.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی شهردار گوش شنوایی ندارد...
در شهرداری قائم شهر در به همان پاشنه می چرخد !
اعزام تجهیزات و کارگران شهرداری به مرکز آموزش هتلداری فنی و حرفه ای که در شهرستان ساری مستقر است و یکی از اعضای شورا جدیدا ریاست آنرا بر عهده گرفته ، بحشی از پازل خدمتگذاری آقای شهردار به آندسته از اعضای شورایی است که منت گذارده و موجب ابقای او شدند !

شمال نیوز : در حالی مردم قائم شهر همواره از کمبود فضای سبز و پارک در این شهرستان گلایه مندند که شهردار قائم شهر در اقدامی عجیب و غیرقابل قبول امکانات ، تجهیزات و کارگران واحد فضای سبز شهرداری را به شهرستانی دیگر اعزام کرده است .

معلوم نیست این اقدام شهردار قائم شهر با مجوز شورا بوده یا خودسرانه اقدام نموده است که در هر دو صورت یکارگیری امکانات و نیروهای شهرداری که باید در خدمت شهروندان قائم شهری باشد در خارج از حوزه گستره شهرستان تخلف بوده و متخلفین باید پاسخگو باشند .

طبق قانون، شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است که عوارض محلی و منابع مردمی موجود در آن باید صرف حوزه سرزمینی همان شهر شود ولی در اقدامی تعجب آور، با توجه به مشکلات فروانی که در حوزه شهری قائم‌شهر وجود دارد، یک عضو شورای شهر قائم‌شهر با همکاری شهردار ، از منابع شهرداری این شهرستان برای زیباسازی یک مرکز آموزشی در ساری استفاده کرده است .

سید جعفر حسینی که در روزهای گذشته در آستانه استیضاح قرار گرفته بود اما به یکباره و در توافق با تعدادی از اعضای شورا ماندنی شد !!!

گفته می شود اعزام تجهیزات و کارگران شهرداری به مرکز آموزش هتلداری فنی و حرفه ای که در شهرستان ساری مستقر است و یکی از اعضای شورا جدیدا ریاست آنرا بر عهده گرفته ،  بحشی از پازل خدمتگذاری آقای شهردار به آندسته از اعضای شورایی است که منت گذارده و موجب ابقای او شدند !

به نظر می رسد روند تقدم رضایت اعضای شورا بر رضایت شهروندان که این روزها توسط شهردار قائم شهر کلید خورده ، آینده ای ناخوشایند را برای شهرداری و شهروندان قائم شهری به انتظار نشسته است .

این روزها عملکرد پر انتقاد شهردار قائم شهر موجب نارضایتی شدید مردم شده ونحبگان و رسانه ها نیز از وضعیت موجود و نابسامانی در خدمات رسانی شهرداری انتقاد دارند .

البته جابجایی و تغییرغیرمنتظره و بلافاصله پس ازپایان پروژه نمایشی استیضاح ، در واحدهای شهرداری به خوبی نشان داد که شهردار قائم شهر از خود اختیاری نداشته و مجبور است برای ماندن دستورات برخی از اعضای شورا را اجرا کند .

شمال نیوز پیش ازاین با پیش بینی لازم ، نسبت به این اقدامات هشدار داده بود اما انگارشهردار گوش شنوایی ندارد و« در شهرداری قائم شهر در بر همان پاشنه می چرخد » و عزل و جابجایی برخی مدیران واحدهای شهرداری در گام اول ، برنامه ریزی برای جذب نورچشمی ها و اعزام تجهیزات و کارگر فضای سبز به خارج شهرستان در گام های بعدی ، از اقدامات نسنجیده شهردار قائم شهر به شمار می رود که به نصایح رسانه ها توجه ای نکرده است .

همانطور که تذکر داده بودیم تغییرو جابجائی توافق شده درکشاکش استیضاح نمایشی شهردار ،  در بافت مدیریتی واحدهای شهرداری و برخی از سازمان ها ، موجب به حاشیه کشیده شدن بیش از پیش شهردار خواهد شد و بدون شک بدنه شهرداری با این اقدامات دیکته شده ،همراهی خود را به  حداقل رسانده و چالشی دیگر به مراتب سخت تر از چالش گذشته دامنگیر مدیریت شهری قائم شهر خواهد شد

بدون تردید درخواست های برخی از اعضای شورا پس از عزل و جابجایی برخی از مدیران واحدها ، جذب نیروی جدید و ایجاد فضای سبز در خارج از گستره سرزمینی شهرستان قائم شهر ، به همین جا ختم نشده و این قصه سر دراز دارد ...

 به شهردار قائم شهر توصیه می کنیم تا دیر نشده از ادامه شیوه خدمتگذاری به برخی از اعضای شورا تجدید نظر نموده و رضایت خدا و مردم را بر هرفرد و گروهی ترجیح دهد .

