فر با اشاره به استارت اولیه این پروژه در ده سال گذشته گفت: مجموعه حاضر نتیجه تلاش یک ساله هیات مدیره، مهندسان عضو و ... بوده که با حمایت همه جانبه کمیته فنی به انجام رسیده است.

وی در پایان یادآور شد: این پروژه با آخرین فن آوری ها و مصالح نوین و به روز با نماد مهندسی در کشور و استان ساخته شد که در فاز دوم آن احداث زمین تنیس، مجموعه پذیرایی روباز، سالن بیلیارد و ... را شاهد خواهید بود.


بر اساس این گزارش؛ مجموعه فرهنگی ورزشی کانون مهندسین شهرستان ساری در کیلومتر7جاده دریا- ابتدای عبور روستای ماهفروز محله(آزادی)- بلوک سوم جنوبی واقع شده است. /250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لطفی علیرضا 15 خرداد 1394
با عرض سلام / ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت خودجوش مهندسان محترم ساروی . امید است در سنگر عمران و سازندگی شاهد ارائه نبوغ و راهکارهی مناسب جهت ارتقا دانش مهندسی و بکارگیری ان در شهرستان ساری و استان مازندران باشیم . ...
آیا این کانون در رشته های مجموعه مهندسی دریا عضویت میپذیرد ؟
محسن روزبه 17 خرداد 1394
تشكر دكتر بهار فر خدا قوت خسته نباشي
ماهان 17 خرداد 1394
ازبانیان اولیه این طرح هم قدردانی شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.