.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام رسمی نرخ کرایه تاکسی ساری در هفته آینده

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی ساری :نرخ پیشنهادی از سوی این سازمان به شهرداری ارسال و به تصویب شورای اسلامی شهر و همچنین به تایید فرمانداری ساری قرارگرفت.

درپی درج خبر واعلام برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه "هیچگونه تغییری در افزایش نرخ کرایه تاکسی ساری انجام نمی پذیرد "مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: درابتدای هفته آینده نرخ کرایه جدید تاکسی در سال 93 اعلام رسمی خواهد شد.

فضل الله نژاد مدیرعامل سازمان تاكسیرانی ساری از مردم دعوت كرد برای برخورد با متخلفین با این سازمان همكاری كنند.

وی ضمن اعلام این خبركه به احتمال زیاد در هفته آینده اعلام رسمی نرخ کرایه خواهد شدگفت: از شهروندان دعوت می كنیم برای مقابله با متخلفین با تلفن 3200700 تماس گرفته و كدتاكسی را در اختیار ما بگذارند تا بلافاصله با رانندگانی كه كرایه ای بیش از نرخ مصوب جدیددریافت میكنند برخورد كنیم.

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی ساریدریافت كرایه بیش از نرخ مصوب جدیداعلام شده را یك تخلف اشكار عنوان كرد و افزود: سازمان تاكسیرانی با بسیج تمامی ناظران خود با هرگونه تخلفی برخورد می كند .

وی در ارتباط با رویه برسی و اعلام نرخ جدید اعلام نمود: نرخ پیشنهادی از سوی این سازمان به شهرداری ارسال و به تصویب شورای اسلامی شهر و همچنین به تایید فرمانداری ساری قرارگرفت.

فضل الله نژاد اظهار داشت : کاربرسی پایانی اعلام نرخ کرایه سال 93 از سوی مراجع مربوطه به اتمام رسیده و به احتمال زیاد اوایل هفته آینده اعلام رسمی میگردد وبه سمع و نظر شهروندان ساروی و مسافرین عزیز می رسانیم.

وی در پایان در ارتباط با نحوه تعیین نرخ تاکسی افزود: تعیین درصد دریافت نرخ کرایه تاکسی براساس بخشنامه ها و مصوبات وزارت کشور و استانداری ها اعلام میگردد که سازمان در همین راستا نرخ پیشنهادی را به دستگاه های ذیصلاح جهت تایید ارسال می گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 ارديبهشت 1393
کل راننده های ساری کرایه رو زیاد کردند از چند نفر شکایت کنیم. نمی شد این جلسه رو زود تر بر گزار کنید تا قانون شکنی عادت نشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.