باز هم تاکید می کنیم که اقدامات و تحرکات شهرداری قائم شهر به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان همواره در رصد رسانه ها قرار دارد و رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی اجازه هیچ گونه تخلفی را نخواهند داد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 تير 1393
تازه اولشه جناب شهردار !!! نگرانیم اگرجلوتر بریم تجهیزات شهرداری رو باید ببره برای محوطه سازی مرغداری 50 هزار تایی پسر اقای ....................... ووووووووووووو
داریوش 8 تير 1393
بقیه مسئولین کجا هستن امام جمعه ،فرماندار از همه مهم تر نماینده ها
پاسخ ها به این نظر
مربی فنی وحرفه ای 8 تير 1393
نماینده ها اگه بودن که اون آقامدیرکل نمیشد!!!!! فرماندارمحترم هم که فقط به فکرابقای خودشه...ازنماینده های ساری عاجزانه استدعا داریم یک تحقیق و تفحص مفصل ازاداره کل فنی وحرفه ای ومراکز شهرستان شهیدپرور ساری بکنندو نوع عزل ونصبها و افراد جدیدالمنصب!!!!رابررسی کنند...وصدالبته سطح سوادشان راکه اکثرا دیپلم کارودانش هستن!!!!!
مربی 22بهمن 10 تير 1393
به قول عادل فردوسی پور: چه میکنه این سوادکوهی تو محوطه جریمه مرکز 22بهمن ساری.....!!!!!!!!!!!!!!
گروهی از خانواده شهدا فنی و حرفه ای 11 تير 1393
سوادکوهی از جانبازان انقلاب است و مدرک اش هم فوق لیسانس است .زمانی که آقایان در بغل مادرشان بودند ایشان در 13 سالگی در جبهه بوده است .امروز هم این جا را جز جبهه تلاش نمی بیند
جانبازجنگ تحمیلی 11 تير 1393
ایشان جانباز جنگ تحمیلی هستند نه جانباز انقلاب آقای محترم!در ضمن کامنت یه چیز شخصیه...بنر نیست که گروهی بزنین( گروهی ازخانواده شهدا!!! )
علی 8 تير 1393
احتمالا یکی از اعضای شورای قائمشهر که رئیس این مرکز یعنی فنی وحرفه ای شده /باید باشد / متاسفیم برای شهردار/ اگر این چنین باشد .................................... ..................................................................................................................... ................................................................................................................... ........................................................................................................................ ...................................................................................................................... ..................................................................................................................... .................................................................................. ?!
پاسخ ها به این نظر
رحمت 8 تير 1393
وای چه سانسوری ؟ عجب سانسوری شمال نیوز !!!!!!!!!! توهم سانسور . بذارید مردم حرفشون رو بزنن
شاغلام 9 تير 1393
فنی وحرفه ای مازندران شده ستاد انتخاباتی آقای خاص....!!!مدیرکل محترم....این تذهبون؟؟؟؟؟این کارهارو یه مدیرکل دیگه هم کرد و آخرش........نشد که نشد!!!!با این آدمهای .........وبااین تیم ضعیف ودرحد لیگ3...این ره که تومیروی به ترکستان است دوست عزیز!!!!حاج رضای عزیز وبزرگوار....یه کم تو خلوت خودت بشین وتنهایی فکرکن...اصلا میذارن یه کوچولو تنها باشی و لااقل واسه یه روز خودت باشی....خود خودت باش....اونوقت.....
مهیار 9 تير 1393
ای کاش یکی می گفت چرا این آقا از ریاست فنی و حرفه ای جویبار برکنار شد ؟! اگه خوب بود چرا تو قایم شهر بهش پست ندادن
نا شناس 8 تير 1393
خوشابحال جناب حسینی مدیرکل دفتر شهری و.... دراستانداری که این اقا را حمایت کردند و میکنند
رمضان 8 تير 1393
این بی اختیاری جناب شهردار را باید افرادی پاسخ بدهند که تمام قد برای شهردار شدن سینه چاک شدند . لذا برای سانسور نشدن از مخفف اسامی استفاده می شود.
آقای مدیرکل که در مراسم معارفه ایستاد فکر نمیکرد این هندوانه توزرد از اب درآید.
آقاین شورای محترم شهر که گزینه های اصلح را به راحتی کنارگزاشتند امروز در پستو های ساختمان شورا فقط به جلسات زیاد وبی محتوا و حق الجلسات مصوبه خود می اندیشند.
یکی شان در فکر استخدام شدن هست و دیگری صندلی ریاستش را میجوید یکی دیگر به ناک حمایت از قشر........... از کارخانه داران سواری میخورد.
ویکی در فکر وارد کردن برادرش به مجلس و......
حالا بفرمایید شهردار محترم که در شهرداری فقط ار آسانسور همکف به ششم میرود وبرمیگردد جکار میتواند بکند؟
گذشتن از برخی ازنامها که کاندیدای شهرداری بودند امروز برخی از اعضای شورا را بفکر وادارکرده که در مدت زمان مانده تا پایان دوره خود حدود 3 سال تصمیم جدی بگیرند .
نکته مهم اینکه چرا فرماندار محترم به موضع گیریهای اخیر شورا و شهردار وارد نشده جای بسی سئوال است .
عرشیا 8 تير 1393
خدار ا شکر اینجا را هادی حسینی پاتک خوردند یادمون نرفته با لابی شبانه هاد ی حسینی اقای جعفر حسینی شدند شهردار قائمشهر الان با کمک لیدر اصغر گرزین سید جعفر حسینی تو شهرداری ماندگار شدند و مجبور شدند اقای شهردار به خاطر خدمتی که لیدر خانواده گرزین سعید میرزایی به شهردارنمودند تجهیزات شهرداری قائمشهر بره برای مرکز استان کار انجام بده . آخه توادره کل فنی و حرفه ای استان کارهای انتخاباتی اصغر گرزین با حمایت رضا گرزین کلید خورده و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده . تازه رضا گرزین و اصغر گرزین با لباس متحد الشکل در مراسمات ( کت شلواریهای آبی اسمانی) حضور پیدا می کنند بنده خدا هادی حسینی همکار دیروزش شده رقیب امروزش .
پاسخ ها به این نظر
همشهری 8 تير 1393
دوست خوبم , عرشیای عزیز
اینکه یکسال و چند ماه مونده به انتخابات شروع به تخریب یکی از کاندیداهای مجلس کردی جای تعجب داره.آخه اصغر گرزین چه دخالتی تو این داستانها داره نمیفهمم!!!!
بهنام 9 تير 1393
ساختو پاخت بر این شد که فقط یه گرزین تو انتخابات باشه.
رضا رو با مدیر کلی راضیش کردن!
