.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع مکرر آب شهروندان و مسافران مازندران را کلافه کرده است

مصرف بیش از حد آب توسط شهروندان مازندرانی سبب شد که آب بیشتر ساکنان شهرهای مرکزی استان از صبح دیروز جمعه تاکنون قطع باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون آب بیش از 80 درصد مردم ساکن شهر ساری قطع بوده و آب و فاضلاب مازندران مردم را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرده است.

قطع آب به صورت مستمر از صبح امروز دامنگیر مردم شهرهای بابل، آمل و برخی شهرهای غرب مازندران نظیر تنکابن و رامسر شده است.

ورود حدود 500 هزار گردشگر طی دو روز گذشته به مازندران و در آستانه نوروز سبب شد تا این افراد بر تعداد مشترکان غیردائم آب استان افزوده شوند و سبب مشکلاتی برای مردم شوند.

با توجه به قطعی آب در برخی شهرهای استان مشاهده شده که مردم برخی نقاط ساری نسبت به شستشوی خودرو و حیاط خود مبادرت کرده و باعث شده که آب مردم ساکن در بخش های مرکزی و جنوبی شهر قطع باشد.

هم اکنون قطع آب مرکز استان به طور کامل در مناطق دخانیات، بلوارکشاورز، جام جم، نهضت و خیابان های مشرف به آن مشهود بوده و بسیاری از در آستانه تحویل سال دچارمشکل شده اند.

بهمن آذرمنش، مدیرروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز با تایید قطعی مکرر آب در مرکز و شهرهای مرکزی و غرب استان از مشترکان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی افزود: این شرکت تمامی توان خود را برای تقویت پمپاژها و جلوگیری از قطعی آب به کار برده اما متاسفانه مصرف آب مشترکان بیش از حد انتظار بوده است.

آذرمنش اظهار امیدواری کرد: تا ساعاتی پس از لحظه تحویل سال نو، قطع آب مشترکان رفع شده و از حالت حاد به صورت عادی درآید.

هم اکنون 637 هزار مشترک مصرف کننده آب شرب در مازندران وجود داشته که این آمار بدون آمار گردشگران مصرف کننده در برخی ایام سال است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.465 seconds.