عرشیا 13 تير 1393
همشهری عزیز کت و شلوار هم رنگ پوشیدن اصغر و رضا گرزین حکایت از چه چیزی دارد تازه فرمودید 1سال و چند ما مانده به انتخابات چرا اصغر گرزین برای اتتخابات خودشان را به آب و آتش می زنند و شروع کردن به توزیع .......... ووووووووووووووووووووووووووو
سارا 8 تير 1393
خیلی از شمال نیوز سپاسگزاریم که هنوز وجدان بیداری داره و مردم به خواب رفته رو بیدار میکنه ای ول داداش دست مریزاد. مردم باید بدانند که پول نوسازی و عوارض های کلان نه تنها برای شهر خرج نمی شود فقط و فقط برای جلب رضایت .................. می شود امکانات که جای خودش رو دارد اقایان از اطراف قائم شهر امدند شهر را تسخیر کردند مردم هنوز در خوابند. لطفا سری به شهرهای اطراف نه فقط برای تفریح بلکه برای تفحص بزنید ببینید شهردارهای قائم شهری که در شهرهای اطراف هستند چه ها کردند اونوقت شهردار ما برای ابقای خودشان همش در فکر......دادن هستند شمال نیوز ما باهاتیم الحق که خوب اومدی و به موقع
پاسخ ها به این نظر
مرتضی 9 تير 1393
خواهر گرامی،در مورد مطلبت هیچ نظری ندارم ولی نوع نگارش و بیان ت به مردها بیشتر میخوره:-)
مجبور نیستی لباس زن ها رو تنت کنی
انیسه 10 تير 1393
آق مرتضی چرا حرف حساب رو جواب نمیدی
قائم شهری 9 تير 1393
بیخود نبود که اعضای شورا از شهردار قبلی می ترسیدند .به اعضای شورا باج نمی داد و بله قربان گو نیود.
مازنی 9 تير 1393
آخه اینطور قضاوت می کنی برو قانون رو ببین اصلا یک شهردار می تونه با اعضای شورا مخالفت کنه؟؟؟ سریع عوضش می کنن.... این قضیه تو تمام شهر ها هست و داره اتفاقات بدتر میفته ، حالا رفته فضای سبز انجام داده فکر می کنی کار خیلی خلافی انجام شده؟؟؟ یا میدونی یا نمی دونی تو شهرداری ها چه خبره.... مشکل از قانونه که شهردار فرمالیته است چه این آقا باشه چه یک فرد دیگه
سید 9 تير 1393
32 انتصاب افراد در عرض 45 روز از انتصاب مدیر فنی و حرفه ای ، آقای استاندار آیا شما نماینده دولت اعتدال و امید هستید؟
پاسخ ها به این نظر
بهنام 9 تير 1393
اولا ٣٣ انتصاب از ٣٠٠ پرسنل یعنی داسی که میگفتن ما نداریم
ثانیا همه هم از سینه چاکان گرزینها که اصلا اتفاقی بوده و با برنامه انجام نشده .
اونوقت بگید هیچکس انتخاباتی کار نمیکنه .
کارشناس فنی وحرفه ای 10 تير 1393
مدبرکل محترم انتصاب انجام دادن...!!! معاونت محترم اداری ایشان انتساب!!!!! انجام میدن!!! یعنی فک وفامیلاشو نو بعنوان نیروی زبده به اداره کل تزریق میکنن...!!! کاشت...داشت...بعد از گرزین ان شاالله...برداشت...!!!!!!!!!!!
همکار 12 تير 1393
معاونت محترم اینقدر عجله دارند که وقتی طرف نیست ومرخصییه میز وصندلیشو جابه جا میکنند که حتی یک روز جای دوستان خالی نیاشد دیگه اتاق خالی تو اداره نداریم خالی! منظور جای خالی برا یک میزه دیگه با منصب تشریفاتی .دریابید مدیریت بر قلب ها را !!!!!!!!!!
همکار دلسوز 13 تير 1393
وقتی منافقان صحبت از وفاق می کنند دیگر وا مصیبتا.........معاون فعلی بلایی بر سرمدیر فعلی خواهد آورد که معاون قبلی سر مدیر قبلی آورد....بلکه هزاران بار بدتر.....
بهنام 9 تير 1393
اگر این اعتدال است !؟.......آقای اصغر گرزین نمایندگی شما در مجلس بعدی را پیش پیشکی و یواشکی تبریک میگوییم .
محمد 9 تير 1393
با سلام شاید منو بشناسید ولی نمیگویم کی هستم. شما فرض کنید اقوام آقای دکتر احمدی گرجی. باید بگم که دکتر احمدی گرجی در انتخابات ورود نمیکند گرچه با ورود ایشان همه به نفع ایشان کنار رفتند ولی ایشان به دلیل تخریب ها و همین که برادرش در شورا هست نمی آید که نکنه سو استفاده ای باشد نمی آید اون با پستی مهمی که در کشور دارد ............... یه ذره به فکر شهرتون باشید یک دست و همدل باشید.. اگر فکر میکنید دروغ میگم میتونید اسمشو در اینترنت بزنید و سابقه اش را ببنبد. او الان اندازه 10 تا نماینده قدرت داره اگر بخواد کمک کنه به شهرش نیازی به کاندیدا شدن نداره گر چه که اگه بیاد که نمیاد به عنوان یه قهرمان و ناجی قائم شهر میتواند عمل کند
پاسخ ها به این نظر
................ 9 تير 1393
ول کن بابا این حرف ها رو. دکتر حسینعلی احمدی گرجی بهش یک پست تشریفاتی دادند و گفتند یک جا بشین وگرنه کجا ی مجلس شورای اسلامی بازرس و ویزه سازمان بازرسی میخواد اومده همه جا بنر زده من شدم مدیرکل بازرس ویژه ریاست جمهوری و مجلس بهش بگید خدایی دست یکی را گرفته و براش کاری انجام داده معرفی کنه یک مدت کوتاهی مدیرکل پاسخگویی به شکایات مردمی سازمان بازرسی شدند فک فامیلاهاش گفتند یک بنر تبریک بزنیم حضرت ایشون اجازه این کار رو ندادند و گفتند مردم متوجه پستم میشند و گرفتار میشم
ناظر شهرداري 9 تير 1393
با سلام تو کامنت ها خبري از عضو محترم شورا که نقش کليدي داشت نديدم . آقاي جعفر احمدي که ظاهرا برادرشان کانديد مجلس هستند و در دقيقه آخر استيضاح با شهردار لابي,مي کنند و مقرر مي گردد از آقاي عين احمدي در پست معاونت خدمات شهري بجاي آقاي فضلي که انصافا بدون حاشيه مشغول فعاليت بوده در جهت بدست آوردن راي کارگران خدمات شهري و شرکتي هاي شهرداري استفده کنند و ................................ ......................................................................................................... آقاي احمدي دقيقا کارهاي شما رصد مي شود و در آينده متوجه دور زدن مي شوي
نا شناس 9 تير 1393
آقای حاج آقا معلمی به جای نگرانی در مورد بازی والیبال در ساری بهتره به این مشکلات رسیدگی کنه... بسم الله حاجی....
علی 9 تير 1393
نگرانم شورای شهر قائم شهر بازیچه افراد ناکارآمد و ضعیف شود . هر روز خدمات شهری در حال افت کردن هست و آقایان بفکر توشه بعداز دوره فعلی هستند ای کاش آقای صالح زاده شهردار می ماندند . و اما نامزدی حاج اصغر گرزین چه دخلی به بحث شهرداری داره بلاخره برای انتخابات باید کار سیاسی کرد ایشان که نه عضو شورای شهر بوده و نه شهردار!!!
............... 9 تير 1393
آقايان غفوري و دريابيگي مسووليت اين کارها بر عهده شماست در راي دادن خدا را در نظر نگرفتيد و سياسي بازي کرديد . دريا تو چرا گول خوردي ؟ فهرست کارهاي غفوري که از شهردار براي خودش و راي خودش انجام داد را ببين ١_......................................................................................................... ٢_، خريد کالا و سبد کالاي پرسنل شهرداري از برادران غفوري در بازار ٣_ آسفالت کوچه برادر و پدر و پسر عمو و پسر دايي و جديدا نصب تابلو کوچه ها در خيابان ارغوان يعني محل زندگي غفوري در اين کوچه به همراه اقوام آذري بيا ببين روي آسفالت رو آسفالت کرده در حالي که پشت راه آهن و حريم ريل پشت شهرداري مردم بعد از ٧٠ سال فعاليت شهرداري هنوزرنگ آسفالت رو نديدن
نا شناس 9 تير 1393
وقتی برای انتخابات مجلس بیای مدیر بشی باید انتصابات انتخاباتی انجام بدی.................
نا شناس 9 تير 1393
از منظر مردم قائم شهر این شورا دیگه خط خورده . ضعیف ترین شهردار تاریخ قائم شهر انتخاب این شورا بوده که باید پس از 4 سال به مردم پاسحگو باشند که چرا او را انتخاب کرده اند ؟
پاسخ ها به این نظر
صمد 9 تير 1393
چه خرف هایی می زنی ! از یه رشتی و یه ترک و چند نفر دیگه انتظار موفقیت داری ؟ انتظار داری دلشون برای مردم قائم شهر بسوزه ؟ البته این حق ماست . وقتی به یک نفر رشتی رای میدیم اوضاع از این بهتر نمیشه .
سئوال 9 تير 1393
اجناس سبد کالای پرسنل شهرداری قائم شهراز چه فردی خریداری شد ؟لطفا شهردار و رئس کمیسیون فرهنگی شورا یشهر پاسخ دهد !
محمد93 9 تير 1393
ای بابا همه شون باید عوض بشن نمیدونم چرا اینها عوض نمیشن دوره ی قبلی که همه رو باهم عوض میکردن هنوز بچه های قبلی موندن همین مشکل و دوبرابر کرد
نا شناس 9 تير 1393
1- لطفا صحبت شهردار قبلي رواصلا نكنيد كه اون هم جاي خودش گاف هاي بزرگ داده .
2- وقتي هيچ انسجامي براي راي دادن ها وهيچ ملاكي براي انتخاب افراد نيست و يا اصلا آنهايي كه نمي دونند براي چه شورا بوجود آمد و براي چي مي خواهند بروند شورا ، راي مي آورند چه انتظاري ميشه از شورا و شهرداري وتصميمات آنها داشت
3-دوستان رفتند ابرو بگيرند زدند چشماشو كور كردند رفتند مشاوري براي شهرداري وشهر درست كنند متاسفانه دردسر براي شهر ومردم مديريت شهري درست كردند.
4- اما خدايي عده اي كه دلشون براي شهر ومردم ميسوزه واهل كارند بيايند از امروز يك تيم 15 نفره منسجم و متحد و با حذف مسائل حاشيه اي ،جامع و مانع ، امكانات واستعداد ها ونيازهاي شهر رو شناسايي كنند واز يك انسان توانمند واقعي براي شهردار شدن دعوت كنند وبا همكاري هم يك برنامه مدون و اجرايي بنويسند ودر زمان انتخابات بعدي خودشان رومعرفي كنند تا انشااله كمي هم براي مردم بشود كار كرد.
حق 9 تير 1393
با سلام دوستان وقتی فردی بدون ..........و بدون ازمون ورودی و متاسفانه با روابط دوران نمایندگی برادرش معروف به عمو غلام از کارگر شرکتی اداره پست وارد دستگاه دولتی و یک مرتبه به عنوان رییس حراست اداره کل معرفی میگردد ایا به نظر شما لایق مدیر کلی فنی و حرفه ای است؟؟؟؟؟در عجبم برادر همین دوست عزیزمان که یکی از امضا کنندگان نامه کذایی در مورد عزل.....در تهران بوده حالا با کمک برادر و عمویش که از نیروهای ......بوده حال شده مدیر کل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خون دل خورده انقلاب 9 تير 1393
باسلام .یاد شهدا بخیر .ان موقع همه برای رضای خدا و برای مردم کار می کردند. ولی بعد از جنگ همه برای خودش و پسر و ....؟
نا شناس 9 تير 1393
اقای فلانی به چه حقی از امکانات و تجهیزات شهر قایم شهر برای بیش برد اهداف ........................ خود استفاده کردی ؟ این بول از جیب مردم قایم شهر برداخت میشه به این میگن کار حرام .اقای شهردار جواب بدید؟این یک نمونه واضح.هزینه کوته فکری شما رو مردم باید بدهند؟ به چه قیمتی ؟
نا شناس 9 تير 1393
چه خیری از علام دیدیم که به اصغر رای بدیم البته دوستان دارن زمینه سازی میکنند..........
گمگشته 8 تير 1393
هرکس بد ما به خلق گوید ما سینه او نمی شکافیم/ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم
دوستان عزیز,مسائل شهرداری قائم شهر چه ارتباطی با دکتر اصغر گرزین دارد؟ "این تذهبون"
پاسخ ها به این نظر
سید مرتضی 9 تير 1393
در حالت عادی هیچ ارتباطی ندارد , اما درحال حلضر به همه دکترهای! خاندان گرزین ربط دارد
بنده خدا 8 تير 1393
لطفا شمشیراز رو نبندید و زود قضاوت نکنید انشاالله سرانجام کارطوری رقم خواهدخورد که همه راضی باشند ازشهروندان گرفته تا مسئولین شهری و استانی
نا شناس 9 تير 1393
شهردار قایم شهر و مدیر فنی حرفه ایی باید باسخگو باشند اقای شهردار برای ماندن چه کارها که نمیکنه شما برو از اقای مدیر ببرس برای امدن و ماندن چه کرد یاد بگیر به هر حال تجربه دارد....................
نا شناس 9 تير 1393
جناب مدیر محترم سایت شمال نیوز کامنت ها حرف دل مردم هست بس حذف نکن ..........این اقایان خلاف کردن نمیترسند شما از کامنت می ترسیند.
امین 9 تير 1393
این آقای عضو شورا بچگی کرد -آدم نپخته ای .کسیی که با شلوار کتان تنگ وارد شهرداری میشه و میری پیش دوستان خودت و بعد از اطاق میای بیرون جنابعالی را مورد تمسخر واقع میکنند و کلی میخندند با اون لباس پوشیدنت . حالا چرا با آبروی مدیرکل فنی و حرفه ای بازی میکنی - اشتباه بزرگ آقای رضا گرزین نموده که بشما و امثال شماها میدان داده تا آبروی این مرد را ببری . مگه چقدر هزینه داشت تا اینکار را کردی اگه یک عضو دیگه شورا این کار رو میکرد خودت هزار تا بامبول در میاوردی . ن...................................... ممنون از سایت وزین شمال نیوز بزارید مردم این افراد ........... را بشناسند . شورا شهر شده نان خانه بعضی ها . چرا سکوت ؟ آقای مهندس حاج مهدی ابراهیمی بداد این شهر برسید لطفا
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 تير 1393
سلام

همه انتصابات اقای گرزین ادم های نبخته حساب بس داده وبی تدبیر ی هستند یکی بره این 33انصاب بررسی کنه ببینه این اتوبوسی که این ادمها رو اورده بوفه اش بر از نیروهای فضای سبز شهرداری قایم شهر بوده که در بی ظاهر سازی عملکردشان هستند
بابلی 10 تير 1393
نزنین این حرفهارو....دکتر ناراحت میشن...خاطر مبارکشون آزرده میشه...بذارین مدیریت شونو بکنن...وگرنه خسته میشن فرمان رامیدن دست معاون شون...اونوقت دیگه واویلا واویلا واویلا واویلا........
اسماعیل 9 تير 1393
در مورد شهردار قائمشهر به این اسامی توجه کنید جعفر احمدی میرزایی دریابیگی حیدری غفوری حسینی مدیر کل شهری استانداری علی خونچین دونفر از روسای بانک که برخی از اعضای شورای شهر از ایشان وام گرفتند. مهندس دادبود پیرفلک علی بابا رمضانی حاج آقا ...... سید هادی حسینی نماینده مجلس ادیانی نماینده سابق مجلس حاجی حسین زاده و دهها نفر دیگر که برای آقای سید جعفر حسینی فعالیت شدید داشته اند وامروز بر ناتوانی او تاکید دارند
دوست هم دانشگاهی 9 تير 1393
دوست گرانسنگ جناب حاج رضا گرزین
مطلب بالا باعث شد به سایت اداره شما سرکی بکشیم . واقعا تو اداره شما تغییرات وسیع بوده . اما نکته مشترک تمامی انتصابات مانند سنوات قبل که از یک شهر خاص عنوان میشد , در حال حاضر ملاحظه میشود. واقعا خیلی عوض شدی .
اونوقتها جمله ملی فکر کن و استانی عمل کن را زیاد عنوان میکردی. اما.............
ظاهرا جمله لینکلن : میخواهید کسی را امتحان کنید , به او قدرت بدهید را از یاد بردی.
امیدوارم مقطعی مدیریت نکنی و نامی خوب ازت باقی بماند.امیدوارم
پاسخ ها به این نظر
یه دوست قدیمی 10 تير 1393
دوست و همسنگرقدیمی جناب دکترگرزین باقبول مسولیت خطیرمدیریت فنی وحرفه ای توسط شما فکرکردیم دری ازدرهای بهشت به رویمان بازشده.....ولی باانتصابات شما بخصوص درحوزه معاونت اداری پنداری خنجری ازپشت بر پیکرنحیف ما واداره نشست وموجی ازحسرت و آه ازفرصت سوخته شده توسط حضرتعالی و فرصت ایجاد شده برای فرصت طلبان برای گرفتن جای شما درآینده نزدیک....به هرحال:ما زیاران چشم یاری داشتیم/خودغلط بودآنچه می پنداشتیم....امید است درزمان اندک باقیمانده کمی درگذشته و حال وآینده خود گشت وگذاری کرده وبه یاد بیاورید چه افکارقشنگی داشتید حاج رضای عزیز....ومن الله توفیق
عباسی 9 تير 1393
آقای حسینی برای شهردار شدن فقط از ............... کمک نگرفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 9 تير 1393
نمی فهمم این حرفها نقطه قوت مدیرکل فنی و حرفه ای است یا ضعف اش -پول شهرداری را جهت کمک به آموزش های فنی و حرفه ای اختصاص دادن ،این پول را که نخوردند بلکه برای دولت و اشتغال جوانان این سرزمین خرج شده است مرکز هتل داری درسته جز ساری هست ولی به قائم شهر نزدیکتره و تنها مرکز تخصصی هتل داری در استان هست-در خصوص انتصابات از همه شهرها استفاده شد از قائم شهر(5نفر)-ساری(6نفر)-بابلسر(1نفر)-بابل(2نفر)-سوادکوه(انفر)و... جالب است که دو معاون ایشان ساروی هستند و از جناح اصولگرا -حال سوال اینجاست مقایسه کنید با طول مدیریت مدیران گذشته فنی و حرفه ای مدیریت دکتر گرزین جدا بر اساس شایسته سالاری بوده است پس نیروهای خدوم را خراب نکنید-.................................................................
پاسخ ها به این نظر
داش اکبر 10 تير 1393
محض اطلاع عزیزان عرض کنم آقایان درویشی/تاکامی/سوادکوهی/خطیری و حسینی شهروند افتخاری قایمشهر بوده و در ساری و درمیان سارویان جایگاهی ندارند...دوست عزیزم هم اشتباه میکنندو مرکزهتلداری به ساری نزدیکتره...انتصابات دکترگرزین هم براساس میزان رفت وآمدعزیزان به مرکزعلمی کاربردی هتلداری که دکترپیش ازاین ریاست آنجا را به عهده داشتند انجام شده نه براساس شایسته سالاری...خواهش میکنم عوام فریبی راکنار گذاشته و حقیقت را به مردم بگویید...دولت آقای دکتر روحانی دولت پاکان و صادقان است...باآبروی دولت بازی نکنید...ماه رمضان است و درهای توبه باز...التماس دعا... اجرکم عندالله
نا شناس 11 تير 1393
شهروند افتخاری یعنی چی ؟می بینید کسانی به این اختلافات دامان می زند که خود حتی یک انتصاب غیر ساروی نداشتند حذف بهترین مدیران استان گناه نابخشودنی است
حسن 11 تير 1393
مدیران استانی...؟؟؟؟؟ اونهایی که شما میفرمایین لیاقت مدیریت یک واحد کوچک را هم نداشتند وبرای همین هیچ جایی درمیان همکاران و درمیان دلها ندارند...محبوبیت که زورکی نمیشه داداش من...خیلی دلتون میخواست محبوبیت شریعت نژاد را داشتین مگه نه...؟ والله تعز من تشاء
نا شناس 9 تير 1393
سلام
روابط عمومی فنی وحرفه ای وشهرداری باید به این افتضاح باسخ دهند
پاسخ ها به این نظر
رها 10 تير 1393
بیچاره روابط عمومی چی بگه ؟ طبل این رسوایی گوش فلک رو کر کرده .ابهامی نیست که جواب بدهند آقایان کار نابلد تازه به دوران رسیده تا میز رو دیدند سرشون گیج رفت
نا شناس 11 تير 1393
دوستان روابط عمومی یه خورده بجنبید داره دیر میشه بجای اینکه گرزین هر کاری می کنه بذارین توسایت یه عاقل بلند شه حداقل یه عذر خواهی بکنه فابل توجه دوستان تازه بدوران رسیده وفتی یه خبر رسمی در سایت درج مشود یه صدایی از گرزین وروابط عمومی در بست در اختیارش باید در بیاد
شیرزن 9 تير 1393
آش و با جاش بردند ما هنوز سر لحاف ملانصیرالدین بحث داریم . اون موقع که به همین اقایان رای میدادید به این مشکلا ت فکر نکردید ؟ همش گفتیم حداقل یه زن وارد شورا کنید تا نگذارد این اقایون لابی کنند و نتونند .............. ولی همش یک طرفه به قاضی رفتید مردها که تنها باشند فقط میگن ومیخندن و ......... به مردم تحویل میدهند اونهمه کاندیدای زن بعد از ........... شورای قبلی اومدند کاندید شدن . ما مردمای حرافی هستیم بابلی هارو ببینید بابلسر نکا و چندین شهر مازندران شورای زن دارند که نمی گذارند در حق مردم اجحاف بشه اونوقت ما اینقدر ادم کم اوردیم از اطراف گرفتیم با شورای قبلی مخلوط کردیم اش شلم شوربا درست کردیم تا 4 سال اش کشک خاله هست شهردار هم پیازداغ همین اشه دیگه الان همین ها پول جمع میکنند و دوره بعد عقل مردم رو ...... ............... شمال نیوز دمت گرم که میگذاری حرف دلمونو بزنیم هرچند میدونم هیچ کدوم از اقایون از ترس اصلا نگاه هم نمی کنند مرسی از همه ی دوستان فکور که کامنت می گزارند و اطلاع رسانی میکنند
پپوش 9 تير 1393
واقعا که...
نا شناس 10 تير 1393
چه کسی باید باسخگو باشد اداره فنی حرفه ایی که مکانی برای اموزش بود شده ستاد انتخاباتی.....اقای شورا توجه کن مسایل میان بافتی بین خودتون با شهر داری رو وارد این اداره نکن باج گیری ممنوع.سوء استفاده از امکانات شهر قایم شهر ممنوع.حق الزحمه گرفتن از شهر دار ممنوع.کلا عاقل باش همین. مگر شهر داری دولتیست که غارت کردید یاد مغولان کردید. از بول مردم اداره میشه شاید ندونی.
مربی فنی وحرفه ای 10 تير 1393
میشه بپرسیم این آقای مهندس تاکامی که اخیرا رییس یکی از مراکزفنی وحرفه ای شدن مدرک مهندسی شونو از کدام دانشگاه گرفتن....؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
٩١١ 12 تير 1393
از دانشگاه ما . حالا چی شده !
بهمن 13 تير 1393
آقای مهندس تاکامی ودکتر سوادکوهی دردانشگاه پلی تکنیک بایکدیگر همکلاس بودن...سپس آقای دکترسوادکوهی تحصیلات خودرا تامقطع دکترادردانشگاه صنعتی شریف ادامه دادن...منظور دوست خوبم از(دانشگاه ما) رامتوجه شدین؟
رضا 9 تير 1393
قابل توجه مدیر کل دفتر شهری و معاون امور عمرانی استاندار . خواهشا بداد این مردم برسید و برخورد قانونی با قانون شکنان کنید . سازمان بازرسی و دفتر شکایات استانداری کجا هستند . شورای عالی شوراهای استان کجاهستند . شورای اسلامی شهرستان کجا هستند . لطفا برخورد کنید و خودی نشان دهید تا مردم بدانند با اینگونه افراد برخورد میشوند . وگرنه سری بعد میبره نیروهای خدماتی را روستای کوتنا تا براش انار بچینند .
............... 9 تير 1393
ممنون از سایت شما که خوب اطلاع رسانی میکنید تا مردم این چهره هارو بشناسند آقای میرزائی شدیدا گاف زدی با اون کارت . یادت رفت تائید نشده بودی و ............................. همین برادران گرزین کم کار کردند برات . ب...................
فرهاد 10 تير 1393
خدايا به توپناه مي برم ،در شهر قائمشهر كه يك شهر كارگري است ومردم با زحمت اموراتشان را مي گذرانند چه خبره ،خدايا توبه ما رحم كن ، آقايان به فكر خدمت به مردم باشيد به فكر دين وفرهنگ مردم باشيد در سالي كه مقام معظم رهبري شعار مديريت جهادي را مي دهد اونوقت در شهر چه خبر است حاج آقاي ابراهيمي شما كه خداترسيد چرا سكوت مي كنيد لطفا اجازه ندهيد هركسي كه دلش خواست حق مردم كارگر قائمشهر را زير پا له كند.
کارمند سابق شهرداری قائمشهر 9 تير 1393
شهردار قائمشهر هم از معاونین منسوب خودش میترسه هم از معاونین برکنار شده توسط خودش.
شهردار قائمشهر هم از اعضای شورای شهر که به او رای دادند میترسه که دیگه حمایت نکنند هم از اعضایی که به او رای ندادند.
شهردار قائمشهر هم از فرماندار شهر که دل خوشی ازش نداره می ترسه هم از اینکه حاج آقا معلمی دست از حمایتش برداره .
شهردار قائمشهر روز های سه شنبه از اینکه یکی از ارباب رجوع ها سرش داد بکشد و او کاری نتواند بکند هم می ترسد.
شهردار قائمشهر از اینکه یکی از کارمندانش در حضور سایرین حرفش را گوش ندهد هم می ترسد
شهردار قائمشهر از اینکه شاید صبح فردا شهردار نباشد هم می ترسد .
شهردار قائمشهر از اینکه بعد از عزل از شهرداری محل کار مناسبی پیدا نکند هم میترسد.

شورای شهر / فرماندار / مسئواین شهری باید یه کاری برای شهردار بکنند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 تير 1393
چه با حال گفتی. این که دیگه شهر دار نمی شه خوشا به حال ان اقایانی که واسه موندن این اقا سنگ تمام گذاشتن البته یکی یکی از منت انها در می اید
نا شناس 9 تير 1393
بعد از رای اوردن در انتخابات شورا گفتی که از مردم قایم شهر ممنونم که بهت اعتماد کردن و همه ی حرفهایی که زدی ار وجدانت بود و به زودی تغییرات شگرف در قایم شهر میبینید اولا که رای ندادن .............. در ثانی انتقال دادن امکانات و تجهیزات قایم شهر به هتل داری نهایت وجدان و تغییرات شگرفی میباشد که خبرش رو تو داده بودی ما متوجه منظورت نشدیم با وجدان ...............
مکتبی 9 تير 1393
یکی به این جعفر احمدی بگه اگه قراره کار انتخاباتی برای داداشت بکنی یه چند ماهی مرخصی بژیر رو برو . یا اصلا استعفا بده . من که اصلا راضی نیستم از حق من برای گسی تبلیغات بشه .
پاسخ ها به این نظر
محمد 11 تير 1393
مکتبی جان دکتر احمدی گرجی در انتخابات مجلس تهران شرکت میکنند نه قائم شهر . انقد که همجا صحبت از دکتر احمدی گرجی شد اعلام کرد در تهران شرکت میکند واقعا متاسفم که این سرمایه ملی را از دست داد قائمشهر. پس نگید بردار ایشان یعنی جعفر احمدی گرجی برای او تبلیغات میکنند. گرچه تا صحبت ایشان شد حتی همین آقای گرزین زنگ زد گفت به نفعت کنار میکشم ولی دکتر گفت در تهران شرکت میکند.
پل ستیر 10 تير 1393
در شورای شهرقائم شهر چه خبره ؟ آقا مگه اونجا ستاد انتخاباتی مجلس باز شده ؟
عباس آقا 10 تير 1393
آقا خبر ندارین....رییس جدید مرکز22بهمن ساری همه رو عوض کرده...فقط مونده واسه خودشم ابلاغ بزنه...!!!! اصلا عشق ابلاغ زدن داره...فقط مش تقی مونده که پست بگیره!!! مش تقی آماده باش...نوبتی هم باشه نوبت توِست!!!!!!!!
نا شناس 10 تير 1393
بابا آبدارچی شورا و رانندگان شورا برای خودشان کسی هستند کجای کاری بابام جان
هم کلاسی 11 تير 1393
حاج رضا گرزین... با خودت چیکار کردی؟ من هم کلاسی دوره دبیرستانتم...وقتی منصوب شده بودی همه جا صحبت از تو و خوبیهای تو بود...اون موقع بهت تبریک گفتم و واست بهترینها رو آرزو کردم...همه خوشحال بودن از اومدنت...تو این مدت کوتاه چیکار کردی که همه چی در قایمشهر بر علیه تو شد؟ احساس میکنم یکبار دیگه یکی ازسرمایه هامونو ازدست دادیم...حیف....هزاران حیف...
بازنشسته اداره 11 تير 1393
سلام آقا رضای گرزین...بهت نگفتم دکتر واسه اینکه اونوقتها که من وتو خیلی باهم رفیق بودیم توهنوز دکتر نشده بودی!!!خیلی پاک ومهربون بودی...واسه این بهت نمیگم دکترکه صمیمیت بین ما بهم نخوره...کاشکی بجای استفاده از دفترچه خاطرات بهمن نوری و علی صابری از دفترچه خاطرات خودت استفاده میکردی! نکنه خدای نکرده گمش کردی رضاجان؟
سیمرغ 11 تير 1393
اول اینکه مرکز هتلداری مربوط به کل استان وسازمان فنی حرفه ای سهم عمده ای در ایجاد اشتغال دارد وکمک از شهرداریها برای فنی حرفه ای با توجه به بودجه کمی که دارد این بستر را فراهم میکند که شرایط برای ارائه اموزش بهتر وامکا نات بیشتری کار جو یان برخوردار شو ند. پس می توان از مجموعه شهرداریهای استان کمک گرفت و واقای....... چون خودش از شورای شهر بود برای سرعت کار از امکاناتت این شهر استفاده کرد .کجای کار ایراد دارد که این را بهانه عقده های خودتان کردید و این چه ربطی به اقای xوg دارد .اون موقعه ای که شما رو اسب سوار بودید و می تاختید و تاخت و تاز می کردید و یک روز به این فکر بودیدکه از پیاده چه می گذرد ؟کجای این تغییر ات ایراد دارد وایراد وارد است . در باره هر کسی که معتر ضید بنویسید و تا جوابتان را از این سایت در یا فت کنید.از مدیرت سایت تشکر دارم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 تير 1393
دیگه این کوته فکری خودتان را برای مردم بیان نکنید شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتیست حق ندارید ار امکانات ان که از جیب مردم قایم شهر تهیه میشه برای ارگان دولتی استفاده کنید متاسفم برای اقای شورا که از قایم شهری ها رای گرفت واسه ساروی ها کار کرد یاد ضرب المثلی افتادم جایز نسیت که بگم همون که میدونید ............ گرفتن از شهردار برای اموزش بهتر .به شعور یک شهر توهین نکنید
سلام 11 تير 1393
سیمرغ عزیزاولا جابجایی آن هم بیش از 35 مورد در 45 روز قابل دفاع نیست وهر شنونده عاقلی را به تفکر وا میدارد
دوم اینکه اگر در گذشته آقایان سواره اشتباهی کردند تکرار اون اشتباه توجیه کننده رفتار نادرست شما نیست
سوم اینکه جابجایی های گذشته مربوط به دولتی بود که آقای روحانی عزل ونصبهای آن را فله ای تعبیر کردند وتاکید کردند ما داس نداریم پس خواهش میکنم با آبروی رییس جمهور بازی نکنید
مطلب آخر اینکه اگه قرار باشه هرکه اموال عمومی را از یک دستگاه به دستگاه دیگر برده وبا توجیهاتی شبیه آنچه شما گفتید دیگر نظام بودجه بندی ونظارت وبررسی بی معنی است
نا شناس 11 تير 1393
از امکانات و تجهیزات فضای سبز قایم شهر برای ارائه اموزش بهتر استفاده کردید ؟راست گفتی چرا به فکر خودمون نرسید..............
کبوتر 11 تير 1393
ایراد اینه که برخی نمی خوان اشتباه خودشون رو بپذیرن . پس از هر اداره کلی که داره به همه استان خدمت میده باید از امکانات شهرداری قائم شهر و شهردار خوشخدمتش استفاده کنه ؟ انوقت چی برای مردم قائم شهر می مونه؟
پاسخ ها به این نظر
رها 11 تير 1393
کبوتر جان شما درست میگی ناراحت نباش این از بی سوادی این آدمهاست که حتی بلد نیستند خطای به این بزرگی رو ماست مالی کنند
عقاب 10 تير 1393
بگو چی مونده؟شتررا با بارش بردن!بجاش نماینده دوره بعد مجلس حاج اصغرگرزین می مونه
سیمرغ 11 تير 1393
درجواب این کبوتر عرض کنم . مشکل شما با شهردار بحثش جداست کار قانونی بود وحال نگاه شما نگاه خوش خدمتی شهرداره. نگاه شما محترم حداقل در این موضوعی که همه مازندران با ید حمایت کنند مطر ح نمی کردید .
نا شناس 11 تير 1393
سید جعفر حسینی شهردار قائم شهر برای رسیدن به این پست از ....... همه هزینه کرد خیلی ها که این نوشته را میخوانند میتوانند این اسامی را در ذهنشان مرور کنند همانروز هم عده ای با اطمینان میگفتند که این فرد آدم سالمی هست ولی مدیر توانمند و جسوری نیست . همانروز حامیان......... شهردار میگفتند برای تسویه حساب با شهردار قبل باید حسینی شهردار بشود. عده ای دیگر در شورای شهر که بدنیال جایگاههای دیگری هستند براین موج سوار شدند و حسنیی شهردار شد حالا حامیان .... حسینی به منافع خود رسیده اند ودر این چالش شهردار را یاری نمیکنند . حالا چند تن از اعضای شورای شهر به مقاصد خود رسیده اند و شهردار را یاری نمیکنند شهرداری که باید در خدمت مردم قائم شهر باشد نه طرف دولت تدبیر را گرفته نه طرف مردم قائم شهر را نگاهش کمک در انتخابات مجلس به افراد نزدیک به اعضای شورای شهر است شهردار قائم شهر اعتماد کارمندان شهرداری را از دست داده ماندنش نه به صلاح مردم قائم شهر است نه به صلاح خودش. یکی از اعضای شورای شهر که مدتی است حضور کمرنگی در جلسات دارد ( مسئول شده است) گفته حسینی دیگر بدرد شهرداری نمیخورد حداکثر باید در قسمت ساختمانی کار کند . جناب حسینی همه اتفاقات را میدانی برای سلامت خودت چاره ای کن.
ali 11 تير 1393
فقط خواهشی که از عزل شدگان دوران گذشته دارم اینه که اولا خدا رو فراموش نکنن وقبول کنن اداره کل فنی و حرفه ای بیشترین لطمه و ضرر را در دوران بی کفایتی و بخور بخواب دوستان قبلی دیده شماها دیکه مدعی نباشیدهمه اسناد بی عدالتی شماها موجود هست
پاسخ ها به این نظر
ابراهیم 10 تير 1393
منظورت صابری و دار و دسته شونه دیگه؟؟؟؟ اونا که هستن!مشغولن!تازه دارن مهره چینی میکنن واسه بعدها....یا صاحب الزمان (س)....
نا شناس 11 تير 1393
شمازحمت بکش این سندی که در شمال نیوز منتشر شده ونشان بی کفایتی شماست جواب بده راستی شنیدم ................................. بول حاصل از درامد کارگران شهرداری رو کجا می خواهید خرج کنید حتما مخواهین بنر بزنید واز شهردار تشکر کنید
نا شناس 11 تير 1393
داداش .برادر .دایی .عمو شما خلاف کردی قانون شکنی کردی چه ربطی به اسب و سوار بر اسب شدن داره با کدوم مجوز بس میتوان از شهرداری سوء استفاده کرد .من دارم خونه میسازم بودجه ی کمی دارم جناب شورا چند تا کارگر از شهرداری ردیف کن....
سلام 10 تير 1393
شریعت نژاد را همه دوست داشتند و دارند...شمارا...الله اعلم
نا شناس 11 تير 1393
عشق هست مهندس شریعت نژاد به کوری چشم حسودان وحریصان...................
نا شناس 11 تير 1393
جالبه اين كامنت ها رو كه خوندم خندم گرفت!!بچه هاي عليپورشروع كردن به تخريب گرزين وحسيني،بچه هاي احمدي گرجي رفتن تو نخ كانديداي خودشون كه نميادو اگه بياد همه كلا ميرن كنار كه ايشون بمونه و ...،يه عده هم كه دوستان مخلوع تو فني حرفه اي بودن اومدن مديركل رو زدن،برادر حامد ابراهيمي هم كه شده منجي يه نفر هي اونو صدا ميزنه!!!در حقيقت اينجا صحنه ي بي اخلاقيه سياسيه،هر كسي هم دنبال كارو مقصود خودشه،و متاسفانه مجددا اين مردمن كه ضرر ميكنند.من نفهميدم اين تخريب ها واسه چيه،بابا بذاريد هركس خودشو عرضه كنه و مردم انتخاب كنند.آقايون نماينده فعلي!شما ديگه نبايد كار انتخاباتي كني،عملكردت شما ست كه باعث ميشه مردم بهتون راي بدن،نه اينكه دوسال و نيم از نمايندگيت گذشته تازه بچه هات كارت ويزيتتو پخش ميكنن وهمينطور اون برادر ديگر...اونهايي هم كه كانديدان فقط بايد خودشونو ارائه كنند نه تخريب ديگران،ودر آخر اين خدا و مردمن كه تصميم ميگيرن
پاسخ ها به این نظر
خان 11 تير 1393
تو خنده ات گرفت....ما قایمشهری ها گریه مون گرفت...از این شهردار...ازاین نماینده شورا...ازاین مدیرکل بی تدبیر و ناامید...بگذارید بروید...همه تون...مردم قایمشهر شما رو استیضاح کردن...
نا شناس 12 تير 1393
دوست عزیز عرفانی شدی یه طوری حرف میزنی انگار تو بهشت قدم میزنی....................
نا شناس 11 تير 1393
شما دوست عزیز دیگه بی تدبیری اینها رو ببین بعد از 50روز اینها هنور فکر می کنند تو علمی کاربردی اند
نا شناس 11 تير 1393
من نميدونم اين مطالب چيه راجع به يه شخصيت بزرگواري مثل حاج اصغر گرزين نوشتن،ايشون مرد ميدانهاي جهاد بوده هر جايي از كشور هم كه كار كرده سابقش روشنه و هيچ نقطه تاريكي تو زندگيش نيست،يه چيزي بنويسيد كه يه ربطي داشته باشه،برادر گرامي كه سياه نمايي ميكني!!درسته آقاي گرجي و آقاي گرزين باهم دوستن و همكار هم بودن تو سازمان بازرسي ولي قرار نيست مطالب خلاف واقع بنويسي!!كجا آقاي گرزين به آقاي احمدي گفت تو اگه بياي من ميرم كنار؟؟اين شايعات چيه چرا حقايق رو برعكس نشون ميدي؟؟دكتر گرزين تو صحنه هست تا پايان،پرقدرت انشالله با راي بالا هم ميره مجلس
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 تير 1393
وقتی برای انتخابات داره هزینه های سنگینی انجام میده میفرمایید نقطه تاریکی در ایشون نیست از اصغر گرزین سوال کنید این همه پول را از کجا آوردید به یک نمونه از پولهای که ایشون داره برای اتخابات 2سال اینده هزینه میکند که از تریبون رسمی توسط عضوشورای شهر ارطه و ریس شورای شهرستان قائمشهر در جلسه ی که با حضور فرماندار قائمشهر در شهر ارطه به عنوان تقدیر وتشکر از اقای اقای اصغر گرزین به خاطر پرداخت 15 میلیون تومان مساعدت مالی بیان شده است بسنده می کنم و بقیه ماجرا در زمان انتخابات مجلس و سوا لهای متعددی که باید پاسخگو باشند
مهدی 14 تير 1393
اینجا چه خبر است ؟ این حرف چیه ؟ قرار نیست همدیگرو تخریب کنند هم دکتر احمدی گرجی محترمند هم آقای گرزین . این درست است که احمدی گرجی نمی آید ولی آقای گرزین با آقای گرجی دوست هستند پس انقد شایعه درست نکنید که اون به نفع اون کنار رفت ازین حرفا.احمدی گرجی چون برادرشان در این دوره در شورا هستند نمی آید. امیدوارم این 2 برادر هر کجا هستند پیروز باشند چه آقای گرزین چه آقای احمدی گرجی.
نا شناس 12 تير 1393
با عرض سلام خدمت استاندار محترم لطفا در مورد استفاده نا به جااز اموال شهرداری باسخ دهید هم چنین خبر دارید در فنی حرفه ایی چه میگذرد؟
همكار فني و حر فه اي 12 تير 1393
سعيد جان خيلي حواست باشه ! چرا ؟
نا شناس 12 تير 1393
برین خداروشکرکنین که درش هنوزداره به یه لنگه میچرخه پس مای بدبخت که بعداز45سال سن مستاجرودربدرم.
نا شناس 12 تير 1393
نمایندگان محترم ساری اداره اموزش فنی حرفه ایی را در یابید لطفا بررسی کنید سلامت روحی وجسمی افرادی که جدیدا امدن ......واضح تر نمیتونم بگم....
نا شناس 12 تير 1393
جناب گرزین به عنوان یک مدیر مسوول باسخ گویی به مردم هستید یک سوال؟تو این قطار عزل و نصب هایی که انجام دادید کدام به به دلیل سیاسی بوده و کدام به دلیل کم کاری؟
آزاده جنگ تحمیلی 12 تير 1393
آقای دکترگرزین عزیز...چرا اینجوری مدیریت میکنی؟ مگه میخوای بری؟ نمیخوای بمونی؟ اگرهم نمیخوای بمونی یه جوری کار کن که لااقل ازت به نیکی یاد کنن و نامت باقی بمونه ونشی مثل بعضیا... سعدیا مردنکونام نمیرد هرگز/ مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
رضا 12 تير 1393
ایا میدونی نقشه این بازیها از کجا اب میخوره چندتا ازاین اقایون شورا برا رد گم کردن دست به این کارها میزنند وقتی اقای شورا برا ساختن ورزشگاه وام میلیاردی می گیری وبرا خودت درسطح شهر بیلبورد اخصاصی ۹۹ساله ایجاد می کنه وقتی اقای شورا برا زندگی شهر ساری انتخاب می کنه از درد من تو چه می فهمه اینا بنده دنیا هستن
کارگر 13 تير 1393
در اقدامی به یاد ماندنی شهردار قائم شهر اینترنت شهرداری را قطع کرد تا کسی نتواند کامنت بذاره واقعا فیلترینگ که میگن همینه
نا شناس 13 تير 1393
باعرض سلام و ادب واحترام خدمت هم استانیهای عزیز...به عرض میرسانم بنده ازطریق اخبار وکامنتهای سایت وزین شمال نیوز باحال وهوای اداره کل فنی وحرفه ای مازندران آشنا شدم...موضوع جالب توجه برای من اینه که کارمندان این اداره همه جاهستن!دردفاتر نمایندگان مجلس...شورای شهر...فرمانداری...استانداری...مجلس...سازمان بازرسی(قوه قضاییه)...شهرداری...وازهمه مهمترفضای مجازی !!!سوال من اینه که مگر رسالت این اداره آموزش نیروی کارماهر برای بازار کار نیست؟پس چرا این اداره و کارمندانش انقدر سیاسی هستن؟مطلب قابل عرض بعدی اینست که مدیرکل قبلی این اداره(شریعت نژاد)که ظاهرا محبوب هم بوده بعداز3سال کارش به تخریب و کامنتهای مخالف کشیده ولی مدیرکل فعلی(گرزین)که این حقیر به اخوی ایشان ارادت دارم بعداز2ماه به این چالش گرفتارشده است!!!خداوند متعال عاقبت همه مارا ختم به خیر کند...
پاسخ ها به این نظر
جوانمردی 13 تير 1393
کجایید شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی...واقعا جای تاسف و شرمندگیه که راجع به مسائلی بحث میشه که ارزشی و کمکی به مدیریت شهری نمیکنه بلکه تخریب و تحقیر و تضعیف این مجموعه است و بس..آقا ی مدیریت سایت بجای سانسور کامنتها و سلیقه ای گذاشتن اونم کامنتهایی که هیچ ربطی به خبر مضحک تون نداره شده راجع به تعویض و جابجایی فنی و حرفه ای و تعریف و تمجید از خاءن ترین شهردار که در طول مدیریت 4ساله اش کارش این بوده: دیگران رو دزد معرفی کردن و خودش زمین خواری هاشو کرد و شما آقایون مطبوعات ساکت موندید..برید ببینید توی نگین شمال چه خیانت ها کرد توی کمپوست چه زد و بندهایی داشت و با شرکت تاریر و زیر گذر ... اینقدر بچه کانه به اخبار پوچ و بی فایده که عده ای رو سرگرم جدال کنید دست نزنید خدا کنه اینقدر وجدان داشته باشید که این کامنت رو که موید آزادی بیان خواهد بود بذارید.!!!؟
پیرمردی 13 تير 1393
جناب جوانمردی!لطفا تحمل خود رابالا برده و خواهشا خون پاک شهدا را خرج این مسایل نکنید...اگر شما به آزادی بیان اعتقاد دارین چرا از مدیریت شمال نیوز میخواهید کامنتها را سانسور کنن؟ سانسور وآزادی بیان که با هم جور در نمیاد دوست روشنفکر من....!!!!!!!!
نا شناس 13 تير 1393
اينكه يه نفر بره واسه ي احداث ساختمان اورژانس شهر خودش ارطه رايزني كنه بودجه بگيره بياره از نظر شمايي كه نماينده فعليت كه در اصل بايد اين كارو انجام بده ونميده اشكالي داره؟؟!!!ضمنا اصغر گرزين پول نداد،رايزني كرد تونست پول بگيره واسه محل خودش يه كار انساني كنه!!!بيخيال بابا!!!درضمن بزرگترين چيزي كه تونستي گيربياري همين بود؟؟؟والعاقبه للمتقين

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.